Auto Aanbod
  • Auto Kopen
  • Occasions
  • Nieuwe auto's
  • Aanbod per regio
Informatie
  • Automerken
  • Auto types
  • Hulp bij kopen
Mijn AutoTrack
  • Accountgegevens
  • Auto Verkopen
  • Favorieten
  • Zoekopdrachten
  • Inloggen
Login Autobedrijven
  • AutoTrack Analytics
Nieuw! Online Kopen
U heeft op dit moment geen notificaties.
Overzicht
  • Overzicht
  • Opties & Accessoires
  • Garanties & Zekerheden
  • Verzekeren
  • Financieren
  • Specificaties
    • Algemene specificaties
    • Geschiedenis van deze auto
    • Fabrieksgaranties
    • Maten en Gewichten
    • Milieu
    • Motor
    • Prestaties
    • Onderstel
  • Home
  • Occasions
  • Nissan occasions
  • Nissan Leaf occasions
  • Nissan Leaf LEAF Tekna Super Accu! - nw. APK 1e Eigenaar €2000 subsidie!
sticky-thumbnail
Nissan Leaf
€ 10.500
incl. btw
2013 246.251 km
DEEL
  • Overzicht
  • Opties & Accessoires
  • Garanties & Zekerheden
  • Verzekeren
  • Specificaties
  •  
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
Nissan-Leaf
1/24
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
DEEL

Nissan Leaf

LEAF Tekna Super Accu! - nw. APK 1e Eigenaar €2000 subsidie!

€ 10.500
incl. btw
2013246.251 km
Wat kost een verzekering?
Vliet
Ursem
Contact de aanbieder
Bel: 0620313254
  • Overzicht
  • Opties & Accessoires
  • Garanties & Zekerheden
  • Verzekeren
  • Specificaties
  •  
  • Kilometerstand
    246.251 km
  • Datum eerste toelating
    19 dec. 2013
  • Brandstof
    Elektriciteit
  • Motorinhoud
    Onbekend
  • Transmissietype
    Automaat
  • APK geldig tot
    19 dec. 2023
  • Energielabel
    Bovengemiddeld
  • VERBRUIK
    Onbekend
  • Kenteken
    3-STK-73

Mededelingen

Over deze Nissan Leaf

!! Nu EUR 2000,- subsidie !!

Zeer nette Nissan LEAF Tekna 2e generatie in meest complete uitvoering met alle opties 24kWh Super Accu ! 1e Eigenaar IZGS Nieuwe APK

!! EUR 2000,- subsidie !! Vanaf nu kunt u 2000,- subsidie op deze auto krijgen (u koopt de auto via een RDW erkende garage). Dus auto komt dan op slechts 8500,-

Nissan LEAF Tekna met aantoonbaar (uitzonderlijk) goede Accu (!), zeer nette staat en alle mogelijke opties. Heerlijk soepele en stille rijervaring. Geen wegenbelasting !

Om er zeker van te zijn dat de auto in orde is bij verkoop, heeft de auto nog een nieuwe APK en onderhoudsbeurtje gehad.

O.a. voorzien van Warmtepomp, Climate control, Cruise control, automatische ruitenwisser en verlichting, 360 graden parkeer camera's, Touchscreen, Verwarmde stoelen/stuur/buitenspiegels, Bose geluid, 17' Aluminium velgen, leren bekleding, alle verlichting LED, Snellader 50kW, Zonnepaneel, 6,6kW lader, Metalic lak.

Compleet met thuislader voor 230V stopcontact en laadkabel voor laadpaal.

De auto komt uit december 2013 en is in feite het **2014 model **(nieuwe uitvoering (2e generatie) met 24kWh accu, wel de verbeterde energie efficiëntie, maar nog de kwalitatief hoogwaardige accu technologie).

Let op: Dus niet het oude inefficiente model ervoor met het lichte interrieur en niet het model erna met de slechte 30kWh accu met hoge degradatie.

De auto heb ik zelf nieuw gekocht (factuur aanwezig 38.000,-) en ik ken dus de volledige (onderhouds)historie en aantoonbaar zeer beperkte accu degradatie. Zo kan ik ook zeggen dat er ontzettend goed voor is gezorgd (ben een nerd als het gaat om het verzorgen en gebruik van m'n auto).

Bij een elektrische auto is de slijtage van het belangrijkste onderdeel (accu) bijna niet gekoppeld aan de km-stand. De auto heeft voornamelijk "makkelijke" snelweg-km's gemaakt en de accu is zeer zorgvuldig behandeld waardoor de accu/auto zeer weinig slijtage/degradatie heeft gehad. Onderaan de advertentie licht ik dit graag verder toe.

Verder is de auto altijd met de hand gewassen en niet door wasstraten (krasstraten) gejaagd. Elk jaar voor de winter netjes in de was gezet. Een afwijking; ik weet het en noem het hobby. Echt een hele nette auto.

Met ontzettend veel plezier heb ik er altijd in gereden en nooit problemen mee gehad. Reden van verkoop is een leaseauto die binnenkort komt, het idee was eigenlijk nog vele jaren in de auto te blijven rijden.

Actieradius in de praktijk op dit moment 100 tot 120 km (zie ook foto van dashboard), maar uiteraard erg afhankelijk van vele omstandigheden.

De auto werd verkocht met een theoretische range (volgens NEDC) van 199 km. Met de huidige uitgelezen capaciteit van de accu zou dat volgens dezelfde NEDC methode nu vergelijkbaar zijn met 160km. Met een snellader is eventueel een bijna lege accu binnen een half uur weer op te laden tot 80%.

Lees onderstaande uitleg over het verschil tussen de km-stand voor een elektrische auto en een auto met verbrandingsmotor. De kwaliteit van een accu wordt bepaald door andere factoren dan de km-stand. Omdat de gezondheid van de accu van een Nissan LEAF door de auto wordt bijgehouden en kan worden weergegeven in een percentage is de kwaliteit van de accu feitelijk vast te stellen en te vergelijken.

Voor deze auto is de State of Health (SOH) ruim 79%. Voor de kenners van het LEAF display: einde van de zomer is net het tweede blokje in het display verdwenen. Dit is uitzonderlijk goed! Ik heb online statistieken gezien van jongere auto's die met 50.000km een slechtere accu hadden. (Auto's die zogenaamd nog alle blokjes hebben is sowieso mee gerotzooid)

De meeste km's zijn snelweg km's naar m'n werk en terug. Met een laadpaal thuis en op m'n werk kon ik er perfect voor zorgen dat de accu altijd de ideale lading kon behouden. Door hier heel bewust en voorzichtig mee om te gaan (nadat ik me er helemaal in had verdiept hoe dit technisch werkt), heb ik nu een auto te koop met een zeldzaam goed accu pakket.

Neem voor vragen of meer informatie gerust even contact op.

• 17’’ alu wielen • Lederen interieur • Verwarmd stuurwiel • Verwarmde zetels voor & achter • LED koplampen • Verwarmde buitenspiegels • Around view monitor - 360° panoramisch zicht • 7 luidsprekers Bose Energy Efficient Series • 6.6kw lader • Zonnepaneel

• Automatische koplampen • Koplampen met "Follow-me-home" functie • Automatische ruitenwissers • Elektrische automatisch inklapbare buitenspiegels • Automatische airco • Verstelbaar stuurwiel • Verstelbare en verhoogbare zetel • Elektrische ramen voor & achter • Armsteun bestuurder • Verlichting laadklep • Ruitenwisser achteraan

• Airco met afstandsbediening • Opbergvak achterzijde voorzetels • Handschoenenvak met koeling • Bediening aan het stuurwiel • Hill Start Assist vertrekhulp • Intelligent Key sleutelloze toegang & functie

• Getinte ruiten • Chroom deurklink • Cruise control met snelheidsbegrenzer

• Voor-, zijdelingse en gordijnairbags • ESP • Isofix • Waarschuwingsgeluid voor voetgangers • Elektromechanische vergrendeling laadkabel • Bandenreparatiekit • ABS / EBD

KM-stand: Slijtage van een vebrandingsmotor vs. degradatie van een accupakket

De technische staat van de duurste onderdelen (motor en versnellingsbak) van een benzine/diesel auto hangt nauw samen met de km-stand en uiteraard hoe de bestuurder ermee is omgesprongen. De km-stand zegt voor auto's met een verbrandingsmotor iets over hoeveel slijtage de draaiende onderdelen in een motor of versnellingsbak hebben opgelopen. Maar daarnaast blijft er grote onzekerheid over het rijgedrag van de vorige eigenaar.

Voor een elektrische auto is dat compleet anders. Er zijn ontzettend weinig draaiende onderdelen zoals in een motor en er is bijvoorbeeld geen versnellingsbak. Daarom is voor de technische staat van een elektrische auto de km-stand geen goede indicatie. Maar ten onrechte kijken de meeste verkopers en kopers nog alleen naar de km-stand.

Voor een elektrische auto is de accu het duurste en belangrijkste onderdeel. Omdat de kwaliteit van de accu afhankelijk is van andere factoren dan kilometers, is het belangrijk naar de staat van de accu te kijken en niet de km-stand.

Voor een Nissan LEAF is de gezondheid van de accu met de juiste apparatuur eenvoudig uit te lezen en wordt uitgedrukt in een percentage capaciteit tov een nieuwe accu. Wil je weten wat je koopt, zorg er dan voor dat je tenminste dit percentage weet en vergelijkt. Zo weet je in tegenstelling tot een auto met verbrandingsmotor echt en feitelijk wat de kwaliteit is van het duurste onderdeel van je gebruikte auto.

Zo weet je voor een accu van een elektrische auto dus wel hoe de vorige eigenaar ermee omgegaan is. Heeft deze de accu vaak tot bijna 0 leeggereden of lang met 100% opgeladen accu laten staan? (vergelijkbaar met het maken van hoge toeren tot in de begrenzer van een verbrandingsmotor). Agressief rijgedrag dat slecht is voor een verbrandingsmotor, maar je niet kunt zien, is wel zichtbaar in de kwaliteit van een accu van een elektrische auto.


Opties & Accessoires

Boordcomputer
Cruise control
Elektrische ramen voor en achter
Navigatiesysteem
Antiblokkeersysteem (ABS)
Electronic Brake force Distribution (EBD)
Electronic Stability Program (ESP)
Regensensor
Startblokkering
Tractie Controle Systeem (TCS)
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmd
Lichtmetalen velgen 16"
Metallic lak
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Multimedia-voorbereiding
Mistlampen halogeen

Garanties & Zekerheden

icon/imagesOnderhoudsboekje
aanwezig
  • Onderhoudsgeschiedenis
  • Dealergeschiedenis
  • Kilometerstand is logisch verklaarbaar
  • Gecontroleerd door de RDW

Autogeschiedenis

AutoWeek Kentekencheck

Bekijk het meest complete voertuigrapport op AutoWeek met alle voertuigspecificaties, APK- en eigenaren historie, kilometerstand controle, waardebepaling en AutoWeek testverslagen.

Doe de AutoWeek kentekencheck

Verzekeren

Wat kost een verzekering voor deze auto?

Bereken nu jouw verzekering

Specificaties

Prijs incl. BTW
€ 10.500
Prijs excl. BTW
-
BTW verrekenbaar
Ja
Kenteken
3-STK-73
Merk
Nissan
Model
Leaf | meer info over de Nissan Leaf
Bouwjaar
2013
Kilometerstand
246251 km
Brandstof
Elektriciteit
Carrosserievorm
Hatchback
Transmissietype
Automaat
Uitvoering
LEAF Tekna Super Accu! - nw. APK 1e Eigenaar €2000 subsidie! | Wat kost de verzekering?
APK geldig tot
19 dec. 2023
Actieradius
175 km
Aantal deuren
5
Soort voertuig
Personenauto
Maximum aantal zitplaatsen
5
Kleur
Grijs
Fabriekskleur
-
Wegenbelasting (3 maanden )
-
Nieuwprijs vanaf
€ 37.055
Van eerste eigenaar
Ja
Datum eerste afgifte Nederland
19 dec 2013
Datum eerste toelating
19 dec 2013
Import auto
Nee
Verbruik
-
CO2 uitstoot
-
Energielabel
A
Emissieklasse
Z
L x B x H (mm)
4445 x 1770 x 1550
Draaicirkel
10,40 m
Inhoud brandstoftank
-
Ledig gewicht
1405 kg
Rijklaar gewicht
1505 kg
Maximaal toelaatbaar gewicht
1945 kg
Inhoud kofferbak (liters)
330 liters
Trekgewicht geremd
-
Trekgewicht ongeremd
-
Motorinhoud
-
Aantal cilinders
-
Aandrijving
Voor
Topsnelheid
145 km/u
Acceleratie 0-100 km/u
11,9 seconden
Vermogen
109pk (80 kW)
Koppel
280 Nm
Turbo
Nee
Aantal maanden algemeen
-
Aantal maanden aandrijving
-
Aantal maanden carrosserie
34
Aantal maanden lak
-
Maximum kilometers
-
Auto Aanbod
  • Nieuwe auto's
  • Occasions
  • Zoeken op regio
  • Totale aanbod
  • Auto kiezen
Auto Informatie
  • Merken & Modellen
  • Informatie per type
  • Blog
  • Autobedrijf Zoeken
  • RDW Voertuigrapport
AutoTrack
  • Contact met AutoTrack
  • Werken bij DPG
  • Over AutoTrack
  • Adverteren op AutoTrack
Advies
  • Aankoopadvies
  • Onderhandelen
  • Auto verkopen
Cookies & Privacy
  • Gebruikers voorwaarden
  • Privacy Informatie
  • Cookie Informatie
  • Cookie Instellingen
© 2023 AutoTrack - AutoTrack is onderdeel van DPG Online Services B.V. ook uitgever van Tweakers