Brandstof
Elektriciteit
Actieradius praktijk
375 km
Accucapaciteit
64 kWh
Praktijkverbruik
17.1 kWh / 100 km
Vermogen
204 pk (150 kW)
Kleur
Grijs
Trekhaak
-
Trekgewicht max.
-
Wegenbelasting
€73 - €81 / kwartaal
APK geldig tot
18 september 2026
Kenteken
J-746-NH
Inruil
Inruilvoorstel ontvangen?
Aanbieder
Autobedrijf Jan Bogert B.V.
Wipmolen 3
4671 HE Dinteloord
Wat vertelt de aanbieder over deze auto?
Deze Kia e-Niro DynamicLine uit september 2020 combineert ruimte, luxe en efficiënt elektrisch rijden in één pakket. Dankzij de krachtige 64 kWh batterij en 204 pk sterke elektromotor geniet je van soepele prestaties en een realistisch rijbereik waarmee je zorgeloos onderweg bent. Uiteraard is deze e-Niro dealeronderhouden en afkomstig van de eerste eigenaar, dus je weet zeker dat de historie klopt.
De DynamicLine is rijk uitgerust. Zo beschikt deze uitvoering over adaptieve cruise control, Apple CarPlay/Android Auto, stoelverwarming, achteruitrijcamera met parkeersensoren en keyless entry & start. Verder geniet je van climate control, full map navigatie met groot 10,25” scherm, DAB+, lichtmetalen velgen, dakrails en een strak interieur met lederen stuurwiel. Veiligheidsfeatures als rijbaanassistentie en autonome noodremassistentie maken elke rit extra ontspannen.
Kortom: een complete, comfortabele en stijlvolle elektrische SUV, klaar voor vele zorgeloze kilometers.
- Adaptieve Cruise Control (Stop&Go)
- Automatisch Dimmende Binnenspiegel
- Automatisch Dimmende Buitenspiegels
- Bluetooth
- Botspreventie
- City Safety
- Digitale radio-ontvangst (DAB+)
- Elektrisch bedienbare handrem
- Elektrisch inklapbare spiegels
- Keyless
- Lane-Assist
- Navigatie full map + hdd
- Navigatie te koppelen via telefoon
- Parkeersensoren voorzijde
- Verchroomde Dakrails
- Verkeersbord Herkenning (RSI)
- Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
- Afdekscherm bagageruimte
- Audiobediening op het stuur
- Automatische Stabiliteits Controle
- Carkit
- In hoogte verstelbaar stuur
- Snelheidsbegrenzer
- Stoelverwarming voor
Constructiejaar: 2020-09
Laadvermogen: 518 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieurkleur: Antraciet
Emissieklasse: Z
Kijk nu op onze website voor uitgebreide foto’s van het in- en exterieur van deze, en van onze andere prachtige occasions!
www.janbogert.nl
12 maanden garantie VANAF € 695,- (met deze garantie kunt u bij de officiële merkdealer terecht bij u in de buurt)
Afleverpakket € 595,-
- 180 topoccasions op voorraad. (Vrijwel allemaal: dealer onderhouden, eerste eigenaar, onderhoudshistorie bekend)
- Financiering en lease mogelijk, vraag bij ons een scherpe offerte aan.
- Familiebedrijf met al bijna 30 jaar ervaring in het in- en verkopen van schitterende, jonggebruikte occasions!
Vrijwel al onze occasions zijn afkomstig van de eerste eigenaar, zijn dealer onderhouden en de onderhoudshistorie is uiteraard aanwezig.
Dit is de standaard die we bij Autobedrijf Jan Bogert hanteren om de hoogst mogelijke kwaliteit te waarborgen: ''Wij als team gaan altijd voor een 10!''.
Ons bedrijf is aangesloten bij de BOVAG, wat staat voor vakkundigheid, zekerheid en betrouwbaarheid. Ook zijn we als bedrijf RDW-gecertificeerd, waardoor we de auto ter plekke kunnen tenaamstellen.
Maak nu een afspraak om deze auto te komen bekijken in onze showroom, de koffie staat klaar!
Bovenstaande informatie is met zorg opgesteld, maar daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. Type-, zet- en spelfouten zijn dan ook voorbehouden.
Autobedrijf Jan Bogert B.V.
14 reviews
M
12 oktober 2025, p
Hartelijk ontvangst en goede service!
Hartelijk ontvangst en goede service
Martin
11 oktober 2025, rotterdam
“Perfecte” auto vol dure verrassingen
Enkele weken geleden heb ik bij deze autodealer een Tesla Model 3 gekocht. De auto werd aangeprezen als perfect en goed onderhouden. Tijdens de proefrit leek alles inderdaad in orde — geen vreemde geluiden of waarschuwingen, dus ik had geen reden om te twijfelen. Echter, na slechts een week begon de voorvering piepende geluiden te maken. Ik ben toen naar een lokale garage gegaan voor controle, en daar bleek dat alle draagarmen vervangen moesten worden. De kosten voor een gedeeltelijke reparatie bedragen al €690. De moraal van het verhaal: ondanks de beweringen van de dealer dat de auto in topconditie verkeert, is dat niet het geval. Er kunnen verborgen gebreken aanwezig zijn die niet aan het licht komen bij een korte proefrit. De auto lijkt niet grondig gecontroleerd te zijn en is zeker geen 10 uit 10 – ook al willen ze je dat graag doen geloven.
Jan Wicherink
5 oktober 2025, eindhoven
Zeer slechte ervaring met CarGarantie en Jan Bogert
De Nederlandse vertegenwoordiging van de Duitse firma CG Car-Garantie Versicherungs-AG wordt geleid door een Belgisch duo. Eén persoon verzorgt de e-mailafhandeling, de ander neemt de telefonische contacten voor zijn rekening. Telefonisch contact opnemen blijkt echter lastig: na twee keer het antwoordapparaat te hebben doorlopen, wordt de verbinding automatisch verbroken. Bovendien is het bedrijf slechts bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur. Wanneer men uiteindelijk iemand te spreken krijgt, verloopt het gesprek zakelijk en weinig klantvriendelijk. Er wordt direct naar het kenteken gevraagd en als klant krijg je nauwelijks de kans om uit te spreken. Tijdens het eerste contact werd mij duidelijk gemaakt dat de autoverkoper de garantieverlener is en niet CarGarantie. CarGarantie neemt uitsluitend de schadeafhandeling over. In mijn geval ging het om autobedrijf Jan Bogert. Hoewel de dealer zelf een verzekering bij CarGarantie had kunnen afsluiten, wordt dit afgewenteld op de klant. Met andere woorden: de dealer koopt zijn eigen risico af, terwijl de klant de premie betaalt. Mijn claim betrof een defecte motor die vervangen moest worden. Volgens mij was de schade veroorzaakt door een additief dat bij een onderhoudsbeurt aan de olie was toegevoegd. Vanaf het begin heb ik dit duidelijk aangegeven. Toch moest ik, op verzoek van CarGarantie, twee afzonderlijke onderzoeken laten uitvoeren door de Seat-dealer, omdat het eerste rapport volgens hen onvoldoende zou zijn. Kosten: circa €700. Vervolgens werd ook nog een externe expert ingeschakeld voor laboratoriumonderzoek van de olie. Dit traject duurde weken langer dan gepland omdat het oliemonster zoekgeraakt bleek te zijn. Nadat de uitslag van het olieonderzoek binnen was, had men nog twee weken nodig om tot een eindrapport te komen. Na negen weken werd de claim uiteindelijk afgewezen. Ik heb mij daarna niet meer op de inhoudelijke afwijzing gericht, maar wel mijn ongenoegen uitgesproken ov
Contact Aanbieder
Opties & Accessoires
Parkeer systeem
Airbags
Alarmsysteem
Anti Slip Control
Antiblokkeersysteem (ABS)
Bandenspanningscontrolesysteem
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Getint glas
Regensensor
Stuurbekrachtiging
Tractie Controle Systeem (TCS)
Vermoeidheids herkenning
Achterlichten LED
Dagrijverlichting LED
Koplampen LED
AC
Voorstoel(en)
Bekleding
Stuurwiel
Achterbank deelbaar
Armsteun voor
Boordcomputer
Elektrische ramen voor en achter
Hill hold-functie
Isofix aansluiting
Keyless entry
Navigatiesysteem
Warmtewerend glas
Cruise Control Adaptive
Apple CarPlay
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Buitenspiegels inklapbaar
Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Lichtmetalen velgen
Lichtmetalen velgen 17"
Metallic lak
Buitenspiegels verwarmd
Audio installatie
Radio -DAB
Android Auto
airbag(s) knie
keyless start
Garanties & Zekerheden
Nationale Autopas (NAP)

Kilometerstand is logisch verklaarbaar
Gecontroleerd door de RDW
Autorapporten
Verzekeren
Financieren
Specificaties
Prijs incl. btw
€ 17.700
BTW verrekenbaar
Ja
Kenteken
J-746-NH
Merk
Kia
Model
e-Niro
Kilometerstand
97.888 km
Brandstof
Elektriciteit
Transmissietype
Automaat
(1 versnellingen)
Kleur
Grijs
Uitvoering
DynamicLine 64kWh 204pk 100% SoH [ 3-FASE+ACC+LANE+KEYLESS+CARPLAY+STOELVERWARMING+CAMERA ]
Carrosserievorm
SUV / Terreinwagen
Aantal Deuren
5
Soort voertuig
Personenauto
Maximum aantal zitplaatsen
5
Versnellingen
1
Nieuwprijs vanaf
€ 45.500
Import auto
Nee
Bouwjaar
2020
Datum eerste toelating
18 september 2020
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
18 september 2020
APK geldig tot
18 september 2026
Fabrieksgarantie algemeen
-
Fabrieksgarantie aandrijving
-
Fabrieksgarantie carrosserie
-
Fabrieksgarantie lak
-
Fabrieksgarantie max. kilometers
-
Accugarantie
22 maanden resterend
Accugarantie
150.000 km
Emissieklasse
Z
Energielabel
A
CO2 uitstoot
-
Elektrisch praktijkverbruik
17.1 kWh / 100 km
Vermogen
204 pk (150 kW)
Topsnelheid
167 km/h
Acceleratie 0 naar 100
7.8 s
Actieradius fabrieksopgave (WLTP)
455 km
Actieradius praktijk
375 km
Type
🌞 Zomer
❄️ Winter
Stad
555 km
370 km
Snelweg
340 km
265 km
Gemengd
430 km
315 km
Accuconditie (SoH)
-
Accutest-rapport
-
Accucapaciteit, bruikbaar
64 kWh
Accucapaciteit, nominaal *
67.5 kWh
Maximaal laadvermogen thuisladen
11 kW
Laadtijd thuisladen 0-100%
420 minuten
Laadsnelheid thuisladen
54 km per uur
Type snellaadpoort
CCS
Maximaal laadvermogen snelladen (kW)
77 kW
Gemiddeld laadvermogen snelladen
64 kW
Laadtijd snelladen 10-80%
44 minuten
Laadsnelheid snelladen
350 km per uur
Aandrijving
voorwiel
Dimensies (L x B x H)
4.380 x 1.810 x 1.570 mm
Ledig gewicht
1.712 kg
Draaicirkel
10,6 m
Inhoud brandstoftank
-
Rijklaar gewicht
1.812 kg
Wegenbelasting (3 maanden)
€ 73 - € 81
Maximaal toelaatbaar gewicht
2.230 kg
Trekgewicht geremd
-
Trekgewicht ongeremd
-
Inhoud kofferbak
451 - 1.405 liter
Alle informatie met eenis afkomstig vanEV Database.
* Gebaseerd op een inschatting van EV Database

Ben je een foutieve of misleidende advertentie tegengekomen? Laat het ons direct weten. Wij zullen actie ondernemen om deze te corrigeren.



