AutoPolar B.V.

AutoPolar B.V. beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.6
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.5
  • Nazorg / service 8.7
8.6
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oirschot

Ik had grote en vele problemen met mijn citroen C4 Picasso. Van diverse garages kreeg ik een verkeerde diagnose te horen. Van de ANWB wegenwacht werd ik naar o.a. Autopolar verwezen. Ik werd snel en uiterst deskundig geholpen. De diagnose werd in mijn bijzijn met de computer vastgesteld. De reparatie werd snel en naar volle tevredenheid van mij uitgevoerd. De prijs. Elders had men mij een hoger bedrag voorgesteld. Deze garage verdiend een 10 met een gouden griffel.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Soest

Van de week een prachtige XC90 gekocht met de kop er af. Net door Autopolar geïmporteerd uit Zweden. Alle afspraken zij tip-top nagekomen. Vooraf goede afspraken kunnen maken over garantie. Bij de aflevering was werkelijk aan alles gedacht. Prachtig bedrijf!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Barneveld

Een jaar geleden Volvo V60 Hybride gekocht. Helaas geen geluk met de auto. 5e airco pomp zit erin. Fabrieks probleem kan Polar ook niets aan doen. Maar samen met Hein tot een goeie deal kunnen komen. Auto gaat retour en wij heerlijk verder met volvo V60 D5. Nu maar even alleen diesel. Hein en Pieter. Dank je wel dat we samen tot een mooie oplossing konden komen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Assen

Dec\'17 mijn 8jr.oude uitstekend onderhouden XC60 DrivE 2.4ltr.diesel handgeschakeld 196k.km. ingeruild voor een heel nette inruilprijs voor een ruim 2jr.oude XC60 T5 Summum met veel opties en erg weinig kilometers. Keurig behandeld en ruim gegarandeerd ( was natuurlijk ook redelijk veilig met zo\'n mooie auto), uitstekend behandeld, zeer tevreden. Alleen was Oirschot vanuit het noorden bv.land wat ver weg

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Tilburg

In december 2017 een Volvo C70 gekocht met 3 maanden garantie. Tijdens mijn vakantie kwamen we er achter dat de airco niet koelde. Voorheen hadden we dat niet gemerkt omdat het nog niet echt warm was geweest. Geen probleem natuurlijk, ga je gewoon constant open rijden, ook geen straf. Vandaag, 16 mei, terug geweest naar Polar, ze hebben het direct opgelost. Hij koelt weer als een koelkast. Gratis bijgevuld ook na mijn garantie. Service helemaal TOP !!! Bedankt Hein & Pieter

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 4.0

Volvo V40 R-design (12-2013 65.000KM) gekocht op 31 juli 2017 tegen inruil van mijn Mercedes A-klasse. De vestiging van Autopolar en mijn huis is 220KM, waardoor mondeling overeengekomen dat als er wat was ik kon bellen zodat het wellicht regionaal opgelost kon worden. Altijd met veel plezier en \"gedoe-vrij\" gereden. Op 21 februari waren er ineens vreemde geluiden hoorbaar, deze leken afkomstig van de koppeling. Vele dagen bezig geweest met de ANWB, sleepdienst en lokale Volvo dealer. De versnellingsbak bleek kapot en alle boel er om heen moest vervangen worden. De spullen werden in Zweden bestelt (totale prijs €3750,-, waarvan Volvo gelukkig 60% voor zijn rekening zou nemen omdat dit probleem niet normaal is met 85.000KM). Nadat dit allemaal een beetje achter de rug was, ben ik mijn garantiepapieren er bij gaan pakken. Balen de 6maanden garantie was net 3 weken ervoor afgelopen. Obv eerdere ervaringen met autobedrijven, leek me dat men hier niet een al te groot probleem in zou moeten zien. Helaas daar verkeek ik mij op. Het antwoord was: ik heb zelf de auto niet kunnen beoordelen (ondanks de 220km afstand). Voor de prijs die je nu moet betalen kan ik dat werk niet uitvoeren. Ik moet ergens een grens trekken met de garantie. Ik geef het besluit van mijn baas alleen maar door. Samengevat: heel fijn gevoel tijdens het aankoopproces en hele scherpe inruilprijs, maar de houding als er daadwerkelijk problemen zijn zorgen er voor dat ik persoonlijk geen auto meer bij Autopolar koop. Helaas, had echt een goede 1ste indruk van dit bedrijf.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

als klant, door de jaren, alleen maar positief.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Wateringen

dik 4 jaar geleden volvo v70 gekocht, nog steeds in bezit en alweer 80000 km mee weg gereden. ben tevreden.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Oostelbeers

Van old timer Landrover en Prius overgestapt naar Volvo S80: vanwege nabijheid auto in onderhoud bij Autopolar BV. Snelle service en heldere communicatie over de kosten en de opties vooraf, en ik heb het idee dat er geen onnodige kosten worden gemaakt door de heren. Daar ze tijd over hadden hebben ze de Volvo gestofzuigd en gewassen: Klasse!!!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Volvo v70 d5 2010 gekocht,na 2 dagen bleek accu op te zijn. Na overleg met autopolar (Mout) nieuwe accu in laten zetten bij de Volvo dealer in Utrecht en de koste mag ik bij auto polar declareren.Super!! Betrouwbaar en vriendelijk personeel. Ze komen in ieder geval mond op mond afspraken na!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vierlingsbeek

Vanaf aanschaf (tweedehands) BMW, is een katalysator probleem steeds onder de garantie blijven vallen. Kosten noch moeite is gespaard om probleem op te lossen. Hopelijk is het nu, 15 maanden na aanschaf, opgelost. De service gaat zo ver dat ze de auto thuis weer terug ruilen. Hulde!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vierlingsbeek

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Lommel (B)

Dit noem ik nog eens een bedrijf met goede en goudeerlijke gasten. Leveren goed werk, denken mee, en erg klantvriedelijk; denk dat ik nergens meer een andere auto koop. Woon momenteel in België, moet zo\'n vijftig kilometer rijden naar Oirschot, maar dat heb ik er graag voor over... Klasse mannen!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zwijndrecht

Dit bedrijf verdient de goude douche. Komt de garantie afspraken 100% na. Ik had een storing in de Citroen C5 remlicht schakelaar. Deze heb ik laten repareren in mijn woonplaats Zwijndrecht. De rekening Via email naar autobedrijf Polar gemaild en binnen 2 dagen was het bedrag van de reparatie op mijn bankrekening bijgeschreven. Chapeau

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Zwijndrecht

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nijmegen

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Bergen op Zoom

Ik ben nog niet in het bezit van de VOLVO XC60, en ik hoorde in de wandelgangen, dat als je niet hebt afgepingeld,er dan bij het afhalen van de auto 4 NIEUWE winterbanden voor je klaar liggen, daarna kan ik pas mijn ervaring van Uw bedrijf afgeven. Met vriendelijke grap, en tot dinsdag Harry de Weerd

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Berg en Terblijt

December 2012 gebruikte XC70 D5 gekocht met 300.000 op de klok. Inmiddels 330.000 km zonder problemen. Onder eet=rste 3 maanden garantie krukaskeerring vervangen en nivomat-schokbreker. Leenauto gekregen en gerepareerde auto is zelfs naar zuid-Limburg teruggebracht. Prima bonafide bedrijf met goede service.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit lieshout

tijdje terug bij dit bedrijf geweest, zeer klant vriendelijk en de verkoper, Dennis de Bruijn, heeft me goed geholpen en de koffie smaakte lekker. Ik kom zeker nog eens langs om te kijken voor een auto.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit lage mierde

We rijden inmiddels de 3e Volvo van Autopolar, nooit geen problemen mee gehad. Service en onderhoud ook prima in orde!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

Bij de levering van de auto verleende AutoPolar een prima service. Ook achteraf worden defecten zonder enig probleem snel en volledig onder garantie gerepareerd. Deskundige garage met vriendelijke medewerkers.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Made

Reeds 2 maal een Volvo bij Hein gekocht, een v70 en rijdt nu een xc90. Super service, v70 had motorproblemen en de auto mocht ik inruilen voor de xc90 , er werd een keurig inruilbedrag gegeven alsofer niets met de auto aan de hand was. Na aankoop van de xc90 Waren er wat kleine dingen defect maar werd allemaal onder garantie opgelost en gratis v50 leenauto ,nooit scheve gezichten , ze staan gewoon voor je klaar.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit westerhoven

Een tweetal verstuivers van mijn V50 Dwaren kapot. Viel binnen de garantie gelukkig. Werd overigens niet over gesproken. Leen auto gekregen, na reparatie kon ik zelfs de auto na reguliere openingstijden komen ophalen. Uitstekende service

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit helmond

ik heb er 3-04-2010 een c3 gekocht van 2006 zonder schade werd er gezegd wat blijkt nu achteraf dat hij wel schade heeft gehad en heel slecht gerepareerd is lekt in de kofferbak aan alle kanten dus ik denk dat ik daar nooit meer een auto koop ps het water staat in de kofferbak

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Almelo

Een perfect bedrijf. De naam Volvo Specialist doen ze echt eer aan. Houden zo Hein en je Team.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Hier vorig jaar zomer een bezoek gebracht om een volvo aan te schaffen. Deskundigheid en service is top! prijs kwaliteit is een 8 en daarmee ook goed, staan veel v50\'s in Nederland, maar ik wilde iets speciaals met lage kilometers en leuke opties, dan weet je dat je daar iets meer voor moet betalen vandaar een 8. Kortom een bedrijf waar ik graag terug zou komen!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Middelbeers

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rosmalen

Gewoon super!! Vorig jaar maart mijn V70 classic er gekocht en ik laat ook alle onderhoud bij hun doen. Ondanks dat het niet echt voor de deur is voor mij, rij ik toch graag een blokje om voor deze uitmuntende service en begrip! Dit team begrijpt hoe ze klanten tevreden moeten houden.

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder