Auto Keijzers

Auto Keijzers beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.3
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.1
  • Nazorg / service 8.3
8.2
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Apeldoorn

Wij hebben hier onze 2e auto gekocht. Zijn zeer tevreden over de ontvangst door de verkoper Charles Kipp, eerst een kopje koffie en daarna een proefrit gemaakt. De aflevering en de overschrijving werd allemaal keurig geregeld. Voor ons is Tonny Keizers een prima adres om een goede auto te kopen. Goede service en klantvriendelijkheid. Een aanrader voor iedereen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Arnhem

gebruikte auto gekocht 11 maanden terug tot heden een geweldige wagen niks op aan te merken. dit bedrijf is een aanrader voor iedereen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rijssen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Lemmer

begin januari auto gekocht, fantastische showroom, met enorme keus. heel good geholpen, ben nu na 5 maanden heel tevreden met mijn aankoop.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Het was voor ons de eerste keer dat wij het bedrijf bezochten. Wij waren blij verrast door de prettige, professionele en open manier waarmee wij ontvangen werden en natuurlijk met de uitgebreide keuze

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alphen

Geweldig bedrijf met prachtige auto’s. Dank je Wim Kars voor de top auto die je ons hebt verkocht en hele fijne servies die je ons hebt gegeven

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Sint Nicolaasga

Klantvriendelijk ruime keuze van diverse merken en deskundig en vriendelijk personeel en een schitterende showroom

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Met 1 woord Super ! Wat ik kan aanraden is vraag naar Wim Kars leuke aardige personeel die je zelf kan bereiken op de dag dat hij niet werkt !! Wij werden heel goed geholpen alles is gelopen zoals het was beloofd zeer tevreden !!! Demir

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Erg vriendelijk geholpen fijne mensen om zaken mee te doen!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Berghem

Een prettige ontvangst en een heel goede behulpzame verkoper. Auto was op anderhalve dag gereed gemaakt omdat we haast hadden. Alle afspraken werden keurig nagekomen en alle werk werd voor ons uit handen genomen door de verkoper.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Arnhem

Net geholpen door een medewerker, kopje koffie is er aangeboden. We zijn wezen kijken voor een auto op diesel en wilde de andere auto inruilen, alles is naar alle te vredenheid afgehandeld. Alles goed uitgelegd. Gewoon goed 😊

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Beverwijk

Eind January Audi A4 Allroad 2.0 TSFI gekocht. Klantvriendelijk en goed bedrijf met uiterst vriendelijke personeel.Perfecte service bij het laten installeren van een Klasse 3 alarm en zeer tevreden met de auto.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Haag

Ik ben superblij met de proffesionele wijze hoe ik geadviseerd bent en begeleid om, mijn nieuwe Lancia te leasen. Mijn grote dank gaat uit naar de heer Martin Eveleens, in mijn ervaring een zeer deskundige en persoonlijke begeleiding top. Ik raad iedereen aan om, eens te gaan kijken naar de mooie showroom in Apeldoorn.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Apeldoorn

Enkele weken geleden kocht ik een prachtige Audi bij dit bedrijf. Na een goed inruilvoorstel kon ik de auto diezelfde dag nog meenemen. Alexander bleek een prettige verkoper te zijn, die zowel oog had voor mijn in te ruilen auto als voor de persoon. Kortom: heel enthousiast! Een bedrijf om trots op te zijn.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Deventer

Service klant vriendelijk verstand van auto’s super 👍

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit MUSSEL

Goed geregeld gr erwin Jansen Eupe mussel

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hoogeveen

Auto ingeruild op een nieuwe. keurig netjes geholpen en zeer tevreden over prijs, inruil en afwikkeling.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Auto gekocht voor ruim 15 mille. Was direct al vanalles mee aan de hand, rekening zou vergoed worden maar liet maanden op zich wachten. Totdat ik erachter kwam dat dit een schade auto is, stuur trekt naar rechts, auto trilt en suist bij hogere snelheden. Men wees me wel op een krasje ergens op de auto maar niet op een grotere ondeugdelijk bijgewerkte schade. Dit is misleiding en oplichting.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit MUSSEL

Top geregeld en goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Elst Utrecht

Vriendelijke mensen, geweldige service en een fantastische auto!! Kortom heel erg tevreden!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Dwingeloo

Heel erg blij met mijn auto, gekocht bij Auto Keijzers. Zeer goed geholpen en erg tevreden over de verleende service. Zeker een aanrader.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Epe

Super bedrijf met vakbekwame verkopers.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Met een telefoontje werd onze gestrande werkbus opgehaald, van waar die stuk gegaan was. Verder via whatsapp de dingetjes met kopieeren plakken doorgegeven en de verkoop van onze bus was geregeld, We zijn super tevreden over deze garage, ten zeerste aan te raden!!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Beilen

Een eerlijke auto verkoper! Super geadviseerd door dhr. Kipp. Pracht service en een mooie auto gekocht.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Wezep

In november 2017 een andere Mercedes E gekocht. Was dit niet van plan. Echter door het goede advies en de vriendelijkheid van een ieder in de showroom gaf me het volste vertrouwen. Uit eindelijk een goede deal gesloten. Hier tot nu toe absoluut geen spijt van. Geniet elke dag van de prachtige Mercedes. Na de levering nog wat vragen gehad over hoe bepaalde functies werken. Steeds goed bereikbaar en altijd vriendelijk te woord gestaan en kreeg altijd een duidelijk antwoord op mijn vraag. Ook 1 keer terug geweest voor iets wat mij niet duidelijk was. Hiervoor eerst afspraak gemaakt kon gelijk komen en werd gelijk geholpen door een zeer kundige en vriendelijke monteur. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangst en mij werd gelijk koffie aangeboden.Zeer gast vrij. Dit is mijn eerste Mercedes aankoop bij Keijzers Auti’s maar absoluut niet de laatste. Service , gastvrijheid en kwaliteit zijn hiervan de reden. Voor mij nu HET adres om de auto in te ruilen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit warns

goede en vriendelijke uitleg direct een goed gevoel hebben er een lancia thema vandaan gehaald voor ons taxi bedrijf dit was de eertste en zeker niet de laatste auto die we daar weg halen een aanrader

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Meppel

Heb daar op 14 december jl. een hele mooie Porsche Cayenne gekocht. Ik ben uitstekend geholpen en ben zeer tevreden over de geleverde services. Ga aankomend voorjaar nog terug voor een speciale lakbehandeling. Topbedrijf!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Arnhem

Afgelopen zaterdag mijn auto ingeruild en de auto voor mijn vrouw opgehaald. Een fijne vertrouwde garage met prettig en zeer vriendelijk personeel. Een garage waar je de tijd krijgt om rustig naar een auto te zoeken die bij je past en als je vragen hebt, wordt je van vakkundig en goed (en eerlijk) advies voorzien. Een super gastvrij bedrijf waar je voorzien wordt van een goede kop koffie, plaatje ontbijtkoek en zelf een broodje tussen de middag op zaterdag. Alle afspraken die wij voor de koop gemaakt hadden waren keurig nagekomen echt een “no nonsens” bedrijf echt een aanrader, Alexander bedankt!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Knegsel

Bij Tonny Keijzers Exclusives een auto gekocht. \'s Avonds gebeld en kon de volgende ochtend om 9 uur al een proefrit maken. Een fijn begin. Vanwege het korte tijdsbestek was de accu nog niet vol geladen waardoor er wat meldingen op het display stonden. Dit werd mij keurig van tevoren verteld net zoals het feit dat de banden wat vlakke stukken hadden. Vervolgens een goede proefrit gereden en de auto helemaal samen nagelopen met een junior verkoper. Een week later kon ik de auto ophalen. Nieuwe accu en A-merk banden gemonteerd maar een paar kleine genoemde puntjes niet uitgevoerd. Hoofd verkoper was ditmaal wel op het filiaal en afgesproken dat de auto een week later gehaald zou worden om ook deze laatste puntjes te verzorgen. En mocht ik in die week nog meer zaken tegenkomen dan kon ik dat gewoon noteren. Zo gezegd zo gedaan en de auto werd een week later weer keurig op lokatie terug bezorgd waarbij alle punten keurig netjes waren opgelost. Een auto verkopen is 1 ding maar een goede service leveren is minstens zo belangrijk. Deze werd dus met een hoofdletter S uitgevoerd. Chapeau!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

2 weken geleden mijn auto verkocht bij Tonny Keijzers in Apeldoorn. Ik had een afspraak met Alexander Keijzers. Na een warm welkom en wat te drinken bekeek Alexander mijn auto. Deskundigheid spatte er vanaf, in 1 oogopslag wist hij alle + en - punten te benoemen. Na een mooie onderhandeling en vooral het gunfactor zijn we tot een deal gekomen. Daarnaast is de service uitstekend, niet alleen aan eigen zak denken maar handelen in klantbelang. Mijn volgende koop/verkoop word weer bij Tonny Keijzers!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Landgraaf

Nadat ik hellemaal uit limburg ging kijken bij een concurent en zij de auto hadden verkocht waarvoor ik kwam kijken besloot ik om een kijkje te nemen bij Tonny Keijzers Auto\'s. En promt werd ik geholpen keken samen naar de passende auto en kreeg ook bijpassend advies al snel heeft dit geleid tot het kopen van een passende auto voor mij en mijn familie. Nogmaals heel hartelijk dank voor de gastvrijheid en de goede koffie

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Enschede

Zeer correct en deskundig geholpen bij het inruilen van de auto en het kopen van een andere auto.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0

Wanneer je \"Googled\" op Tonny Keijzers kom je vanalles tegen. Wij hebben een occasion gekocht bij Tonny Keijzers Exclusive. Ja er waren wat storingen aan de auto. Maar tot de laatste dag van de Bovag garantie altijd keurig geholpen. Volgende auto zou zo maar weer bij dit bedrijf kunnen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nijmegen

26 juli hier een volvo v70 D5 opgehaald! Wat een heerlijke luxe personenwagen! Aangeschaft met garantie(coulance regeling) en de aflever beurt! Tijdens de proefrit bleek de airco niet te werken. Afgesproken dat het bij aflevering allemaal gerepareerd zou zijn. En idd bij aflevering een ijskoude airco! 7 dagen later geen koude lucht meer! Volgende dag ff naar Apeldoorn. Nagekeken... condenser stuk.. besteld. 3 dagen later zou hij gemonteerd worden. Allemaal super netjes geregeld! Gratis leenwagen indien nodig! zolang Joop de zaakjes van de werkplaats regelt raad ik iedereen aan zijn auto hier aan te schaffen en te onderhouden. De verkopers zijn aardige kundige heren. Maar de service van de werkplaats is ongeëvenaard!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0

Vorige week jonge SUV met weinig km\'s gekocht en mijn oudere SUV ingeruild. Goed, deskundig en zakelijk geïnformeerd door Tijn en Etienne. Na stevige onderhandelingen een mooie deal kunnen maken en auto is binnen 1 dag geleverd conform de afspraken. Auto voldoet aan alle verwachtingen!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zelhem

Fijn om ervaren dat er ook nog fatsoenlijke autobedrijven in Apeldoorn zijn. Werden als een vorst behandeld, eerlijke prijs en eerlijke auto. Echt gevoel dat klant koning is ! Auto opgehaald bij de exclusives, en ontdanks dat onze auto hier niet echt tussen past, kregen we wel de exlusive behandeling. Al met al een zeer prettige ervaring. Mocht ik in de toekomst weer een auto nodig hebben, dan kom ik zeker nogmaals aan ! G.a. Vriezen hyundai i10 2010

  • Deskundigheid 3.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Almere

Mijn ervaring is niet rooskleurig, mis communicatie tijdens de inruil periode, momenteel na 10 weken \"kijken\" naar de auto middels ook een dealer in de hand te hebben genomen. Nog steeds niet de problematiek met de auto opgelost. Nu voor de 7de maal een afspraak gemaakt voor een op te lossen diagnose. Inruilen? Ja dat kan maar in welke auto zou ik nu mijn geld en vertrouwen moeten steken?

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Boxtel

We hebben onlangs een Audi A4 Avant uit 2012 gekocht bij Tonny Keijzers B.V. We zijn geholpen door Alexander. We hebben uiteindelijk een Opel Corsa ingeruild, nadat we eerst de kans hadden gekregen om hem zelf te verkopen en de prijs die we daarvoor terugkregen was zeker goed. We hebben de Audi gekocht voor de internet meeneemprijs aangezien mijn oom zelf een garage heeft. Na de aanschaf gelijk na laten kijken bij mijn oom en de Audi was prima in orde, fijne geruststelling dus. Al met al zijn we dus super tevreden met onze aankoop en de betrouwbaarheid van deze garage.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Almere

Niks anders als lof over deze firma augustus 2016 een bmw m gekocht uit 2014 goede inruilprijs gehad voor m\'n oude bmw haal breng service echt een 10 kan niks anders zeggen in de werkplaats goede monteurs mer de chef Joop had ik al direct een klik alsof het z\'n eigen toko is . Vandaag kwam de bmw voor een service beurt en achteruit rij camera was defect probleem direct verholpen eind van de dag stond hij hier voor de deur en als kadootje ook nog de dakdragers erop gezet die achterin lagen niet om gevraagd . Vandaar deze recensie ik kan iedereen deze garage (groot maar toch dat een op een gevoel ) aanbevelen met vriendelijk groet Kees de kroes

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Ugchelen

Vanochtend erg goed geholpen door Charles Kipp. Een hele goed verkoper. Bedankt

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Spijkenisse

Ik was al een tijdje op zoek naar een bepaalde auto, via een zoek site kwam ik terecht bij dit bedrijf Daar stond de auto die ik zocht, juiste kleur juiste uitvoering en juiste kilometerstand. Dus op naar Apeldoorn, niet naast de deur maar je moet er ook wat voor over hebben! Auto stond buiten in de sneeuw, geen probleem, verkoper erbij met de sleutels en ja dat had ik snel gezien, mooie strakke auto. Dan natuurlijk het verkoop praatje en de inruil prijs ( en koffie natuurlijk ) Deal snel gesloten maar wil natuurlijk wel een stukje rijden, natuurlijk neem nog kop koffie dan ga ik hem even ontdooien en voor de deur zetten niks mis met die bak, deze neem ik. Over 5 dagen kunt u hem komen ophalen, dus zo gezegd zo gedaan. Ook de aflevering onder genot van bak koffie snel achter de rug, nog even kennismaken met de chef werkplaats, altijd handig!!Inmiddels de eerste paar honderd kilometers er op zitten en erg blij met de auto.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EIBERGEN

Na veel zoeken her en der door het land vond ik in Apeldoorn bij Tonny Kijzers ,n auto waar ik naar op zoek was, ben ,n verwende autogek! ben 74jr!! en toch vond ik de auto van mijn dromen, jawel hoor ,n BMW 520D vht bj 2010 kl Alpine blauw aut. precies wat ik zocht.Na ,n kort heen en weer overleg over de inruil was de zaak snel beklonken,Super garage, aanbevelen waard.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Dodewaard

12 januari 2017 ontmoette ik Alexander Keijzers voor een proefrit in de Audi S5 van 2011. Ik kreeg meteen de sleutels mee en kon mijn gang gaan, blijk van vertrouwen! De ervaring met de S5 was fenomenaal. De klik met Alexander was opvallend kennelijk omdat we allebei een beetje auto gek zijn voor snelle auto\'s. Konklusie een onvergetelijjke ervaring.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit De Meern

Op zaterdag 3 december 2016 bij Tonny Keijzers een Ford Mondeo 2.0 TDCI uit 2010 aangeschaft met een kilometerstand van 149001. Wat mij door Alexander Keijzers (zoon van) in zijn verkoopgesprek werd verteld klopt precies. Een geweldige auto van een nette vorige eigenaar en met alle business options zoals verwarmde stoelen etc. en een brandstofgebruik in de stad van 1 op 13.9. De auto werd keurig afgeleverd met 1 jaar APK en nieuwe banden. Alles klopt, de auto rijdt geweldig, verbruik klopte ook en het is een comfortabele auto en een genot om in te rijden. Heel blij en tevreden en hier kun je zonder zorgen een auto kopen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Arnhem

Al twee keer een auto gekocht bij de firma bij onze eerst auto hebben we geen problemen ondervonden bij de tweede aanschaf kreeg ik de volgende dag een storing melding ben er langs gegaan en ze hebben een afspraak ingepland en de catlisator vervangen en de rem schijven en in de tijd van de reparatie kreeg ik een leen auto en dit geheel service van de zaak de auto waar het om gaat is een Porsche panamera geen goedkope onderdelen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Den Haag

Afgelopen zaterdag in een nieuwstaat verkerende bestelbus aanschaft voor mijn bedrijf. Ik heb het bestelbus vooraf aanbetaald zonder het te bezichtigen, ik heb alleen de foto\'s op de site bekeken en telefonische alles afgehandeld. Bij het afhalen stond er werkelijk waar een in een nieuwstaat verkerende bestel bus zoals beloofd. We werden echt goed ontvangen, de lease contract werd duidelijk doorgenomen. We zijn er zeer tevreden mee. Echt een vertrouwelijk bedrijf met een zeer goede service. Echt een aanrader!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hengelo

Heb hier net een onwijs gave Mitsubishi Outlander gekocht. Super geadviseerd en perfekt afgeleverd. Ook de aftersalesservice is zeer soepel en coulant. Echt een aanrader en ik kom hier zeker terug als ik weer een auto wil kopen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Deventer

Geen enkel probleem. Ben reeds aan mijn 7 a 8ste auto bezig dus ik ben een liefhebber. Top bedrijf.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Ede

Gisteren waren wij bij dit bedrijf omdat we op zoek zijn naar een andere auto. We hebben nog niets gekocht maar het was fijn om gewoon door de showroom te kunnen lopen en niets steeds een verkoper op je nek te hebben. Dit was niet omdat we niet gezien werden want we werden juist heel vriendelijk welkom geheten en kregen een lekkere bak koffie met ontbijtkoek. Vragen werden netjes beantwoord en ze hadden de tijd voor ons. Of we daar onze auto vinden dat weten we niet maar we hebben de app wel gelijk gedownload omdat wanneer de auto die bij ons past daar wel staat, we graag terugkomen en hopelijk tot een goede deal komen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

Vorige week heb ik een nieuwe auto gekocht bij Keijzers. Ik werd gelijk vriendelijk te woord gestaan door een aardige jonge man. Hij heeft me veel verteld over verschillende auto\'s. In eerste instantie kwam ik langs om wat te oriënteren voor een nieuwe auto. Ik heb er zelf weinig verstand van maar Alexander wist me overal wat over te vertellen op de manier dat ik het ook begreep. Ik vond het heel fijn om bij jullie informatie in te winnen met betrekking tot mijn nieuwe auto. Ik had dan ook nooit verwacht dat ik diezelfde dag een nieuwe auto zou kopen. Alexander, bedankt voor alle goede informatie en het leuke gesprek! Ik ga jullie zeker aanbevelen!

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Breukelen

Ik kom nog terug op mijn onderstaande beoordeling. Hierin had ik op een aantal punten serieuze kritiek op de handel en wandel van het bedrijf van Tonny Keijzers. Ik sloot af met de verwachting dat \'alles\' goed zou komen. Vandaag nogmaals naar Apeldoorn gereden en daar zijn de laatste klachten royaal verholpen: Met de reservesleutel kan ik de Audi nu starten (was een fout van de Audi-dealer). Het trillen (onbalans) is verholpen door vier nieuwe banden te monteren, wat ik een geweldig goede service vind (consumentenprijs toch gauw €800-) Als laatste een tip voor de afd. onderhoud/reparatie: Maak de auto/onderdelen schoon na reparatie; mijn velgen leken op 4 roetpieten. Jammer Ik zeg eind goed, al goed.

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Breukelen

Mooie auto gekocht bij Tonny Keijzers, incl verzekering. Hiervan bleek later, dat een rep. door Keijzers moet worden uitgevoerd, anders €500- eigen risico. Ik vind het niet oké, dat dit niet is gemeld. Met de auto een navigatieupdate gekocht. Deze bleek niet te zijn geïnstalleerd. Het stuur en de auto trilde bover de 100 km/h. Dit laatste was bekend. Toch was er nog onbalans na aflevering. Tot slot ontbrak een reservesleutel. Nu is de nav. geupdate, waarbij niets extra\'s in rekening is gebracht (pluim) Helaas trilt het stuur nog steeds en start de auto niet met de reservesleutel. Al met al gaat er het één en ander mis, waarvoor ik begrip kan hebben, maar dat de nageleverde sleutel niet werkt vind ik slordig en dat het stuur nog steeds trilt vind ik een teken van ondeskundigheid. Dat na aflevering de plastic hoes nog om de stoel zat nog een teken van slordigheid Toch wil ik dit bedrijf aanbevelen, in de veronderstelling dat uiteindelijk alles in orde wordt gemaakt.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoge hexel

Top bedrijf

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0

Op de website een mooie auto gezien, waarbij vermeld stond dat de internetprjis de bodemprijs is. Enfin, weinig onderhandelingsruimte dachten we. Een behoorlijk stuk gereden om in de showroom de auto te zien die plotseling 2000 euro duurder bleek te zijn. Op de ruiten een A4\'tje met daarop tekst en uitleg wat er blijkbaar met de internetprijs = bodemprijs wordt bedoeld; Kopen op eigen risico, zonder service - geen grote beurt/APK/distributieriem - geen 6 maanden Bovag garantie - geen complete carrosserie- lak, en polijstbehandeling - geen haal- en brengservice en inruilen tegen handelsprijs. Behoorlijke tegenvaller om te zien dat er wordt geadverteerd, maar er voor die prijs geen enkele vorm van service of garantie op zit. Wat een deceptie. Erg jammer, want het is een fantastisch mooie showroom en vriendelijk personeel.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit scherpenisse

Plezierige onderhandelingen tijdens het aankoopproces, spannend tijdens het wachten op gereedkomen van de auto en een feestje toe de auto in Zeeland gebracht werd.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit apeldoorn

goed vriendelijke mensen .Goed geholpen ook bij probleem . Even opmerking verzekering heb ik al aangeschaft gelijk met de auto.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Almere

Een erg mooie nieuwe MB 350 Hybride aangeschaft bij Tonny Keijzers (himself). Auto heeft slechts 15 kilometer op de teller, dus volledig nieuw. Vanwege 7% bijtelling erg interessant. Desondanks met enig leedwezen afscheid genomen van mijn Volvo V70, welke net gechipt was naar 205 PK. Ook het schuifdak mis ik nu al. Maar Tonny heeft mij aangeven dat indien de MB niet bevalt ik hem binnen 6 weken mag terugbrengen !! Welk dealer doet zoiets?? Koper van mijn Volvo wens ik veel rijplezier (want het blijft gezegd, ook dit is een uitermate fijne auto)

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Winterswijk

Op 18-02-2016 heb ik onder de naam John uit Winterswijk mijn klacht op dit webforum geplaatst. De volgende dag werd ik, namens de garage Tonny Keijzers, door Joost gebeld. Hij heeft mijn vertrouwen in deze garage weer voor een groot deel hersteld. Helaas had ik zelf al de schade aan mijn voorruit laten herstellen waardoor de garage dit niet meer kon doen. Wel hebben ze mij het eigen risico van de verzekering vergoed. Top geregeld door Joost! Ik laat mijn oorspronkelijke beoordeling staan omdat ik nog steeds achter mijn klacht sta, aanpassing op mijn vorige recensie is dat ik in de toekomst mogelijk toch nog ga kijken voor een nieuwe auto bij Tonny Keijzers. Onder voorwaarde dat Joost dan mijn after sales behandelt, dat heeft hij dit keer ook naar mijn tevredenheid uitgevoerd. John

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Winterswijk

Op 18-02-2016 heb ik onder de naam John uit Winterswijk mijn klacht op dit webforum geplaatst. De volgende dag werd ik, namens de garage Tonny Keijzers, door Joost gebeld. Hij heeft mijn vertrouwen in deze garage weer voor een groot deel hersteld. Helaas had ik zelf al de schade aan mijn voorruit laten herstellen waardoor de garage dit niet meer kon doen. Wel hebben ze mij het eigen risico van de verzekering vergoed. Top geregeld door Joost! Ik laat mijn oorspronkelijke beoordeling staan omdat ik nog steeds achter mijn klacht sta, aanpassing op mijn vorige recensie is dat ik in de toekomst mogelijk toch nog ga kijken voor een nieuwe auto bij Tonny Keijzers. Onder voorwaarde dat Joost dan mijn after sales behandelt, dat heeft hij dit keer ook naar mijn tevredenheid uitgevoerd. John

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Vinkeveen

Advertentie gezien in AUTOTRACK Gebeld dat ik langs zou komen 220km heen-en weer! Bleek een auto te zijn,waar FORS in was gerookt,vergeten te vragen,dus les geleerd Heb astma dus kan niet,oh zei de jonge verkoper,misschien ruikt U de poetsbeurt! Maar het ERGSTE was dat de auto DUIZENDEN Euro\'s duurder was dan in Autotrack!! Reactie van de jonge verkoper,ja dat is als U iets wilt inruilen!!! Sorry wat ongelofelijk bedrijf mijnheer TONNY KEIJSER!! En nu zeg ik het heel netjes Zeer Koude Douche!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

ivm ziekte van mijn vriend moest hij helaas afscheid nemen van zijn Mercedes E coupe die hij in september had gekocht bij Tonny Keijzers, helaas 6 weken in gereden,Hij mag nooit geen auto meer rijden. terug naar Tonny Keijzers, en tot een super deal gekomen waar we allemaal tevreden zijn, Ik (zijn vriendin) heb nu een fantastische Mercedes Bklasse, waar mijn vriend goed in en uit kan stappen. Wim, Bedankt voor alles.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Zoetermeer

Een mooie BMW 320i gekocht met weinig km op de teller. Waarbij er goede service te pas kwam. Tijdens proefrit kwam ik achter dat de banden niet goed waren. Bij afhaal van de wagen hebben ze alles perfect geregeld. Zeker de moeite waard om hier je auto te halen en alles is mogelijk.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Marknesse

Voor de 5e keer een BMW gekocht bij Tonny Keijzers. Klantvriendelijkheid en gastvrijheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel. Hier kunnen velen nog van leren. Alexander Keijzers het was ons weer een genoegen om met jou zaken te doen! Bedankt en tot de volgende keer.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vorden

Een tijdje terug hier een tweedehands auto gekocht. Aardig personeel, geven goede uitleg en zijn erg behulpzaam. Een dag nadat ik mijn auto had gekocht (zonder garantie) merkte ik dat er iets niet goed werkte. De auto trilde bij hoge snelheden. Gebeld naar de Werkplaats en ik mocht meteen langskomen. Er werden twee nieuwe velgen op gezet, zonder dat ik hiervoor hoefde te betalen. Wat een top service!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Haarzuilens

Een verrassende locatie met een groot aanbod in elke prijsklasse dit tezamen met deskundig personeel in de verkoop en de garage maakt dat dit een adres is om je gebruikte auto te kopen. Ik kom zeker bij mijn volgende aankoop weer eens terug hier En voor Tonny en z\'n Crew de opdracht dit niveau vast te houden..

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zwartemeer

Ik kocht in jan 2016 een Audi Q5 van Tonny Keijzers met dik een ton op de klok en 6 jaar oud. De wagens zag er uit als nieuw, enkele kleine gebruik sporen zijn correct weggewerk. De banden bleken te ver afgesleten en er worden zonder morren nieuwe banden aangeboden. Zelf heb ik voor GY 4seasons gekozen waarvoor ik de meerprijs betaalde. Nu na twee maanden nog steeds zeer tevreden over de Q5. Rijdt als nieuw.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Deventer

Aangezien ik ondertussen al een \"vaste klant\" te noemen ben heb ik besloten toch maar eens een beoordeling te schrijven. In de afgelopen jaren heb ik bij Tonny Keijzers 2x een auto ingeruild voor een nieuwe(re), dus zeg maar 2x een occasion bij hun gekocht. Beide keren uitstekend te woord gestaan en geholpen, met name door Alexander (Verkoop) en door Joop (werkplaats). De eerste auto bleek tijdens de testrit een probleem te hebben met de geïntegreerde radio. (Schijnt een V50 kwaaltje te zijn?) Maar de verkoper verzekerde mij dat dit zou worden opgelost bij het kopen van de auto, ondanks dat ik hem \"zo mee nam\", dus zonder aflevering en garantie. Een week later de auto opgehaald en alles werkte zoals afgesproken. Zelfs het defecte onderdeel hadden ze netjes voor me bewaard om te laten zien wat er vervangen was. Twee jaar later deze auto weer ingeruild voor een, naar mijn mening, nette inruilprijs en een Audi gekocht. Wederom zonder garantie echter na een paar honderd kilometers helaas toch wat rare klachten. Na contact met de werkplaats besloten de auto even langs te brengen. Probleem bleek een massa kabel te zijn die afgebroken was. Kosten: Geen, service van de zaak! Goed, ze waren maar 15 minuutjes bezig geweest, maar toch. Onderhoud word ook zeker netjes gedaan. Geen gezeur met ongevraagd ruitenwissers vervangen e.d. Gewoon alleen wat er afgesproken is en anders kreeg ik netjes een telefoontje met de vraag of zij ergens wel of niet iets aan mochten doen en wat het zou kosten. Waarom dan niet allemaal 10-en? De showroom is naar mijn mening wat aan de krappe kant. Tussen de rijen is er genoeg ruimte, maar soms staan ze wel wat krapjes achter elkaar. En tja, er kan natuurlijk altijd wel iets beter. : ) Gelukkig heb ik geen hele extreme dingen gehad met de auto\'s, maar als ze gewoon zo door gaan zoals nu dan zien ze mij zeker terug komen.

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Winterswijk

Bij de verkoop werden we uitstekend te woord gestaan. Vriendelijke verkoper, prima in orde. Bij oplevering auto bleek dat ze de binnenspiegel, die op ons verzoek iets omhoog gezet was, tegen de hemel hadden vastgezet. De spiegel kon niet meer op en neer. Na telefonisch contact met de garage konden we dit bij Carglass laten aanpassen. Top! Bij Carglass aangekomen hebben deze de voorruit geïnspecteerd om er zeker van te zijn dat er niets mis was met de ruit. De monteur constateerde een barst over de gehele breedte van de auto in het onderste donkere deel van de ruit. Wij hadden dit zelf helaas niet gezien. De monteurs gingen er van uit dat de barst er al langer in zat dan dat wij de auto in ons bezit hadden. Mogelijk was de barst zelfs al ruim een jaar oud gezien de status. Garage Keijzers wilde enkel de ruit vervangen tegen inkoop kosten a €350,00 en dat terwijl de experts aangaven dat de barst er al in moet hebben gezeten voordat wij de auto gekocht hadden! Commentaar dat ik kreeg was \"dat kunt u wel zeggen.\" Een welles-nietes spel waar ik als klant niet op zit te wachten. Aanbod voor plaatsing tegen kostprijs was hun uiterste bod. De verkoper zou nog contact opnemen met de directie van Tonny Keijzers om te bespreken of er nog iets mogelijk zou zijn. Geen enkele terugkoppeling meer ontvangen van Keijzers. Ook op mijn klacht via email hebben ze niet gereageerd! Schande! Ik voel mij als klant niet serieus genomen en ben zeer ontstemd. Zoals ik al in het begin schreef was ik een tevreden klant tot dat moment maar de after-sales afhandeling is ver onder de maat! Niet reageren op telefonisch contact van een klant en email van een klant onbeantwoord laten doe je gewoonweg niet. Voor de statistieken, we hebben een Audi A4 gekocht met een jaar garantie ... zonder de after-sales afhandeling was ik zeker terug gegaan op het moment dat we een nieuwe auto nodig zouden hebben, ik betwijfel dat dit nu nog gebeuren zal.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vaassen

Aankoop auto: prijs aan de stevige kant, maar toch gekozen voor dit bedrijf vanwege bijzonder fijne benadering van Keijzers jr. Bijzonder klantvriendelijk, je voelt je welkom. Veel vertrouwen, voelt goed. Rest moet zich natuurlijk nog bewijzen: kwaliteit en service.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Nijmegen

Gisteren bij Keijzers een occasion Renault Megane aangeschaft. Voor de afspraak bij Keijzers, hadden we op de route een afspraak bij Renault Bochane te Arnhem voor een zelfde type auto. Tot onze grote verbazing gaf de verkoper daar na 10 minuten als antwoord op onze vragen \"Ik heb voor deze auto en deze prijs al te veel tijd aan jullie besteed\" (Renault dealer he!) Hoe anders was de behandeling bij Tonny Keijzers. Etienne verwelkomde ons met koffie, nam de tijd voor uitleg en de auto stond reeds op de brug om goed te kunnen bekijken.Waarna proefrit volgde. Aangezien de proefrit goed beviel en de onderhandelingen transparant waren, na kort overleg meteen tot aankoop overgaan.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Nijkerk

Goede uitleg tijdens de gesprekken over de aankoop van een nieuwe auto Outlander PHEV en goede uitleg over de auto als deze wordt opgeleverd plezierige verkoop adviseurs. Ook deskundig advies over de verzekering van de auto, 5 jaar nieuwwaarde bij diefstal enz fiscale bijtelling bescherming,kan geen enkele verzekering tegenop.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit leersum

Bijzonder goede ervaring gehad bij de aanschaf van een gebruikte GTI .Relaxed onderhandeld over de inruil en voorts een en al service en goede begeleiding bij de aflevering . We kregen alle aandacht en tijd van Alexander . Kopen bij Keijzers is dus een aanrader .

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

In mei hier een Audi TT gekocht, ik vertrouwde erop dat Tonnie Keijzers mij een prima autootje had verkocht en dat is ook gebleken. Ondanks de forse km-stand heeft de auto al twee grote beurten en een apk gehad zonder aandachtspunten. Toppie!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Deventer

2 weken terug een audi a5 gekocht, de banden waren niet meer goed dus heb contact gehad met Alexander en het is top geregeld ! Ben super blij met de auto, heel erg bedankt nogmaals !

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Tilburg

Vriendelijke en deskundige ontvangst, uiteindelijk geen auto gekocht omdat in de persoonlijke sfeer iets veranderde. Maar ook dat was geen probleem. Service is niet beoordeeld omdat ik geen auto heb gekocht. De auto waarvoor ik belangstelling had was qua prijs zeker interessant.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Enkele weken een nieuwe auto aangeschaft via Tonny Keizers en tot zeer grote tevredenheid! Zeer aardige en oprechte \"verkopers\" en zeer attent geholpen. Ik beveel ze bij iedereen aan !

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit geleen

Aanschaf jongere cabrio ,goed en vakkundig geholpen met het maken van een keuze .Mooie inruilprijs gekregen en bij afhalen zeer goede en vriendelijke uitleg en afstelling van nav.en telefoon.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Capelle aan de ijsel

twee weken geleden een golf6 gekocht bij tonny keijzers. op het eerste oog viel het me op dat de autos er nog beter uitzagen dan de foto\'s op internet en de site, iets wat meestal juist andersom is. het bedrif is erg gastvrij!! ik heb de auto gekocht met garantie en afleverbeurt dit om de rede dat alles kapot kan dit is een zekerheid voor mezelf dat ik altijd terug kan mocht er wat zijn. zoals ik al zei heb ik de auto twee wekengeleden gekocht en bewust gekozen omnu pas een bericht achter te laten. De auto is zoals ik heb gewenst op alle fronten en ben er heel erg blij mee.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Vriendelijk, beleefd, vakkundig, en volgens mij zelfs eerlijk! Top!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Wij hebben hier al een aantal auto\'s gekocht. Tonny Keijzers is een eerlijk bedrijf en komt haar afspraken na! Ik beveel ze zeker aan.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit geleen

mooie geprijsde jonge auto met een heel mooie inruilprijs voor mijn auto waarbij zeer professioneel geholpen bij het afhalen van de auto

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0

Wij hebben onze laatste 3 auto\'s bij Tonny Keijzers gekocht. Audi TT BMW 5 serie en nu een witte BMW 3 serie. Altijd netjes geholpen door Alexander Keijzers en tijdens de verkoop altijd tot een deal gekomen. Ook een proefrit terwijl er heel veel autos in de weg staan is geen probleem. Wij vinden Tonny Keijzers een aanrader en onze volgende auto zal daar hoogstwaarschijnlijk ook gekocht worden.

  • Deskundigheid 3.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Apeldoorn

Eerst stantie klantvriendelijk Met een knipoog Ik heb een tweedehands auto gekocht een mazda 6 bouwjaar 2002 km stand 238862 Eerst deze moeilijke over een proefrit dat bevielt me niet aardig maar toch uit eindelijk een ritje kunnen maken.. Anderhalf maand later kwamen de problemen na inspectie van qickfit lekke schokdemper remschijven zwaar versleeten bij de wielen de uitlaat dragers roest op.. Ramen niet goed open en dicht wouden Hier mee kwam ik na hun toe En als als antwoord je kunt het zelf betalen ook al hebje garantie of geen garantie je betaald 500 euro aan auto rij klaar maak kosten incl controle voor de auto ect.. Zonder auto garantie maakt het niet echt groot verschil mensen Alsblief ik had moeten luisteren na andere recent klanten Niks kopen hier Ze verkopen......

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Maarn

Kwam binnen voor een BMW 5 serie en ging uiteindelijk weg met een heel bijzondere en exclusieve Infinity M37S. Bedankt Wim Kars voor de wijze waarop je adviseerde. Bedankt Tonny Keijzers voor het goede gesprek en oprechte interesse. We zijn uitermate tevreden over deze unieke auto. Prettig om te ondervinden dat er nog mensen zijn die plezier beleven in het persoonlijke contact en die moeite doen om een relatie op te bouwen met de klant. Ga zo door.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Voorst

De aanschaf van de BMW x 3 is een wens die werkelijheid is geworden. Ik weet dat ik een ruwe rijder ben en veel van de auto vraag. Daarbij moet hij aan hoge veiligheid voldoen en onder alle omstandigheiden rijden. Bij Keyzers heb ik service in optima forma gevonden en kan met ieder vraag terecht en wordt daarbij meteen in geholpen. Mijn eerste schade kon door polijsten weggenomen worden en werd ook niet in rekening gebracht. De aanbeveling om all risk te verzekeren en het eerst jaar garantie geeft mij een veilig gevoel en ben ik vertrouwd geraakt met deze magnefieke auto.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Tilburg

Op internet een mooie Mercedes R klasse gevonden. Na een proefrit besloten om hem aan te schaffen. Alle moeite werd gedaan om hem op tijd (binnen 10 dagen) aan mij geleverd te krijgen. Het profiel van de banden was aan de magere kant, maar er werden 4 nieuwe banden opgezet. Een goede uitleg bij de levering van de wagen gekregen. Na enkele weken zijn een paar kleine dingen, maar die zijn onder garantie allemaal weggenomen. Prima ervaring met dit bedijf!

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Prima BMW 650i gekocht, geen enkelprobleem tot de eerste APK èèn velg gelast en een bult op de band, band aan de binnenkant over de hele omtrek beschadigd, ( geluk gehad dat de band niet geklapt is) twee voorbanden droogte scheurtjes, goed profiel zegt dus niet alles. Hoge kosten ( vier nieuwe banden) na een jaar en 5000 km.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Pezens, Frankrijk

Op internet het aanbod van Tonny Keijzers bekeken en verder telefonisch contact gehad met de afdeling verkoop over een Porsche Boxster van 1996, die mij instinctief aansprak en die ik ongezien en onuitgeprobeerd heb gekocht. Ik woon in Zuid Frankrijk en de verkoop manager heeft het transport verzorgd van NL naar mijn woonplaats door een goed, professioneel bedrijf. De auto heb ik inmiddels in ontvangst genomen en mijn vertrouwen blijkt terecht. Deze van de eerste eigenaar komende Porsche met een betrekkelijk lage kilometerstand en aantoonbaar goed onderhouden, voldoet aan de verwachting. Bij de controle techniek (APK) stak de enthousiaste controleur zijn duim op als blijk van appreciatie. De bijbehorende dokumenten waren in orde en de auto kon door mij zonder problemen worden ingevoerd. Het geheel verdient een hoog cijfer.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hardinxveld-Giessendam

Fijn bedrijf om zaken mee te doen .Alle problemen (het toch geen nieuwe auto !!) fantastisch opgelost .

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

Voor een leuke prijsje een Renault Cabrio gekocht en ondanks dat het een goedkope auto was toch prima geholpen. Zo werd bijvoorbeeld nog netjes geregeld dat de kogel van de afneembare trekhaak die de vorige eigenaar was vergeten toch boven water kwam. Super!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit apeldoorn

Op een verloren zondag hier naar toe gegaan om een andere auto te bekijken. We zijn met een mooie Alfa159 sw diesel naar huis gegaan kregen veel meer terug voor onze oude auto, een golf, dan bij de merk dealer. Kregen 6weken omruil garantie omdat we op dat moment geen testrit konden maken. Tevens is de distributieriem gelijk vervangen. Na tijdje rijden irriteerde we aan trillingen aan het stuur, is mooi opgelost. Een nadeel, ze zijn erg duur met trekhaken, we wilden een afneembare trekhaak, kost bij hun over de €1000,00, elders gemiddeld tussen €700 en €800.. weet niet of ze met andere dingen ook duurder zijn.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Ede

Ik kan heel kort zijn over Garage Tonny Keijzers B.V. Een gebruikte MBW520i touring gekocht en behandeld worden als een vorst ! Een echte aanrader !!! Geeft je een goed gevoel !!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Destijds op advies van een vriend in de showroom wezen kijken. Wat een geweldig aanbod ! Met Alexander Keijzers als adviseur was de keuze voor een complete Audi A6 snel gemaakt. Prima auto, ik rijd er nu bijna 2 jaar in. Wat vooral aanspreekt is de prima service, ook na de koop. Als klant voel je je altijd welkom. De volgende auto koop ik zeker weer bij dit bedrijf.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Groningen

Afgelopen zondag 15 maart zomaar eens bij Tonny Keijzers wezen kijken naar aanleiding van de advertentie in het programma van Harry Mens. Helemaal niet met de intentie om direct een andere auto te kopen. Wat een geweldig aanbod van auto\'s en ze staan er allemaal top bij, complimenten. Toen liepen we tegen een zo goed als nieuwe Mercedes GLA 200 AMG met alle denkbare opties aan, wat een fantastische auto. We kregen een zeer scherpe inruil prijs voor onze eigen auto en toen was de deal snel gesloten. Wij zijn fantastisch geholpen door dhr. Keijzers zelf. Op maandag 16 maart de auto opgehaald en alles was tot in de puntjes verzorgd. Fantastische service. Bedankt.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Gorredijk

Verleden week een auto gekocht bij Tonny Keizers. We werden heel vriendelijk geholpen. Vandaag mijn auto een Audi A5 opgehaald. Ik moet zeggen dat de ontvangst heel goed was, er werd ons meteen wat te drinken aangeboden. Nadat de papierwinkel was af gehandeld werd ons de werking van de auto goed uitgelegd. Deze garage is een aanrader voor iedereen die een andere auto zoekt. J Haagsma

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit zoetermeer

ik heb nog nooit zo,n bedrijf meegemaakt, wat een goede service en uitleg je wordt er zo goed bijgestaan en een eerlijke uitleg geen opdringerige gedoe nee gewoon eerlijk zaken doen openheid van zaken. ben zeer tevreden over dit bedrijf wat een service echt top. kom in de toekomst hier zeer zeker terug 10

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Almelo

Een VW Golf Variant gekocht met een coulanceregeling van 50% op de distributieketting, mocht deze binnen 3 maanden aan vervanging toe zijn. 4 maanden na de koop bleek de distributie uitgerekt te zijn en moest vervangen worden. Ondanks de verstreken garantietermijn zijn we toch voor 50% tegemoet gekomen in de kosten door Alexander Keijzers. Onze auto is opgehaald en er werd ons een leenauto aangeboden (kosteloos). Kortom, zeer coulant geholpen door autobedrijf Tonny Keijzers.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit WESTERHOVEN

Via internet mijn Audi gevonden, keurig alsmede prettig ontvangst bij bezoek. Eigenaar en medewerkers doen wat ze beloven. Aflevering wederom keurig en snel afgewikkeld. kortom een vertrouwd bedrijf wat doet wat ze zegt en nog meer!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Velp

Zeer goed, vakkundig en prettig geholpen door Alexander Keijzers.

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder