Henri & Herman Bilthoven

Henri & Herman Bilthoven beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.5
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.4
8.3
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Vianen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Odijk

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Odijk

Goede service. Zeer vriendelijk en goed geholpen. Leuke Kia Picanto , uit 2007 , gekocht en hebben er veel plezier van. Erg fijn was dat alles direct geregeld kan worden.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Wijk bij Duurstede

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop Kevin ons heeft geholpen met onze \\\'nieuwe\\\' auto. Neemt tijd om alle opties voor te leggen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Benschop

Occasion gekocht

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit rijswijk

De reactie van de verkoopdirecteur van vestiging Amersfoort noopt mij om daar weer op te reageren. Wat me vooral erg tegenvalt is dat ze proberen toch nog wat te verdienen aan een ondeugdelijke auto: eerst door te proberen 15% annuleringskosten in rekening te brengen (onrechtmatig, want de auto had een duidelijk gebrek), vervolgens door de 195 euro voor de garantie te bestempelen als gebruikskosten. Alsof het een normale auto is met normale afschrijvingskosten in plaats van een total loss. Het is aan hun eigen onoplettendheid/ondeskundigheid te wijten dat ze een olieslurpend voertuig hebben ingekocht, want internet staat vol met verhalen over de 1.8 TSI-motor uit de periode 2008-2012 en er zat olie aan de binnenkant van de uitlaat. Ik vind het vooral heel schraperig dat ze dan verbruikskosten in rekening willen brengen. Als ik een auto had willen huren was ik wel naar een autoverhuurbedrijf gegaan; ik was juist naar een gerenommeerd autobedrijf gegaan in de verwachting dat ik dan een goed gecontroleerde auto zou aanschaffen, zonder gedoe.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Nimegen

8-2-2019 gebruikte Opel Astra gekocht netjes en deskundig geholpen door Jeffrey Elsinga Ook bij bij aflevering netjes en vriendelijk geholpen

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit rijswijk

Ik heb bij Henri en Herman een Skoda uit 2009 gekocht, met 1.8 TSI-motor. Bij de koop heb ik 195 euro betaald voor 3 maanden garantie. Na een maand bleek de auto een olieverbruik van 1 : 500 te hebben. Ik heb dit aangekaart bij HenH en gezegd de auto terug te willen brengen en het aankoopbedrag terug te willen ontvangen. De verkoopdirecteur van HenH heeft eerst geprobeerd 15% annuleringskosten in rekening te brengen, maar daar ben ik niet ingestonken. Het aankoopbedrag heb ik inmiddels terug, maar de 195 euro die ik betaald heb voor de garantie weigeren ze terug te betalen. Ik ben het hier niet mee eens omdat HenH mijns inziens had moeten weten dat de 1.8 TSI-motor uit de periode 2009 - 2011 berucht is om z\'n hoge oliegebruik, en er bovendien vloeibare olie aan de binnenkant van de uitlaat bleek te zitten. Ze hadden dit moeten melden bij de aankoop, maar hebben dit niet gedaan. Ze zeggen dat ze het niet wisten. Erg amateuristisch. Ik vind dat ze een auto met een verborgen gebrek hebben verkocht, en daarom geen recht hebben op het geld voor de garantie. Maar zij vinden dat ze al heel coulant zijn geweest door de auto terug te nemen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0

Vriendelijk personeel. Eerlijk in wat er binnenkort vervangen moet worden. Alles gaat in overleg. En goede adviezen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zeist

Nieuwe auto gekocht

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Al 20 jaar zeer goede ervaring bij opel Utrecht ,zowel met verkopers als baliemedewerkers en monteurs.Altijd zeer goede uitleg en service. Zowel bij het kopen van een nieuwe opel als tweedehands .Met beide goede ervaring.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Duiven

Prima, alleen heet de gekochte SEAT al na 1 dag motormanangement probleem.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Aanschaf gebruikte auto. Goed geholpen en bj het ophalen van de auto ging ik met trein en werd ik netjes van het station afgehaald. Daarna duidelijk de auto uitgelegd. Bedankt voor de service!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit breukelen

We zijn erg goed geholpen door John van den helden kregen goed uitleg over alles prima service

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Fijne ervaring, komt vooral door medewerker Bertjan. Nam de tijd, drong niet aan, eerlijk advies en open over eventuele toekomstige mankementen. Kwam betrouwbaar en correct over.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Vanaf het eerste momenten heel goed. Het was heel fijn zaken doen. Martin was duidelijk, vriendelijk en had verstand van zaken. Heel erg tevreden.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Prettig geholpen door Kevin en we konden met al onze vragen bij hem terecht. Nu al de 2e Opel bij hem gekocht.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Supprr

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Nieuwegein

Verzorgde Showroom Zeer goede uitleg door zeer vriendelijke en deskundige Arnoud zowel bij de orientatie als de oplevering

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Soest

ondanks dat ik een relatief goedkopere 2e hands auto kocht werd ik wel serieus genomen en stond de auto zelfs netjes gepoetst in de showroom

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0

Afgesproken om op zaterdag een proefrit te maken. Vrijdag toevallig even op de site gekeken. Auto bleek te zijn verkocht. Dealer gebeld waarom deze niets had laten horen aan ons. Als antwoord kregen we te horen dat de dat \'niet KONDEN doen...\' Klantrelatie als uitgangspunt? Een lachertje :-(

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Tiel

Zeer goed: Wij zijn keurig geholpen. Niets was te veel voor ze. Duidelijk in berekeningen.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0

zeer slechte communicatie

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Almere

Zeer slecht voor ons nooit meer een auto gekocht met ellende zodra je contact opneemt en je de ellende verteld zijn ze totaal niet service gericht en komen niet met oplossingen ze nemen op gegeven moment niet eens de telefoon nog op ik begrijp niet dat dit bedrijf nog bestaat zeer slecht en zeer klant onvriendelijk voor mij nooit meer ben in staat om mijn advocaat in te zetten de verkoper john van den helder verkopen in eigen straatje zodra je hem wil spreken geeft hij geen gehoor prutsers!

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Leusden

WAARDELOOS, je gaat voor een APK keuring en ZONDER overleg word je dashbord los gehaald, weer vast laten zetten. Dan denk je bij het afrekenen dat je 29,00 moet betalen is het ineens 70,00 euro want de verlichting van het nummerbord werkt niet, dus vervangen zonder overleg, die dus wel gewoon werkte, en vervolgens zie ik tot mijn stomme verbazing dat ze ook zonder overleg hun naam plaatje om mijn nummerbord hebben geplaatst, die heb ik dus laten verwijderen en mijn eigen plaatje er weer op laten zetten. WAT EEN SLECHTE ZAAK !!!!!!!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Breskens

Goede prijs, service en transparente wijze van zaken doen.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Laren

We zijn netjes geholpen in onze zoektocht naar een auto. Iedereen die ons aansprak was behulpzaam, vriendelijk. Het aanbod aan auto’s is groot, en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Alphen aan den Rijn

Gezocht via Internet bv Autotrack een occasion merk Opel type Crossland X automaat Deze gevonden bij de vestiging in Bilthoven Na een prettige ontvangst en proefrit en een redelijke offerte de auto gekocht. Met dank voor de snelle levering (3werkdagen) De ontvangst bij levering en de onthulling en de basis uitleg hebben wij als zeer prettig ervaren.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Zwolle

Netje geholpen en goed advies gekregen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Achterveld

zeer goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Denbosch

Super super super. Ik kwam op een zaterdag rond 4 uur. Ze hebben keurig de tijd genomen om alles uit te leggen. Echt een verademing.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0

Gebruikte auto gekocht Verkoper was pas begonnen in dit filiaal moest met iemand anders overleggen over de inruil prys van onze auto dat vondt ik niet zo professioneel overkomen Verder prima geholpen en zyn er samen uitgekomen wat betreft de inruil voor onze auto. Heeft by aflevering onze telefoon geinstalleerd in de nw auto

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Blaricum

Uitstekend!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit soest

Prettige telefonische kennismaking met Arnoud, naderhand op afgesproken tijdstip bijzonder fijne ontvangst op vestiging Nieuwegein door Arnoud persoonlijk , het overig aanwezige personeel zeer vriendelijk en betrokken, fijne, rustige en goed verzorgde uitleg tijdens aflevering auto, prima aftersales door Arnoud persoonlijk.. zowel telefonsch als mailcontact ..

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

Uitstekend geholpen, deskundig advies en desgewenst snel terzake. Het ging om aanschaf demo-auto. Deze werd, bij ophalen, als nieuw afgeleverd. Ik ben er heel tevreden over.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit de Meern

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Onlangs mijn eerste auto gekocht en opgehaald. Wij zijn geholpen door de verkoper die nog een beetje moet groeien maar zijn eerlijkheid stelde ik op prijs. Naast paar kleine foutjes die hij zelf ook weer corrigeerde. Deskundigheid moet nog een beetje aangemerkt worden. Ik ben zeer tevreden.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

Een positieve ervaring. Ze zijn bereidwillig en denken mee.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Ze denken met je me. Overleggen alles en adviseren slim. Laten zien wat er speelt en/of gerepareerd moet worden..

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit heerenveen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit NIEUWEGEIN

mooie nieuwe Corsa gekocht waarbij wij prettig en goed zijn geholpen door Martin Schouten!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Utrecht

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Bij Henri & Herman - Utrecht een zo goed als nieuwe Opel Grandland x gekocht ben zeer tevreden over de aflevering van deze auto en het persoonlijke contact

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Veel te zakelijk, hebben gekeken naar mijn gordel en gemaakt voordat ik thuis was weer stuk, opel spakenburg gebeld kom gelijk , we halen er 1 uit een showroom auto . Nefkens schandalig dat jullie zonder vragen jullie eigen reclame op de kont van mn auto hebben gedaan. Ik vind dat jullie dat moeten vragen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

goed deskundig en ook gezellig

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nieuwegein

Prima ontvangst en deskundigheid, betrokken verkoper en duidelijke uitleg en neemt de tijd. Zeer tevreden!!!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Nieuwegein

Aanrader voor andere

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Meerkerk

Vlot geholpen verkoper Arnoud had alle tijd tijdens de verkoop maar ook bij de aflevering leuk gebaar was dat wij de auto zelf mochten onthullen van onder een beschermhoes en ook vond ik top dat hij gelijk mijn telefoon in het systeem zette en voor de rest een prima uitleg van alle functies die in de auto aanwezig zijn hij had alle tijd en ook nog een leuke attentie top.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Den Haag

Ben goed en deskundig geholpen wat ernaar toegeleid heeft dat ik een auto aangeschaft heb.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Huizen

Open en eerlijk. Fijne mensen om mee te werken.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit POEDEROIJEN

vriendelijk, komen afspraken na.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Soest

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Prima begeleiding bij aankoop occasion en inruil. Afspraken worden tijdig en volledig nagekomen. Prettige communicatie met dhr. Martin Schouten. Wij zijn na vele jaren afwezigheid weer terug bij Opel.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Zeer goede ercaring met de verkoper John van den Helder. Komt alle afspraken na. Zeer goede service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Wij werden fijn geholpen met de aankoop van onze Opel Corsa. Met het ophalen van de auto kregen we een goede uitleg over diverse functies. Jan-Willen van Dijk heeft gelijk mijn telefoon en diverse functies erin gezet. Paar dagen later werden we gebeld of we tevreden waren en als we ergens niet uitkwamen, dan ziet hij ons wel verschijnen. Wij zijn dik tevreden over de service.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Utrecht

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Utrecht

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit IJsselstein

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Doesburg

prima geholpen bij aanschaf van een occasion. jammer dat er te weinig werd gegeven voor een auto die ik wilde inruilen, bij andere dealers was dat stukken hoger. nu de oude auto particulier verkocht. wat dingetjes met de occasion goed opgelost en als een goede klant behandeld. alles lag klaar toen ik de auto ophaalde en kreeg nog een klein presentje. Mijn vrouw en ik mochten zelfs de auto onder een beschermhoes vandaan halen... dat had wel wat :-)

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Leerbroek

Geweldig goed geholpen, alle tijd voor het uitleggen van de diverse functies. Perfect netjes en op een klantvriendelijke manier afgeleverd. Helemaal top.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Geweldige service zelfs bij de koop van een tweede handsauto. Deskundig personeel

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Maartensdijk

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Utrecht

uitsluitend positief, ben al jaren een erg tevreden klant, zowel bij apk, onderhoud en serieuze reparatie\'s als ook bij zo stomme zaken als een koffebakklep die niet meer open gaat, omdat de hengsel van de boodschappentas klem zitten, zo als vanochtend. Snelle en zeer vriendelijke hulp.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 3.0

Vandaag een accu laten vervangen. Vervangen duurde erg lang (meer dan een uur). Rekening viel nog meer tegen! Ik was eerder bij een merkdealer in de wijk geweest, daar bleek de accu van het juiste type niet in mijn Astra te passen ivm de hoogte. De daar, vooraf, opgegeven prijs bleek 100,00 lager te liggen dan bij Henri & Herman. Door deze prijzen te hanteren, laat Opel/ Henri & Herman wat mij betreft, zien geen waardering de eigen klanten. Ik snap best dat er betaald moet worden voor reparaties, maar als er dan voor het inzetten van een accu ook uren betaald moeten worden, dan verwacht ik dat de klus wel volledig wordt gedaan, inclusief het goed zetten van de klok e.d. Voor mij geen Henri & Herman/ OPEL-dealer meer!

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Wilp

Voel mij opgelicht. Voor het vervangen van de benzinepomp van mijn Hummer H2 is een onwaarschijnlijk hoog arbeidsloon bedrag berekend. Voor deze werkzaamheden moest de tank eronder uit, deze zit met 2 bouten vast. De benzinepomp zit met 1 ring vast. Alle aansluitingen op de benzinepomp zijn snelsluitingen. De normtijd voor deze reparatie is 3-3,5 uur,. Mij zijn 8 uur doorberekend, bedrag Euro 932,08 Gezien de verrichtte werkzaamheden totaal onbegrijpbaar. Voel mij opgelicht.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bilthoven

Aankoop gebruikte auto.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Soest

Deskundige en klantgericht advies. Afspraken nakomen. Mee denken met wensen van de klant. Kortom waar ik voor gekomen ben naar volle tevredenheid is de auto op tijd en goed afgeleverd!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

Zeer te verden alle hobbels in het aankoopproces zijn naar volle tevredenheid op gelost door verkoop adviseur John van den Helder. Uitstekend!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Super service! Zeer klantgericht! Problemen worden adequaat verholpen.

  • Deskundigheid 4.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Prima service! Groot minpunt: bij de verkoop van de Karl, ik weet dat het een occaission is, niet vermeld dat de vorige eigenaar in de auto gerookt heeft! Erg smerig!!!!! Vind het van belang dat dit wel vermeld wordt. Ws had ik de auto dan niet gekocht!!!!! Wegens dit minpunt onderstaande cijfers. Anders waren het 10- en.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Mijdrecht

Super tevreden! En een 10 voor de verkoopadviseur John van den Helder zijn klantvriendelijkheid en service.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Wijk bij Duurstede

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Urk

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Zeist

Prima! Met extra aandacht voor lakbeschadiging.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit RETRANCHEMENT

Zeer goede service. Na aflevering bleek er schade te zijn, welke als nog verholpen is. Ook een nieuw afdekscherm gekregen, omdat deze er niet meer in zat.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit KAMERIK

Zeer positief

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Grote servicebeurt laten doen. Bij het afrekenen en achter komen dat ze een filter waren vergeten te vervangen en wel gerekend. Nogmaals terugkomen en dan de auto meekrijgen met de woorden: Hij loopt niet goed. Vervolgens na 1 week reeds het vervangen lampje weer kapot.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Soesterberg

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Prima service en voldoende deskundigheid. Blijf me verbazen over de gehanteerde prijzen. Er zou sprake zijn van standaard prijzen vanuit Opel Nederland, echter deze zijn niet of nauwelijks te achterhalen. Opvallend is dat concullega Broekhuis de prijzen wel zichtbaar maakt en dat deze onder het niveau van Henri & Herman liggen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Vianen

Positief

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

Brengen van de auto voor onderhoud was ok ophalen Aan het eind vd dag was niet goed. Was niemand Aan de balie. Er was 1 verkoper die bezichtiging was. Na ruin 10 min. Wachten was hij klaar en heb gevraagd of er ook iemand Kon Helpen. Wist hij niet dus heeft toen maar geholpen. Was er om 17.10 en ik Kon de auto halen tot 17.45

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit De Meern

Betreft levering Insignia slechts 1 jaar oud. Opel Verkoper John van den Helder heeft moeite gedaan om een speciale uitvoering die niet in het voorraadbestand zat, bij een collega-Opel dealer op te laten halen met verkoop via Opel H&H. Uitstekende service. Goede aflevering. Proficiat!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Arnhem

Ik ervaar de kennismaking met Henri en Herman Opel het als zeer prettig en vooral klantgericht. Zowel de dame welke mij telefonisch te woord stond als de mensen die de auto kwamen omruilen. Extra verrast was ik toen ik de auto mocht ophalen dat deze was gewassen en ook van binnen was schoon gemaakt. Dan onderscheidt je echt met andere garages.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Utrecht

prettig geholpen en veel keuze bij occasions

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Prettig correct en oplossingsgericht.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Baarn

Klantvriendelijk en behulpzaam Bevestiging herinnering via computerstem kan en mag beter.

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit De Meern

Voor mij de laatste keer dat ik hier geweest ben. ‘sOchtends voordat ik de auto bracht voor een servicebeurt ruitenwisser vloeistof helemaal bijgevuld. Achteraf bleek er ook weer ruitenwisser vloeistof op de factuur te staan. Excuus dat dit dan niet goed was doorgegeven. Wat staat er nog meer op de factuur wat niet gedaan is. Uiteindelijk is die 5 euro er wel afgehaald, maar een factuur moet natuurlijk in 1x goed zijn. Wat mij betreft onbetrouwbaar, volgende keer een andere garage voor onderhoud en nieuwe auto.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bilthoven

Goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hoogland

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Maartensdijk

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Amersfoort

inprincipe gingen ze 7,30 open maar er was iemand (oudere man) die mij toch ontving , fijn dacht dat ze om 7,00 begonnen vandaar

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit IJSSELSTEIN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit MUIDEN

voor de onderhoudsbeurt van mijn auto heb ik online een afspraak gemaakt, waarbij ik aangaf te willen wachten. Afgesproken werd op 28-6-2018 om 11.30 uur. Om 11.00 uur de auto gebracht.Het aan mij toegezonden EVHC rapport ontving ik pas om 13.12 uur. Pas om 15.00 uur was de auto klaar.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit maarsenbroek

vriendelijk personeel

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Houten

netjes ontvangen en uitleg gekregen. dit ook weer bij afhalen van de auto

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder