FrankVanemanAutomotive Amsterdam-Zuidoost

FrankVanemanAutomotive Amsterdam-Zuidoost beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.8
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.8
  • Nazorg / service 8.7
8.8
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Zaltbommel

Zeer vriendelijk ontvangen door Jeroen Putzes. Prettig gesprek gevoerd. Kia Stonic gekocht.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Aalsmeer

Ik ben heel goed geholpen bij de aanschaf van m’n eerste auto. Alles is goed uitgelegd en het was erg leuk om dit proces met Dirk van der Wal te doorlopen!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Nieuw-vennep

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vijfhuizen

fijn ontvangst, goede sfeer

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amstelveen

Wij zijn door Dirk van der Wal geholpen aan onze nieuwe KIA Ceed SW GT-line 2019 model. Hartstikke fijne ervaring gehad, ontzettend behulpzaam, duidelijk, snel en constructief. Wij verwachten aankomende 4 jaar (de duur van de lease) een volledig positieve ervaring met de auto als wel met het bedrijf.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Uitstekend

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Zaandijk

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Samen met onze auto adviseur Simon Kopinsky hier naartoe gegaan. Er hoefde eigenlijk niemand bij te komen, want Simon weet de weg. Gino sloot aan , een zeer vriendelijke man.Hij liet ons rustig onze gang gaan, zonder opdringen. Iets wat wij persoonlijk erg prettig vinden. Proerit gemaakt en meteen daarna een Kia Picanto gekocht. Deze was gelukkig op voorraad, dus twee later al op te halen. Aflevering keurig door Gino gedaan, met een leuk presentje erbij. Leuk bedrijf!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoofddorp

Zeer vriendelijke medewerkers, goede uitleg over de KIA private lease, de verkoper nam echt de tijd om alles goed uit te leggen. Snelle levering van de auto, TOP service in alles.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Veenendaal

Zeer prettig en aandacht voor de mensen. Auto was niet zo netjes schoongemaakt, veel vegen en zwarte strepen in de dorpels en waar de voeten geplaatst worden. Wit kalk achtige substantie aan de achterzijde bijrijders stoel en het plafon.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Roelofarendsveen

Na een slechte ervaring bij fiat, Amsterdam Zuid-Oost, in Hoofddorp terecht gekomen. Prima, snel en vakkundig geholpen door Danny Castricum. Top verkoper.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Goed bedrijf altijd tevreden en vriendelijke verkopers

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Zeer vriendelijk, duidelijk uitgelegd. Zeer tevreden!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

prima en vriendelijke service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nieuw-Vennep

Nieuwe fiat gekocht bij aflevering mooie strik op de motorkap leuk gedaan. Uitleg goed geregeld ben er blij mee,dat wordt veel rijplezier. Mer vriendelijke groet, Dini Huurman

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Diemen

Goede service aardige medewerker en verstand van zaken.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Geweldige customerservice.Vooral Paul(algemeen manager) en Gino(verkoper)waren top notch in service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit amsterdam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Top bedrijf

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Snelle en duidelijke service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoofddorp

Vanwege een nieuwe baan hadden wij op zéér korte termijn een tweede auto nodig. Door de inzet van het team van Vaneman Hoofddorp konden we tijdig over onze private lease Picanto beschikken. Top!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Diemen

prettig en ontspannen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Prima dealer, zowel bij verkoop als bij de werkplaats. Altijd prettig en goed geholpen. Geven goed advies en bij vragen wordt direct gereageerd. Kortom een aanrader!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Lisse

Ik heb zaken gedaan met Rick Brugman, net als 5 jaar geleden. De ontvangst bij de receptie was prettig. Er werd gelijk gezorgd voor iets te drinken en Rick attent maken op mijn aanwezigheid. Rick nam alle tijd en moeite om dingen uit te leggen of uit te zoeken voor mij. Hij is makkelijk bereikbaar via What\'s App of neemt zelf initiatief om telefonisch contact op te nemen. De onderhandelingen komen redelijk transparant over, een logische zakelijke terughoudendheid daarin in acht genomen. Rick dacht mee met waar mijn wensen lagen en gaf even de ruimte voor overleg met mijn partner en om de zaak nog eens goed te overdenken, toen ik daar om vroeg. Al met al is alles in goed overleg afgehandeld. Om mij even voor te stellen aan één van de monteurs vond ik een beetje overdreven. Ik hoef echt geen persoonlijk contact met degene die mijn auto in onderhoud zal gaan nemen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Ik ben altijd zeer tevreden bij een bezoek bij Vaneman of in Hoofddorp of Amsterdam Zuid Oost.Alle personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam.Ben in bezit van mijn tweede Kia en ben zeer blij met mijn Kia Picanto.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Nieuw vennep

Ging voor Fiat 500 XL Kijken en kwam met Reault Captur naar buiten. Verkoper wist goed in te spelen op onze wensen top

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Ophemert

Fantastische service, zeer gastvriendelijk

  • Deskundigheid 3.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit HOOFDDORP

Uitermate slechte service, vanaf dat ik auto gekocht heb. Moet 7 dagen wachten op nieuwe winterband en dus 7 dagen op reservewiel rijden! Op zaterdag werd nog gezegd dat maandagmiddag de verwachting was dat wiel werd vervangen. Moet steeds zelf bellen wat de . status is. Het werd dus vrijdag. Belachelijk

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Baambrugge

Van de week even langsgegaan omdat we niet meer tevreden zijn met onze huidige dealer. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten en kregen we rustig de kans om even rond te kijken. Had vervolgens paar vragen over verschillende modellen en private lease opties. Daar werd snel en helder antwoord op gegeven. Ik raakte in gesprek over een nieuw model en zonder erom te hoeven vragen werd me een proefrit aangeboden. Niets te gek hier! Vriendelijke en humoristische medewerkers die écht wat voor de klant overhebben, lekkere koffie en prima showroom met mooie merken! Voor mijn zoontje werd nog een Abarth gestart omdat hij het geluid graag wilde horen :) Prettige sfeer, denk dat ik mijn nieuwe dealer gevonden heb!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Kalorama 111

Ik kwam vandaag bij Vaneman omdat het lampje van mijn motor branden in mijn desktop (dit is een lease auto). Toen ik daar aan kwam en vertelde wat er was werd mij verteld dat ik later maar terug moest komen omdat ze geen tijd hadden voor mijn probleem. Ook zei hij dat ik gewoon maar zo moest door rijden. Ik ben uiteindelijk naar een andere garage gegaan omdat ik mij niet welkom voelde bij Vaneman en ik niet door ga rijden als mijn motor lampje in mijn desktop brand. Ik ben erg teleurgesteld in de service die Vaneman bied. En al helemaal omdat dit om een lease auto gaat die ik bij hun lease.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Hillegom

Heel fijn gesprek gehad (met Jeroen) over de voorgenomen aanschaf van een Kia Niro (EV). Ik hoop echt dat we zaken gaan doen. Dit bedrijf voelt als een warme jas; klantvriendelijkheid betekent er echt wat.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Santpoort

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Santpoort

Onze ervaring met Frank Vaneman te Hoofddorp is uitstekend, zeer professioneel en vakkundig. Ik kan niet anders zeggen maar ze zullen er alles aan doen om de klant tegemoet te komen en tevreden te houden. De Alfa Mito rijdt geweldig en voldoet helemaal aan onze verwachting. Edwin, Jan en Glenn nog bedankt voor de ondersteuning en goede service !

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit zijdervelt

Ik heb kort geleden probleem gehad met mijn Lancia, koppeling was stuk. als fiat garage ben ik naar vaneman amsterdam zuid gegaan. Ze vroegen 2400 € om te repareren. Ik heb hem uiteindelijk bij euromaster laten repareren voor 600 €. Ik heb vandaag de leen auto bij vaneman teruggebracht, tot mijn ongenoegen hebben ze mij 65 € inspectie kosten laten betalen van een auto die niet gerepareerd is door hun. Hoe kan dat als euromaster 600 € vraagt en vaneman 2400€ ? lijk me absurd. ik ga geen auto meer kopen bij hun,

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Verkoper was afgeleid, onvriendelijk en weinig hulpvaardig. Ik besteed mijn geld liever bij iemand anders

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Doorwerth

Contact gehad met Rick Brugman, over een Kia picanto. Er werd zeer goed meegedacht, een nette inruilprijs geboden bovendien werd er snel geantwoord op alle vragen. Nog niet tot een aankoop overgegaan door de geringe opties maar zullen zeker terug komen bij Vaneman. Daarnaast wordt er nog gekeken naar een ander passende occasions komende periode. Dit is nog eens een service! Rick bedankt!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Loenen ad Vecht

De auto gebracht voor kleine beurt . Wij werden te woord gestaan door service medewerker Zakaria Bensalem Bokhari . Zo hoor je geholpen te worden .. vriendelijk en accuraat ... klasse 👍🏻

  • Deskundigheid 3.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit BUSSUM

Niet klantvriendelijk en slechte service. Afspraak voor proefrit gemaakt. Auto was schijnbaar van collega en lag vol met blikjes en persoonlijke spullen en was niet schoongemaakt. Bij terugkomst gaan zitten voor maken offerte. Verkoper zei vrijwel direct geen zin te hebben om meerdere offertes voor ons op te stellen.... Het betrof een auto voor mijn vrouw en verkoper gaf vrijwel geen antwoorden op haar vragem. Ik moest het opzoeken in de brochure. Ons zien ze niet meer terug helaas.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Als zeer goed service gericht auto werd opgehaald

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Is alweer een maand geleden. Er is toen een compleet nieuw motorblok ingebouwd, onder garantie! Het originele blok, was intern beschadigd. Op enig moment is het warm gelopen,waardoor zuigers, cilinders, koppakking,enz. onherstelbaar beschadigd waren! Nieuwe motor rijdt weer als een \'\'trein\'\'! Chapou,voor de monteurs, en natuurlijk voor Marcel Maat ,voor de inzet!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Beste, De dealer nam de tijd om mij en mijn auto te helpen en deskundig (onderhoud) advies te geven over mijn auto. Mijn volgende auto schaf ik zeker aan bij Vaneman. Groeten, Chris van Velden

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Arnhem

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit hillegom

top service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit amsterdam

heel goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Nieuwe Niro zeer tevreden

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vogelenzang

Er was een foutje gemaakt met de bestelde auto niet de schuld van Vaneman maar dit heeft Vaneman perfect op gelost, door een andere auto te leveren geen 2016 maar een 2017 ook nog een duurdere versie voor bijna de zelfde prijs. Wat een perfecte service.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Hoofddoro

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Wilnis

Ik werd geholpen door Maurice Nederstigt die ondanks de drukte in de showroom de tijd voor mij nam. Ik wilde mijn fiat inruilen voor een cabrio. Deskundig werd mij uit gelegd wat de voordelen zijn maar ook de nadelen. Geen irritante verkoop praatjes maar recht door zee en eerlijkheid. Zeer tevreden rij ik nu in fiat cabrio, service is uitstekend, bij aflevering zeer duidelijke uitleg over de auto. Kortom Vaneman Amsterdam Z/O is nu mijn dealer!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hoofddorp

We waren voor de 1ste x bij kia vaneman. Wij werden heel,prettig geholpen door Glenn. Een fijne verkoper die rustig de tijd voor je neemt en goed met je mee denkt. Zeker niet opdringerig wat we erg fijn vonden..

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Ameterdam

Zoals beloofd zou ik de afloop met het voorraam vermelden, en Ik moet zeggen dat de heer Dirk van Kampen echt een man van zijn woord is en het uitstekend heeft opgelost en ook vond ik het heel aangenaam en zeer vriendelijk hoe wij zijn ontvangen en geholpen door Marcel service-balie. Wij hopen dan ook heel lang plezier te hebben van deze aankoop bij Vaneman Zuidoost

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Net de Fiat Panda Edition Cool ( 2015 ) voor mijn vrouw opgehaald. We willen weg rijden en zien een diepe kras in de voorruit zitten, dus meteen weer naar binnen en men wilde dit repareren. En hier was ik het dus niet mee eens want je zal altijd een behoorlijke plek zien, ik vond het niet netjes en stond er op dat als ik zo een behoorlijke bedrag neerleg voor een zo jonge auto dat hij dan ook helemaal in orde is. Na een goed gesprek gaat men toch de ruit op kosten van Vaneman vervangen , ik ga nog niet beoordelen dit zal ik pas doen na de reparatie. A\'s Donderdag brengen wij de auto terug en zullen hem vrijdag ochtend weer ophalen Ben benieuwd

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Ik heb een fiat panda gekocht bij Vaneman, een occasion. De verkoper Mike heeft ons fantastisch geholpen en ondanks dat het nog niet hoefde een nieuwe distributiesnaar en waterpomp erin laten zetten. Na een paar weken kwam ik er achter dat er een scheur zat in de luchtfilterslang en die werd direct vervangen. Gewoon zonder problemen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Wat een geweldige service, kwam voor een update van de navigatie en werd door chauffeur Harry met een eigen Vaneman shuttle service naar kantoor gebracht. Super!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hoofddorp

Vorige week mijn tweede nieuwe Kia Rio gekocht. Heel prettig zaken doen met verkoper Serge Booms. Heb al vijf jaar ervaring wat betreft service aan de Kia Rio. Echt top en vooral dankzij Marcel Maat de spil achter de balie! Kortom, een top dealer!!!!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Uithoorn

Prima Service auto werd gehaald door een medewerker van vaneman die ook in uithoorn woont

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amstelveen

Ik ben zondag geweest gast vrouw zei ben jij er weer Ik ben niet wel kom. Dan ga ik andere dealer, dat ik wel kom bent Zo ga jullie met klanten om

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Uithoorn

Ben in Hoofddorp geweest voor een reparatie prima service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hillegom

Nadat ik afspraak had gemaakt voor onderzoek mogelijke storing heb ik de auto gebracht op vrijdag 26 febr 2016. Prima en vriendelijke ontvangst, leenauto stond klaar. In de middag werd ik gebeld dat de auto weer klaar stond. Opnieuw keurig te woord gestaan en kreeg uitgebreide uitleg over het uitgevoerde onderzoek en herstel. Uitstekend en zeer klantvriendelijk!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amstelveen

Ik ben zeer goed geholpen en heb goede service gehad, als was het maar voor een APK keuring!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amstelveen

Erg goede ervaring gehad. Laatst mijn auto weggebracht voor een grote beurt. Kreeg de vraag of ik een leenauto nodig had of niet. Auto zou dezelfde dag al klaar zijn, dus niet nodig. Wel werd ik door hen alsnog naar mijn werk gebracht én ook opgehaald. Ideaal!

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Duivendrecht

Voorheen van Kouwen, je kan op zaterdag niet je ruitenwissers laten vervangen die toen stuk waren. GA MAAR NAAR HALFORDS die toen nog bestond. dit is een jaar ,anderhalf jaar geleden gebeurd. en ik vindt het nog een schande!!!! Je mag wel een auto kopen maar daarna houdt het op. Daarom service 1, deskundigheid 1

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Hoofddorp

vorige week mijn kia picanto een grote beurt laten geven. Ik werd persoonlijk benaderd voor de beurt en kreeg een mail ter bevestiging met een prijsopgave. Erg prettig om te weten wat het gaat kosten, voorkomt verrassingen. Ook nog een SMS 1 dag voor de afspraak, prima. Auto gewassen retour, top. Verbeterpuntje, ik had de auto dag eerder gebracht, om 16.30 op de dag van de beurt had ik nog steeds niets gehoord, dus ben ik gaan bellen of auto klaar was. Mevrouw van Kia was vrij kortaf. Het zou wellicht een idee zijn om aan te geven in welk tijdblok de auto klaar is, of nog mooier dat je online kunt zien hoever de werkzaamheden zijn (net zoals het bezorgen van een pakket).

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Weesp

Ook mijn tweede auto aangeschaft bij Vaneman! Goede en snelle service.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Zeer fijn in de omgang. Ken ze al eventjes maar had nu echt een issue. hebben er alles aan gedaan mij zsm te hellpen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Goede ervaring! Vriendelijke medewerkers in de showroom en goed advies over aanschaf van een nieuwe auto.

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder