Content Autogroep

Content Autogroep beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 9.2
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.6
  • Nazorg / service 9.1
9.0
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

Vandaag, 26 april 2019, onze kia picanto mogen ophalen. Tevreden over de omgang met de klanten, service en hulp is zeer goed. Ze nemen de tijd voor je om alles duidelijk te maken, geen kwantiteit, maar kwaliteit. Bjorn en Carlo van content autogroep Eindhoven bedankt!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Bosch

na een wat mindere ervaring bij andere Kia Dealer, even binnengelopen bij Content. Nadat mij gegund werd eerst wat rond te kijken kwam verkoper (Bart Conijn) rustig vragen of hij mij kon helpen. Ik gaf aan dat ik al wat onderzoek had gedaan en redelijk wist wat ik zocht. Er kon direct een proefrit worden gemaakt en tijdsduur was geen issue. Ik heb prima alles uit kunnen testen en kwam diezelfde dag met Bart tot een mooie deal. Vandaag auto opgehaald, je wordt netjes voorgesteld aan de mannen bij receptie en wat extra kadootjes ( :-) ) . Moet zeggen \"warm gevoel\" !!!! Dank je Bart!

  • Deskundigheid 4.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Helmond

Zeer slecht. Kia Sportage Automaat van 2014 met 32.000 k op de teller voor veel geld gekocht (27.740,-). Pakket 5 Kia Top selectie voor 695,- erbij. Onderzocht op 105 punten. Wat blijkt: de ruitenwissers waren compleet versleten, de buitenspiegel was beschadigd (zou gemaakt worden, dus niet), en na 5 maanden rijden waren de remblokken voor tot op de draad versleten en ook de schijven moesten worden vernieuwd. De controle daarvan zit dus blijkbaar niet in dat Top Selectie Pakket. Vergoeding was niet aan de orde om hele vreemde reden.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Lelystad

Klantvriendelijkheid en betrouwbaar

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

Sinds dinsdag trotse bezitter van een kia picanto x line via private lease. Edwin Mertens heeft ons geholpen en alles uitgelegd zodat ik weer een super kus kan rijden Super service en begeleiding, totale plaatje gewoon perfect, ik moest kritisch kijken van Edwin maar heb echt geen min punt kunnen ontdekken. Edwin bedankt voor de begeleiding en tot over 4 jaar als mijn lease contract afloopt, ik vraag meteen naar jou. 👍👍👍

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Wierden

Zeer vriendelijk en correct geholpen door Ronald van den Boom bij de aankoop van een gebruikte auto. Na een week rijden bleek er een probleem te zijn met 1 van de wiellagers. Aangezien Eindhoven vanuit mijn woonplaats toch een behoorlijk stuk rijden is, heb ik met Ronald overlegd hoe we dit op konden lossen. In overleg met hem is dit probleem op een voor mij perfecte manier opgelost. Hulde aan aan de service en het meedenken met de klant!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit 's-Hertogenbosch

Prettig bedrijf, goede/deskundige uitleg, advies en info over mogelijkheden aangaande aanschaf en inruil van de nieuwe en oude auto. Alles is naar wens en vlot afgehandeld: De flexibele opstelling en \"No Nonsens\" houding van het bedrijf, was voor ons in belangrijke mate bepalend voor de uiteindelijke aanschaf van onze nieuwe auto.

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Drunen

2 keer geweest voor het leasen van een Kia Niro. Prijzen worden genoemd en later weer verhoogd. Afspraken gemaakt en later niet nagekomen kortom uitermate teleurstellend!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Den bosch

Naar ons eerste bezoek aan auto content in den Bosch waren we niet erg te spreken.we hebben dit ook via een revieuws laten weten. We hebben naar aanleiding daarvan een prettig gesprek gehad met de baas. We zijn een paar weken later alsnog daar gaan kijken en zijn zeer prettig behandeld.we hebben dus ook een kia gekocht en alles is naar tevredenheid afgehandeld.we zijn heel fijn geholpen.en rijden nu onze kia naar alle tevreden heid. We vinden dat naar en niet zo\'n mooie review ook het goede vertelt mag worden.we zouden auto content zeker aanraden bij iedereen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

Zeer fijn en netjes geholpen met de aankoop van een nieuwe auto, vooral de service en het meedenken die geboden word en de hulp met de aankoop door Eric was perfect.!!!, veel beter dan ik verwacht had, geen nummer maar nog een echte klant, voelt ook meteen prettig en vertrouwt.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Geweldige ervaring met dit bedrijf. Ik kocht enkele weken geleden een gebruikte auto zonder garantie voor mijn dochter. Na 1 week rijden ging de koppeling stuk. Zij zat op dat moment met haar 4 kinderen op een vakantiepark. Na telefonisch contact werd een vervangende auto bezorgd op het vakantiepark en haar kapotte auto meegenomen voor reparatie. Na 4 dagen kon ze de leenauto inleveren en kreeg ze haar eigen auto KOSTELOOS gerepareerd terug en kon ze mat haar 4 kinderen weer naar huis rijden. En ze bleef zo mobiel tijdens haar vakantie. Hulde voor de wijze waarop dit bedrijf dit heeft aangepakt.

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Den bosch

In den bosch waren wij 9 augustus 2018 om te kijken naar een nieuwe kia.de verkoper was erg ongeintereceerd .er kwam niets van uit en was erg kort.als we uitleg vroegen dan kregen we een kort antwoord wat nergens opsloeg.deed niet de minste moeite om de auto te verkopen.we vroegen heb je ook een andere kleur .antwoord nee dit is de laatste en deed verder geen moeite.ook niet om onze auto te taxeren opel crosa van 3 haar oud.hij zei toen we dat vroegen dat zal overal wel het zelfde zijn en deed niet de minste moeite.we waren erg geïnterneerd maar we hadden geen vertrouwen meer door zijn onverschilligheid om te kopen.hij wilde geen offerte doen

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Oost-West-Middelbeers

Een naar mijn idee eenvoudige vraag over een technisch probleem aan mijn Subaru blijkt lastiger te zijn dan verwacht. Op mijn vriendelijke vraag om een mogelijke oplossing te vinden krijg ik helaas geen antwoord. Een paar keer is mij beloofd om terug te bellen maar tot op heden helemaal geen reactie. Erg vervelend !

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Mierlo

Super bedrijf de content autogroep in Eindhoven! Bij onderhoud/garantie deed ineens de motor van mijn auto niets meer.. grote kosten post.. Deze kia dealer draaide zijn hand niet om en kosteloos is de motor vervangen (had de auto ergens anders gekocht) Iedereen is vriendelijk behulpzaam en zexweten waar ze over praten! SUPER TEAM!!!!! Gr Marise

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit SINT-OEDENRODE

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ‘s-Hertogenbosch

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit NUENEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Je wordt altijd goed ingelicht, met begrijpelijke uitleg.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Ongelofelijk fijne service, ook toen ik op zaterdagmiddag met m\'n auto stil kwam te staan!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit NUENEN

Ik ben dik tevreden.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit SON EN BREUGEL

Prima service en alles volgens afspraak. Zeer klantvriendelijk!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit VELDHOVEN

Goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit VELDHOVEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Best

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Alleen maar 100% ervaringen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit NUENEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit KNEGSEL

ze zijn netjes prettig in omgang

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Uitstekend op alle fronten: vriendelijk, meedenkend, efficiënt, zorgzaam.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit HELMOND

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit LIESHOUT

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Goed bedrijf met vriendelijke deskundige medewerkers

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit BEST

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit AARLE-RIXTEL

Vriendelijk, behulpzaam en attent, rondom een geweldig bedrijf

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit BEST

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Helmond

Vriendelijke mensen meteen geholpen de kosten wat er vantevoren was afgesproken fijn bedrijf

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit GEMERT

Na de beurt kreeg ik te horen dat de brandstoffilter vervangen moet worden op aanraden van Kia. Deze actie duurt 4 uur. Ik moet hiervoor van Gemert naar Eindhoven komen en ook nog betalen voor een vervangende auto. Ik ben van mening dat Kia deze kosten op zich moet nemen. Vandaar een lager cijfer voor de service.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit VELDHOVEN

Maken van afspraken is simpel en correct. Gelukkig ook telefonisch mogelijk. Beurt is naar behoren uitgevoerd inclusief werkzaamheden onder garantie en keuring

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit TILBURG

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Best

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit VELDHOVEN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit GELDROP

Ik had gedacht dat het wisselen van mijn banden naar winterbanden sneller ging dan bijna 1,50 uur. Kleine tegenvaller.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Top !

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit SON EN BREUGEL

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Aardig, vriendelijke medewerkers die antwoord geven op al je vragen zonder irritatie en met duidelijke uitleg

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Aalst/waalre

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit NUENEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit HELMOND

Winterbanden wisselen en na controle ook de remscheijven

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit NUENEN

heel goede ervaring bij dit bedrijf. Je bent geen nummer maar wel een geziene klant.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit BEST

Vriendelijk, attent. Snel afspraak kunnen maken. Helaas is een moeilijk probleem niet opgelost en is hiervoor een volgende afspraak gemaakt.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Goirle

Gewoon goed!!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit MILHEEZE

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Zeer vriendelijk en deskundig

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit SINT-OEDENRODE

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit HEERDE

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Zoals gebruikelijk naar alle tevredenheid. De \"klacht\" die ik had was dat het aantal kontaktmomenten met de nieuwe auto zo laag is :-)

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit BOXTEL

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit MIERLO

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit NUENEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Zeer tevreden, zowel aan de balie als in de werkplaats. Blij met ophaal- en terugbrengservice.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Positief, ging \"smoothly\"

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Goed bedrijf

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Zeer goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit eindhoven noord brabant

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Op zaterdag gebeld ivm lampje airbag blijft branden. Toen werd verteld dat ik maandag terecht kon dan kon er naar gekeken worden. Op maandag gegaan. Toen moest ik een afspraak maken, dat werd woensdag. Nadat de afspraak gemaakt was melde ik dat aan de tel gezegd was dat ik maandag terecht kon, en toen werd meteen aanbod gedaan om te kijken of het alsnog kon...Nee, ik heb afspraak gemaakt, en ik houd me daar wel aan. Op woensdag is inderdaad een monteur een half uur bezig geweest, maar het diagnoserapport op de pc was onduidelijk...of de hele kabelboom vervangen of toch onderdeel in het stuur van de airbag. Dus....nieuwe afspraak voor dinsdag de hele dag. Op dinsdag heb ik de auto voor de derde keer gebracht...s-middags ben ik gebeld dat het toch onderdeel in stuur was...kon \'s-avonds besteld worden, \'s-nachts geleverd...of ik de auto daar kon laten staan...Ja dat kon (wat moet ik anders)..Op woensdag heb ik de auto \'s-middags op kunnen halen.. Kortom, meerdere bezoeken waren nodig en onduidelijk is gebleven waarom meerdere bezoeken noodzakelijk waren, omdat het toch ging om een veel voorkomende storing (volgens internet). Waarom die eerste woensdag niet net zo lang gezocht dat bekend was wat het is, na half uurtje staken is niet erg klantvriendelijk.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Degelijk bedrijf waar afspraak afspraak is.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Tilburg

Na aanschaf van een occasion een set winterbanden en automatten aangeschaft. Ik wil vaste klant worden voor onderhoud van mijn auto.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Het contact verloopt vlekkeloos. Vriendelijke medewerkers. Professionaliteit die je mag verwachten.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rosmalen

Zeer vriendelijk. Duidelijk en service gerichte ‘bediening’.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

prima bedrijf prijs was erg hoog. 5000kl 219.00.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Heeze

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Helmond

Vandaag afspraak voor onderhoud gepland en ol afgesproken tijd aanwezig. Ondanks de afgesproken tijd kan je bij Kia Content Eindhoven niet blijven wachten. Ik had ingecalculeerd om 2 uur te wachten voor kleine beurt en banden wisselen. Maar Content kan niet aangeven hoe laat klaar is en wachten wordt daarom niet geadviseerd. Sta je dan aan de balie...Maak dan het digitaal afspraak plannen duidelijker, zodat de klant niet verrast wordt!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit WEERT

Prima

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit BERGEIJK

Het omwisselen van de banden duurde meer dan 1 1/2 uur. Ik werd niet op de hoogte gesteld van de duur van de werkzaamheden tijdens het wachten. Bij mijn vraag naar het navigatie systeem over de nieuwste versie van het systeem voelde ik mij een beetje in de maling genomen. Een rotonde in Veldhoven die er al zeker 3 jaar ligt kwam niet voor in de navigatie. Terwijl beweerd was door de verkoper dat het de nieuwste versie was. Daarover graag meer duidelijkheid. met vriendelijke groeten. Wim de Bever

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit UDEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit VELDHOVEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit EINDHOVEN

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder