AutoTrack Veel gestelde vragen

  • Plaatsen alle autobedrijven van Nederland advertenties op AutoTrack.nl?

  • Wordt alle informatie van de aangeboden auto's gecontroleerd door AutoTrack?

  • Ik zie een advertentie op AutoTrack.nl met foute gegevens. Kan ik dit ergens melden?

  • Waar moet ik op letten bij het zoeken naar een goede auto?

  • Ik zoek een zuinige auto. Hoe doe ik dat?

  • Hoe log ik in?

  • Tot nu toe heb ik nog geen reactie op mijn advertentie, gaat er iets verkeerd?

  • Wat betekent "Marge en BTW" auto's?

  • Waar is het rapportcijfer van een autobedrijf op AutoTrack.nl op gebaseerd?

  • Hoe kan het rapportcijfer van een autobedrijf op AutoTrack.nl afwijken van het rapportcijfer van het autobedrijf op www.autobedrijf.tevreden.nl?

  • Waar kan ik terecht voor meer informatie over het beoordelen van een autobedrijf?

  • Waarom kan ik als particuliere aanbieder mijn geïmporteerde auto niet op AutoTrack.nl te koop aanbieden?

  • Waarom heeft AutoTrack controles ingesteld bij particuliere advertenties?

  • Ik kan mijn auto niet particulier aanbieden op de site omdat de kilometerstand van mijn occasion niet correct is bevonden. Kan AutoTrack nakijken of mijn kilometerstand toch juist is?

  • Welke extra informatie kan ik als particuliere aanbieder invoeren om ervoor te zorgen dat mijn auto snel verkocht wordt?

  • Waarom kan ik via een iPad geen foto’s van mijn auto uploaden?

  • Wat doet AutoTrack.nl met mijn persoonsgegevens?

  • Ik heb een autobedrijf met een kleine voorraad, waarom kan ik mijn auto niet als particulier te koop aanbieden?

  • Hoe kan het zijn dat er particuliere auto’s op de site staan zonder NAP weblabel?

Hier waak ik
Partners: