Janssen Van Kouwen Huizen

Janssen Van Kouwen Huizen beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.3
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.1
  • Nazorg / service 8.2
8.2
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Hilversum

geprobeerd een occasion te kopen

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Laren

Allang ervaring met het bedrijf. Vaak en snel klaar gestaan voor mijn moeder haar auto en in de loop der jaren nog steeds. Als ik een tip zou moeten geven dan is het wel de website up to date houd. Ik kwam voor een specifieke auto kijken. Maar deze auto was 3 dagen geleden al verkocht. Na een half uur a drivekwartier wachten bleek de auto al verkocht te zijn.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Voorschoten

Slecht, gebruikte demo auto gekocht-6 jaar oud, vreemd het werd 4 jaar niet meer gemaakt, als je binnen in de auto keek leek het wel een huur auto(2 jaar niet meer gewassen). Ze konden niet zeggen wanneer de auto opgehaald kon worden, email niet beantwoord, overschrijving zoek, daardoor vertraagde aflevering van de auto. Bij ophalen ontbrak de 3e hoofdsteun, ze houden hoog bij laag dat het niet waar is, hoe kan ik het wel gezien heb, de verkoper voelde zich beledigd/giftig(ik laat het verder maar rusten), onderhoudsboekje zoek geraakt bij schoonmaken-hoe krijgen ze het voor elkaar/vervangde exemplaar gekregen(je kan niet meer zien wat de onderhoud historie was-gelukkig wel gezien wanneeer de laatste onderhoud was, 2 jaar geleden), versleten ruitenwissers(te ver weg om naar toe te rijden), ruitensproeier rechts op de motorkap zat los/lam, vervangen door mijn eigen garage+ruitenwissers, gevraagd of de airco konden nakijken of alles goed was na 6 jaar, ze hebben alleen maar gecontroleerd of het genoeg koude lucht geeft en werkte. In de beschrijving stond metallic lak, was gewone lak. Vind het vreemd/raar dat het onderhoudssboekje zo maar kwijt kon raken met schoonmaken, toen ik mijn auto inruilde kon ik het niet zonder het onderhoudsboekje erbij. Krijg hierbij een vreemd gevoel van, of ik iets niet mocht weten en blij waren dat de auto verkocht was, mijn eigen garage heeft de auto uit gelezen, gelukkig geen fouten ontdekt

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Almere

Prima geholpen bij onze keuze voor een gebruikte Insignia

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Huizen

Prima ervarinf

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Nieuwer ter Aa

Open en eerlijk verhaal, goede prijs kwaliteit verhouding, afspraak is afspraak (of zelfs beter, de oplevering werd naar voren geschoven). Helaas moesten we drie dagen na aankoop terug voor een onderhoudsdingetje, maar prima geregeld door de monteurs en binnen een uur weer op weg! Goede service...

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit waarland

Weet nog niet zo veel,is de eerste keer dat ik er komt maar zag er goed en verzorgt uit,de service weet ik niet heb nog niks aan de auto gehad op de klep sensor na maar zelf op gelost

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit EMMEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Almere

Zeer klantvriendelijk en komen afspraken na.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bussum

Het lag niet in onze bedoeling een Opel aan te schaffen.Nieuwsgierig geworden door een tv spot ,hebben wij toch een bezoek gebracht aan de vestiging te huizen. De vakkennis en de uitermate klantvriendelijkheid hebben ons van mening doen veranderen en heeft ons zoveel vertrouwen gegeven ,dat wij tot aankoop van een Opel Corsa zijn overgegaan. Wij hopen dan ook heel veel fijne kilometers te mogen maken. Nogmaals Stefan Borger heel veel dank voor de fijne samenwerking veel sukses en wij komen elkaar zeker nog wel tegen.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Ridderkerk

Slecht: nieuwe Insignia gekocht met niet werkende telefoon oplader. Probleem wordt gewoon genegeerd en weggewuifd. Ongehoord en Onacceptabel !

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Muiderberg

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Om de aanschaf van een Opel Crossover te bespreken/bekijken reden wij hedenmorgen naar Huizen, na eerst in Hilversum keurig geholpen te zijn door Laurent, die weliswaar geen verkoper is, maar ons netjes te woord stond. In Huizen was geen enkele parkeerplek voor de deur, wel waren er plekken afgeschermd met pions. Mijn partner ging vragen aan een medewerker die aan een tafeltje zat (stevige man, kort haar) waar wij konden parkeren om naar een nieuwe auto te kijken. Dat moesten wij achter maar doen, zei hij. En wij zijn (en zien) er toch echt uit als 70+. Dat wij ook nog gehandicapt zijn, kon hij niet zien, maar wel dat wij ouder waren! Achter was geen ruimte, dus ik heb de auto gekeerd en ben teruggereden naar die openstaande pui en ik heb mijnheer vertelt dat ik kwam om een nieuwe auto te kopen, maar dat ik het belachelijk vond dat wij maar naar achteren moesten rijden om een plekje te zoeken om te parkeren (i.p.v. de 6 met pions afgesloten plekken voor de deur te mogen gebruiken.) Ik was duidelijk geïrriteerd. Nou, nou, en dat op de maandagmorgen, sprak hij laatdunkend. Ik had hem niet uitgescholden, niet geslagen, niet bedreigd, maar gewoon mijn ongenoegen uitgesproken. Maar - en dat was natuurlijk mijn grootste fout: ik reed slechts in een Opel Karl! Toen kon er ineens wel zo\'n pion weg - maar dan hoeft het van mij niet meer. En dan ook NOOIT MEER! Ik schaam mij feitelijk dat ik een bordje om de achter-kentekenplaat heb met uw naam! Deze man is geen toonbeeld van gastvrijheid en klantvriendelijkheid voor uw bedrijf. In ieder geval - als ik een nieuwe Opel Crossland aanschaf, dan zeker niet bij Fred Janssen Autogroep in Huizen!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Laren NH

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit hoogeveen

We zijn bij de aankoop van een auto heel goed geholpen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit huizen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bussum

Ik ben door Vincent geweldig geholpen. Accuraat en snel heeft hij mij geholpen. Uw bedrijf werd al door derden aangeraden en daar heb ik dus geen spijt van gehad.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Almere

klantvriendelijk en goed meedenkend luiteren naar de wensen van de koper.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Leidschendam

Juli 2014 een nieuwe Opel Mokka Cosmo gekocht, met lederen AGR stoelen. Een maand geleden gebracht voor een onderhoudsbeurt. Nadat de Mokka thuis werd afgeleverd na 8 uur in beheer te zijn geweest bij Fred Janssen constateerde ik kleine scheurtjes in de lederen bestuurdersstoel. De firma Janssen beweert dat de monteurs niet met scherpe voorwerpen in hun zak de auto mogen betreden, maar de man die hem terug bracht heeft ook een uur op de stoel gezeten, dus zou het ook per ongeluk hebben kunnen veroorzaakt. Nu, vele weken en telefoontjes later, wordt er door de expert bij Fred Janssen beweert dat het slijtage is, wat ik wel heel erg snel vind voor een auto van nét vier jaar met 45000 km. op de teller met dure AGR stoelen. Ik heb vijf jaar garantie maar dit valt niet onder garantie, aldus Fred Janssen.Ik raad dan ook potentiële kopers van een Opel met lederen bekleding aan zich wel tien keer te bedenken vóór aanschaf, om teleurstelling na zo\'n vier jaar te voorkomen. Ik ga de Geschillencommissie benaderen om te ervaren wat zij hiervan vindt. Ik heb trouwens met de Opel Mokka al twee keer eerder pech gehad doordat de krukaskeerring en een koplampunit moesten worden vervangen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Almere

Perfect geholpen door Tim van de Vooren Zal het iedereen aanbevelen zeer goede service Geen opdringerig gevoel helemaal top

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Eindhoven

07-07-2018 een hele mooie en goed onderhouden Opel Astra gekocht bij dit mooie bedrijf met professionele en vriendelijke mederwerkers! Een zeer fijn gesprek en contact gehad alvorens de aankoop met de verkoper Rick Willemsen. Ik ben zeer tevreden over de aankoop en afwikkeling. Van dit bedrijf kunnen vele anderen nog heel wat van leren.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Weesp

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Uithoorn

We waren op zoek naar een stationwagen, door uitbreiding van familie. Hierbij stuitten we op een advertentie van een auto van Fred Janssen. Er naar toe gereden, uitstekend geholpen door een vriendelijke verkoper (gelukkig niet zo\'n opdringende), een proefrit gemaakt en uiteindelijk besloten de auto te kopen. Al met al een soepel verlopend proces dus alle credits voor dit bedrijf.

  • Deskundigheid 3.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Almere

Hier helaas terecht gekomen omdat onze Chevrolet Tacuma een probleem had wat alleen door een Chevrolet dealer kon oplossen. Zonder overleg vooraf na een week geïnformeerd dat probleem opgelost was en dat we auto konden ophalen en of we even dik € 700,- wilden aftikken. Na aantal maanden bleek oplossing zo amateuristisch uitgevoerd te zijn dat onze vaste garage met extra kosten geconfronteerd werd. Auto retour naar Fred Janssen om eerder uitgevoerde reparatie te laten herstellen. En dan komt het mooiste, onze vaste garage eigen schuld dikke bult wijzen inzake extra kosten en ons (klant) beschuldigen van het feit dat wij gekozen hadden voor de \" goedkope\" ( de dikke € 700,-) oplossing. Yeah right hoe kan je kiezen als je geen keus gesteld is. En dan nu weer kosten rekenen om kneusenwerk iets fatsoenlijker af te werken. Oftewel Fred Janssen heeft niet van SERVICE gehoord en op moment dat ze daarop aangesproken worden gaan ze met vingertje wijzen.....bah walgelijk!!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Leidschendam

Ik had op 18-06-2018 een afspraak om 10.30 uur. Ik was om 10.00 uur al aanwezig. Auto werd na herhaaldelijk informeren pas om 14.45 uur naar binnen gereden voor onderhoud.(zeer slechte planning). Auto kwam pas iets voor de klok van 17.00 uur weer naar buiten maar kon niet afgemeld worden door een \'computerstoring\' bij RDW.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Blaricum

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Blaricum

Bijzonder gedreven mensen op de afdelingen verkoop en werkplaats. Altijd zoekend naar een optimale oplossing, zowel qua resultaat als qua portemonnee. In het kort gezegd: je komt er nooit met een kater vandaan.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nieuwerkerk aan den IJssel

In maart j.l. een occasion Peugeot gekocht. Nu een geluidje hoorbaar uit de motor. Johan Franken van Fred Janssen pakte het probleem supersnel en vakkundig op. Wij kwamen uit Nieuwerkerk a/d IJssel. Dus snelheid was geboden.Meteen een waterpomp bij een Peugeot-dealer besteld. De- en monteren nieuwe waterpomp. Proefdraaien en proefrit in aanwezigheid van de klant maken. Vloeistoffen bijvullen. Alles gratis en onder garantie. Johan Franken en deze dealer verdienen een uitmuntende vermelding.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Parnassia 28

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zutphen

Zeer goed. Goede service. Gebruikte auto gekocht. Aflevering auto met afleverbeurt nieuwe apk en poetsbeurt perfect. Aflevertijd was 2.5 week wachten maar de auto stond er dan ook wel geweldig bij.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

Zeer goede ervaring q

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amstelveen

Prettig autobedrijf en fijne verkoper

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hilversum

super fijne ontvangst voor mijn zoektocht naar een opel corsa automaat. heb een mooie gevonden in naarden. heb hier een hele mooie auto aan met weinig km s op de teller

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Huizen

Zeer goed, service net heb de auto 25 januari pas gekregen maar neem aan dat dat ook goed zal komen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Soest

Prettige professionele verkopers. Service gerichte receptie en vakkundige monteurs. Poetsen en schoonmaak aflevering gewoon perfect. Hartelijk dank.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bussum

Fred Janssen Autogroep heeft voor mij een Duitse auto geselecteerd en geimporteerd. Het gehele proces van kenmerkte zich door een hoge mate van professionaliteit, degelijk advies en goede service.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bussum

Fred Janssen Autogroep heeft voor mij een auto uit Duitsland geselecteerd en geimporteerd. het gehele process van beging tot eind kenmerkte zich door een hoge mate van professionaliteit, degelijk advies en goede service.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Houten

Zeer netjes,en professioneel geholpen en goede service

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit KORTENHOEF

Prettig gevoel. Idee dat er naar je geluisterd wordt

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Bussum

Sinds 2016 klant bij Fred Jansen in Naarden voor APK en onderhoud en een dealer die doen wat ze beloven. TOP 👍👍👍

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hilversum

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Service is echt de beste die ik tot nu toe van een autobedrijf heb meegemaakt.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Heb mijn auto gekocht bij Fred Janssen exclusive. Tim mijn contactpersoon was erg vriendelijk en erg duidelijk en mijn ervaring was dan ook uitstekend. Ik kom hier zeker terug als ik ooit weer ga inruilen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Breukelen

12 naar geleden Opel Corsa Sedan gekocht bij Fred Janssen in Huizen. Slechts drie keer wat mee gehad (start motor, uitlaat en 2 keer accu ). De corsa had nog wel drie tot vijf jaar volgehouden. Helaas werd ik aangereden en moest ik weer op zoek naar een andere auto. Ik kwam toch weer bij Fred Janssen terecht. Goede ontvangst, auto stond gereed voor een proefrit. Daarna weer een goede deal gesloten (een Opel Meriva). Bij aflevering weer een heerlijke slagroomtaart ontvangen van de ambachtelijke banketbakker.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Huizen

Prettig zakendoen!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Je wordt goed geholpen, zijn vriendelijk, geven antwoord op eventuele vragen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Heerhugowaard

Nu voor de 2e keer een probleem met mijn mercedes gehad. En weer kon ik hem gewoon bij ons, bij de mercedes laten maken. Helemaal top scheelt mij ook heel veel tijd uit heerhugowaard vandaan. VINCENT bedankt

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Naarden

Prettig en professioneel contact en snelle levering van mijn auto.

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Leiderdorp

Nadat ik enkele keren heb gemaild en gebeld over een reserve wiel is de zaak eindelijk opgelost en is het tot tevredenheid opgelost

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Leiderdorp

Helaas ik zou vorige week terug gebeld worden Maar helaas niet terug gebeld Komen geen afspraken na

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Leiden

  • Deskundigheid 4.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Leiden

Helaas zijn wij niet tevreden over dit bedrijf. De auto stond niet klaar voor de proefrit en de medewerker leek alles teveel moeite te vinden

  • Deskundigheid 4.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Leiderdorp

Ik heb veel auto,s gereden maar zoals je bij Fred Janssen wordt bedonderd heb ik nog nooit meegemaakt Op een vraag wordt niet beantwoord Een reserve wiel krijg je tweede hands terwijl dat niet is besproken enz.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Vriezenveen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Almere

Contact met verkoper Glen was top! We hadden meteen klik.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0

aardige mensen, maar als je een nieuwe auto gekocht hebt bij een andere dealer, blijven de mails gewoon komen. Tijd om dat wat beter te organiseren

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ijburg

Vandaag was het weer tijd voor een servicebeurt en APK keuring.Het was allemaal weer goed geregeld zoals in voorgaande jaren.Goede service en de receptionist was zeer klantgericht,o.a mee denken en knelpunten weg nemen.Opel Jansen is top!Op alle punten een 10.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Laren

Prima service en heel meedenkend.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Laren

Vriendelijke ontvangst. Op zaterdag voor het eerst naar de auto gekeken, op maandag een proefrit gemaakt en overgegaan tot aankoop. Op vrijdag werd de auto afgeleverd. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Almere

Afgelopen woensdag 19 April heb ik de door mijn gekochte bedrijfsauto opgehaald bij Fred Janssen in Huizen. Een VW transporten gekocht, en afgeleverd door Verkoop adviseur Steven Borger.Kan niet anders zeggen dan wat een top bedrijf alles keurig conform de afspraak.Een heel net en zaken kundig bedrijf!! Bedankt Steven en medewerkers van Fred Janssen in Huizen !

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Pijnacker

Graag wil ik reageren op de aanschaf van de Countryman. Ik kan ,ook namens mijn vrouw Ellen, zeggen dat wij enorm blij zijn met de Mini. Het is als wij instappen elke keer een feestje om te beleven. Voldoet aan alle verwachtingen en zelfs meer dan dat. Wij hebben er keihard voor gewerkt en gespaard om \"een\" auto te kopen en hebben geen spijt dat we bij Fred Jansen zijn gekomen om dit te verwezenlijken. Nu kan een bedrijf niet zonder goed personeel. Dit hebben wij ondervonden toen we werden verwelkomt door Glenn van Dooyeweerd. Een goed luisterend oor, advies en een perfecte aflevering van de Countryman is de oorzaak dat wij nu zooooo blij zijn en elke dag genieten van ons vervoer.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Harmelen

Goede ontvangst. Flexibele opstelling. Probleempjes worden soepel en coulant en in goed overleg opgelost. Prettige ervaring.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Huizen

Kundige verkopers, flexibel en meedenkend. Top!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit rijssen

Netjes correct behandeld

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Huizen

Onze beslissing om de Opel Meriva te kopen is vooral gebaseerd op de uitstekende ontvangst en de goede uitleg en aanbod. De persoonlijke benadering is ons zeer goed bevallen in vergelijking tot de benadering van de meeste door ons bezochte dealers.Veel van de diverse andere dealers namen niet de moeite om contact te maken. Onze complimenten voor Steven Borger.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Zeer klantvriendelijk en inlevend in wat je als klant nodigt hebt. Staan absoluut achter wat ze verkopen en terecht. Voelt betrouwbaar om een auto te kopen bij Fred Janssen, veel deskundigheid in huis en kwaliteit staat hoog in het vaandel.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Vorige week een BMW 520 Touring gekocht bij dit bedrijf. Van begin tot eind heel professioneel en klantgericht behandeld. Onaangekondigde proefrit was zo geregeld zonder al te veel poespas. Ik wilde snelle levering ivm werk en men heeft er alles aan gedaan om mij hierin tegemoet te komen. Auto werd perfect gereinigd van binnen & buiten afgeleverd. Werkelijk complimenten; Zo schoon, wagen leek wel nieuw ! Vincent en Tim zijn aardige en vakkundige kerels. Zelfs aankoop cadeau fles wijn was meer dan voortreffelijk. Betrouwbaar adres met fijne service.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Den Haag

Zeer tevreden over de auto, het zaken doen, de inruil en communicatie.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Laren

Service van Fred Janssen Occassions is erg goed. Je kan goede afspraken maken en ze zijn betrouwbaar. Ik ben al jaren tevreden vaste klant van Fred Janssen Occassions en het onderhoud.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Huizen

Met dank aan de deskundige begeleiding van Glenn van Dooyeweerd kan ik weer vele veilige kilometers voor mijn zaak maken in mijn nieuwe (gebruikte) Meriva.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Keurig en goed geholpen door Dhr. R. Willemse

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Amsterdam-ijburg

Goede service,vriendelijke bejegening,denken mee ,kortom zeer klantgericht! Zij verdienen een 10.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Huize

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0

Ik heb een occasion gekocht bij Fred Janssen Autogroep in Huizen. Ik ben goed geholpen door Rick en ben erg tevreden over mijn aankoop.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Almere

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Huizen

Voor de tweede keer dit jaar auto gekocht bij Fred Janssen in Huizen. Eerste keer een nieuwe Opel Vivaro welke keurig en twee maanden eerder dan gepland weer afgeleverd. Paar weken terug onze Volvo V70 ingeruild op Fiat 500. We kregen hier een heel mooi inruilvoorstel voor. Ook de Fiat is weer keurig afgeleverd. We hebben twee keer zaken gedaan met Steven BORGER, een zeer welwillende en aardige vent. Luistert goed en komt heel eerlijk en betrouwbaar over. Geen snelle gladde prater maar beide benen op de grond. Zeer servicegericht. Top!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Helmond

Zijn geweldig goed behandeld door Tim van de Vooren met de garantie van onze gekochte auto. Men doet wat er is beloofd. Goede service en zorg voor onze auto, ook al wonen we ver weg. We komen daarom graag weer terug als we in de toekomst weer een andere auto willen aanschaffen. We genieten van onze fijne mooie auto.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit huizen

voor de 3e keer een auto gekocht toy volle tevredenheid; recentelijk gekocht bij glen wat wij beiden als zeer prettig hebben ervaren klant vriendelijkheid eerlijk en een prettig contact. Heeft een uitstraling die hoort bij salesl

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Monnickendam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hilversum

goed, want dit is de 3e auto die ik hier heb gekocht dus dat zegt toch wel wat

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hilversum

mijn ervaring met auto bedrijf Fred Janssen is e goed. Vriendelijke te woord gestaan, en de koffie was goed!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Vriendelijk bediening door Glenn. Auto was zoals op internet was aangeboden, geen verborgen gebreken (tot nu toe). Een week na aanschaf terug om gratis bougies, een koplamp en remolie te vervangen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Prettige ervaring bij de aankoop en verkoop van twee auto\'s plus de hulp bij het verlies van deel drie. We zijn prima geslaagd en heel tevreden. Tot de volgende aankoop!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Huizen

2e hands Zafira B gekocht. Keurige service afgeleverd exact volgens afspraak. Behulpzaam met garantie en een jaar Opel service. Zeer tevreden.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amstelveen

Zeer prettig, deskundig en gastvrij

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Kudelstaart

Erg prettig geholpen door Glenn bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Vrijdagavond (laat) via de website een verzoek ingediend voor het bekijken en proefrijden met de auto. Tot mijn verbazing werd ik dezelfde avond nog teruggebeld. Zaterdagochtend stond de auto al klaar bij aankomst. Na de proefrit heb ik de auto gekocht. Erg goede service!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Laren

Erg goed geholpen door Glenn bij de aanschaf van mijn nieuwe auto, uitstekend advies en service! Heel tevreden!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Tienhoven

Keurig netjes geholpen door de verkoper, niks was hem te veel! Handelde zelf alles af.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Joure

Prettige en concrete zaken gedaan met Vincent Heetebrij. Een open minded, no nonsense verkoper. Alle gemaakte afspraken m.b.t. aanschaf en inruil zijn prima nagekomen. Enig minpuntje was dat het bedrijf vergeten was de APK af te melden, zodat ik nogmaals naar Huizen moest uit Friesland vandaan. Vervelend, maar kan gebeuren.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Huizen

Wij zijn goed, sympathiek en professioneel geholpen door verkoper Glen. Hij nam alle tijd voor ons en bekeek alle mogelijkheden en opties om ons een goede auto te verkopen. Erg fijne ervaring.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Huizen

Onlangs een Opel Corsa occasion gekocht. Goed , vriendelijk en deskundig geholpen. Afhandeling is zeer goed verlopen. Service is top!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Naarden

Prettige dienstverlening van kundige en ervaren mensen. Goede auto gekocht waar ik met veel plezier in gereden wordt.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Muiden

Prima ontvangst van te voren een afspraak gemaakt voor een proefrit en de auto stond al klaar toen we aankwamen. Prettig gesprek met verkoper Glenn en de auto gekocht .

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woudenberg

Een hele fijne dealer waar ik graag kom. Goede service,ook als de garantie verlopen is. Auto na onderhoud altijd netjes gewassen!! Dit is mijn tweede auto die ik hier heb aangeschaft en kom er in de toekomst zeker terug.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0

Tim van der Vooren heeft ons zeer goed geadviseerd; de hele afhandeling verliep zeer plezierig!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Wolvega

Prima geholpen en de CLK is idd een plaatje van een auto. Ook de aflevering als prettig ervaren. Mooie showroom!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bussum

Klantvriendelijk, hartelijk ontvangst en komt afspraken na.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit hilversum

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

Goede degelijke auto gekocht, vriendelijke verkoper.

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder