Louwman Peugeot Breda

Louwman Peugeot Breda beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.8
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.2
  • Nazorg / service 8.7
8.6
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Etten-Leur

Zeer slecht. Er werd mij verteld dat de aircopomp van mijn Peugeot 208 kapot was, kosten +/- € 1.000,-. Ik heb dit niet laten maken omdat dit best veel geld is. Ik ben naar een andere garage geweest en aangegeven dat mijn aircopomp kapot zou zijn. Na controle bleek niet de aircopomp maar de aircopompspoel kapot te zijn, kosten €70,- Dit is dus waarom ik NIET meer terug gaat naar een deze dealer

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Ossendrecht

Zeer tevreden zeer tevreden

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Oudenbosch

prima

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Zundert

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Breda

Geen speciale opmerkingen, vriendelijk, deskundig juiste informatie houden zich aan afspraken ik ben zeer tevreden.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Oosterhout

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Terneuzen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Sprang-capelle

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Geertruidenberg

Vriendelijk personeel

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Made

Ik ben zeer tevreden met mijn Peugeot garage in Oosterhout

  • Deskundigheid 4.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit De Heen

vreemd bedrijf: inruilprijs is lager dan onlineautomotions biedt; geen reactie op een verzoek tot proefrit. Automotions is gestopt met Volvo dus een Volvo inruilen zal niet aantrekkelijk zijn. Communiceer dat dan. Ook zijn de verkoopprijzen soms wekelijks anders (lees hoger)

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0

goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Hoogerheide

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Middelburg

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Goede ervaringen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Sommelsdijk

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Roosendaal

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Goes

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Prinsenbeek

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Ossendrecht

Jammer dat ik niet vooraf was ingelicht over wegwerkzaamheden waardoor ik later aan de beurt was

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Putte

Altijd goede service enz. gekregen. Tijdens het bespreken van de werken was er een prijs genoemd, tijdens de afrekening bleek deze enkele honderden euro’s meer te zijn. Dit is niet wat ik verwacht van zo een professioneel bedrijf. Dus maw. ik was teleurgesteld.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit STEENBERGEN NB

Na mn beurt werkt de Airco nauwelijks meer (voor de beurt perfect) hier mag ik voor langskomen, maar dat moet ik bijna na iedere beurt sinds we naar Roosendaal moeten. Ook klopt het bedrag op de factuur niet als ik de getallen bij elkaar optel. zit een verschil van meer dan 100 euro in en dat is niet de BTW. Hier moet ik nog mee langs gaan. De service van het ophalen van de auto en weer thuisbrengen is TOP!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oudenbosch

Goede service mbt vervangen brandstofpomp, echter verzuimd de klant te vertellen dat de reparatie 2 uur zou duren. (slordigheidje) Dan had ik bij jullie een auto gehuurd ivm verjaardag van mijn vrouw

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Breda

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Yerseke

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Zoutelande

Ik vond het wel heel erg jammer dat ik een afspraak had om 8.00 en dat er pas 8.35 mee begonnen werd. Dat hij dan vervolgens om 9.10 klaar was, was dan een meevaller maar wel frustratie natuurlijk

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Kortgene

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Brielle

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Halsteren

Een hele goede service en vriendelijk personeel

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Teteringen

Bij automotions denken ze altijd mee in oplossingen ipv problemen. Ik voel mezelf hier altijd gehoord en gezien met mijn auto probleempjes, maar ook de persoonlijke benadering is erg prettig. Hiervoor, nogmaals hartelijk bedankt :-)) TOP !

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oud Gastel

Zoals altijd fantastisch geholpen door De mensen van Peugeot automotions Oosterhout

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Heinkenszand

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Middelburg

Niet best. Men had beloofd mij te bellen als er problemen zouden optreden bij de apk. Hoewel ik niet was gebeld bleek de auto toch niet goedgekeurd te zijn. Het probleem kon ook niet direct worden verholpen dus kreeg ik een leenauto mee. Ik zou alleen de brandstofkosten hoeven te betalen. De volgende dag was de auto klaar. Ik ben naar Goes gereden en heb de auto afgedankt bij Shell Arnemuiden (4 liter). Drie dagen later kreeg ik een factuur van Automotions Goes voor € 11,68 met als referentie brandstof. Tussen Arnemuiden en Goes is het max 20 km, dus meer dan 1,5 liter kan het niet geweest zijn. Dit is de laatste keer dat ik mijn auto ter reparatie bij Automotions Goes heb gegeven. Ook zal ik familie, vrienden en bekenden afraden nog zaken te doen met dit bedrijf.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Breda

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oosterhout

Ik vind Peugeot Oosterhout een super bedrijf, ik kan geen 11 geven anders deed ik dat.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bergen op zoom

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Tholen

Fijn contact.. super vriendelijk

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Middelburg

goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Bergen op Zoom

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Delden

Echt SUPER !!! Speciale dank aan Jeffrey Kling. Een fijne man.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Delden

Echt SUPER !!! Speciale dank aan Jeffrey Kling. Een fijne man.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Roosendaal

Drie dagen voor mijn vakantie nog een afspraak gemaakt voor een navigatie update. Jawel hoor, geen probleem. de dag voor vertrek nog geregeld en dat was maar goed, op onze reis waren we erg blij met de vernieuwde navigatie. de wegen in de wereld veranderen snel. Het lijkt Peugeot wel...

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Oost-Souburg

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Blaricum

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Middelburg

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oosterhout

Ik heb er mijn 1ste peugeot gekocht. Hij is nog niet “vintage” zoals ze dit bij Apple al heel snel roepen. Maar al behoorlijk op leeftijd, rijdt als een zonnetje doordat hij altijd door het team in Oosterhout zeer goed wordt onderhouden!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit made

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oosterhout

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Breda

Ik heb pas geleden mijn auto weg gebracht voor een grote beurt,zo als gewoonlijk hadden ze ook mijn auto gewassen,Bij thuiskomst zag ik krassen op de achter deur en achter ruit,ik ben natuurlijk terug gegaan maar er was gelijk een discussie dat hun niet verantwoordelijk waren voor die krassen na een hoop heen en weer gepraat gingen ze toch proberen om die krassen weg te halen,het was ver weg maar niet helemaal.Jammer dat ik dan als leugenaar weg gezet word?? eerlijk gezegd heb ik er een nare nasmaak aan over gehouden,zeker om dat ik al jaren een goede klant ben bij de Peugeot, Ik hoop dat ik u voldoende ingelicht hebt,vroendelkjke groeten Dhr Oomen

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Huijbergen

Dit keer niet zo tevreden. Bandenwissel van winterbanden naar zomerbanden. Op de terugweg naar huis reed de auto raar. Dacht dat ik even aan andere banden moest wenen. Dit bleef. Wat bleek. Bandenspanning op 2,8 gezet!! Auto stuiterde de weg af. Levensgevaarlijk. Bandenspanning moet volgens boekje zijn, en dat is 2,2. Hiervoor gebeld naar garage. Deden er nogal laconiek over. Uiteindelijk zelf maar naar de dichtstbijzijnde garage gereden om het probleem zelf te verhelpen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Steenbergen

vriendelijk, zeer behulpzaam en correct geholpen. Jammer dat er al na twee en een half jaar geen garantie meer zit op een kapotte radiateur, die vervangen moet worden door een nieuwe.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Vlissingen

Over het algemeen prima maar zit nog op antwoord te wachten van mij afgelopen vrijdag 21/6 verstuurde mail inzake de factuur van meer dan € 70 voor een ontstopping daarover van 20 minuten. Vond ik wat hoog nl

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Goed

4jaar geleden nieuwe Meriva gekocht. Navigatie (Navi600) enkel maar te updaten via oude kaarten, waar men ook nog eens het lef voor heeft om hier geld voor te vragen, nieuwe updates worden niet meer gemaakt. Dat dit zou gebeuren was al langer bekend. Zowel Opel als de dealer weigert me hierin tegemoet te komen. Waardeloze service.

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Arnemuiden

Erg slechte ervaringen doordat gemaakte afspraken niet worden nagekomen: eerst wordt er een creditnota toegezegd aan de balie door medewerker omdat een verschil tussen werkorder en factuur niet kan worden getraceerd. Creditnota volgt niet waardoor ik zelf moet gaan bellen. Vervolgens is medewerker er achter gekomen dat er extra werkzaamheden zijn verricht waarbij de in rekening gebrachte kosten ter discussie kan worden gesteld. Aan de telefoon geeft medewerker aan dat hij niet de persoon was waarmee ik aan de balie had gesproken wat een leugen is. Vervolgens ben ik langsgereden naar de garage om e.e.a. af te stemmen omtrent de toegezegde creditnota waarna medewerker aan geeft niet meer te weten een creditnota te hebben toegezegd wat weer een leugen is. E.e.a. zou door hem nader met collega worden afgestemd en ik zou op de dag zelf of de volgende dag worden teruggebeld wat niet is gebeurd want we zijn inmiddels dagen verder. Tot op de dag van vandaag niets van hen vernomen waardoor ik waarschijnlijk zelf weer maar eens moet gaan bellen? Verder heb ik al vaker het gevoel gehad wat telkens weer bevestigd wordt dat er heel erg makkelijk kosten in rekening worden gebracht. Na de gedane reparatie krijg je dan zo\'n mooi boekje mee met de kreet: wij streven naar een 10! Hoezo een 10? je hoeft jezelf dan toch immers niet meer te verbeteren? Door al deze bovenstaande handelingen komt men nog niet eens in de buurt van een voldoende. Laat men eerst de basisbeginselen op orde hebben en niet tegen klanten liegen. De conclusie van bovenstaande kunt u zelf trekken: een dikke onvoldoende!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Kloetinge

De ontvangst is altijd hartelijk.De uit te . voeren werkzaamheden worden altijd besproken en datering vastgesteld . Bij problemen wordt naar een oplossing gezocht.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Heinkenszand

Gewoon goed, maar niet goedkoop. Deze keer ging het telefonisch afspraak maken niet erg vlot. Na erg lang wacht en Beetje van het een naar het ander. Verbinding verbroken en weer erg lang wachten bij opnieuw bellen. Schijnbaar te weinig telefonistes of te veel bedrijven om vlot te bedienen. Autoteam is een erg groot concern aan het worden. Gelukkig weten ze in Goes mij als persoon nog wel bij naam te noemen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bergen op Zoom en Vlissingen

Klantvriendelijke ontvangst. Uitstekend geholpen Snelle service Totaal geen klachten

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Rijen

Auto ging weg voor gekraak/gepiep bij de rechter voor vering. Ik ging de auto ophalen na een dag was er niks gebeurd want de onderdelen moesten besteld worden. Had toen al zoiets van dat kan toch niet. De Opel Karl is 10,000e keren verkocht. Waarom heb je van zon auto dan geen voorraad onderdelen liggen. Maar oké, ze zouden bellen wanneer het onderdeel binnen was. Paar weken later gebeld. Onderdeel is binnen meneer. Auto weer naar de garage. Die Middag de auto weer ophalen. Bleek dat het onderdeel wat vervangen was niet het probleem oploste!! Moest WEER een onderdeel Besteld worden. Voor mij met alle ongemakken als gevolg ik moet mijn werktijden aanpassen wanneer de haal en breng service tijd heeft want vervangend vervoer zit pas in mijn pakket als het langer als 1 dag duurt. Inmiddels al weer 3 dagen met het onderhoud bezig geweest en het is nog niet gemaakt. Momenteel zit ik al weer een paar weken te wachten tot hopelijk het onderdeel wat het probleem op moet lossen binnenkomt. Dat betekent weer een dag met de haal en breng service, weer een dag mijn werktijden aanpassen op wanneer de taxi tijd heeft. Al met al een hoop ongemakken voor mij en een probleem wat blijft lopen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Yerseke

Goede afspraken, deskundigheid en goed overleg bij reparaties en onderhoud

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Yerseke

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Lepelstraat

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit Bergen Op Zoom

Onderhoud is goed uitgevoerd echter is de maand te voren aangegeven GPS update niet gedaan aangezien dit niet was doorgegeven aan de werkplaats door jullie. Nadat ik nogmaals heb aangegeven dit wel te willen en hiervoor dus terug te moeten komen ben ik hiervoor nog steeds niet benaderd.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit HoogeZwaluwe

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit ROOSENDAAL

een auto is altijd duur,ik heb twee uur gewacht, dus men kan even een opmerking maken wanneer de auto klaar zou zijn,medewerkers die niets te doen hebben lopen heen en weer zodat ik een raar gevoel krijg in mijn portemonnee.verder goed afgewerkt.ook na een telefoontje van mij.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit MIDDELBURG

Prima service, zeer klantvriendelijk en deskundig!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Etten-Leur

Uitstekende en betrouwbare medewerkers. Erg terzake kundig.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit 's-Gravenpolder

Bij aankoop van een tigra, niet bij de opel garage, waarbij het motormanagement systeem lampje ging branden. Belde ik smorgens en kon net na de middag terecht. Alle fouten uitgelezen en het euvel gemaakt, krukas sensor. Binnen een uur was het gemaakt en de kosten 146, viel mij mee

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Roosendaal

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Dinteloord

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Bergen op Zoom

Erg jammer dat voor een simpele kleine reparatie (zoals een sleutel programmeren) of voor onderdelen op zaterdag niet terrecht kan.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

Zeer goed, correct en alles goed bespreken.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bergen op Zoom

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit MADE

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Oostdijk

Bij de controle van de achter ramen is er een beschadiging in de lak gemaakt en ik hoop dat dit netjes opgelost wordt, ik ben daar niet echt blij mee.

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Vlissingen

Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik het volgende aan u voorleggen. Al 8 jaar lang breng ik elke jaar omstreeks Juni mijn auto naar Automotions in Goes (vroeger zat dit bedrijf in Vlissingen). Het autobedrijf weet dus precies welk onderhoud en kilometerstand mijn auto heeft. De auto heb ik daar gekocht in Juni 2010. Dit jaar heb ik op 30 April online een afsrpaak gemaakt voor: * Apk, * Airco reinigen * 2 deurstrips vastzetten en het jaarlijks onderhoud wat nodig is. De kilometerstand van mijn auto is nu 106.300. Ik rijd zo’n 10.000 kilometer per jaar. Vorig jaar , Juni 2018, stond de kilometerteller op 95800 km. Toen is de 90.000 tussenbeurt/inspectie uitgevoerd. Correct dus en niets aan de hand. Maar op mijn factuur van Juni 2019 staat ineens een bedrag van circa € 400 voor de 120.000 km beurt! Deze kilometerstand bereik ik ongeveer in Januari 2021!! Vrijdag 14 Juni contact gezocht met de garage en vandaag ben ik er over teruggebeld. Als antwoord o.a. : diverse zaken hadden eigenlijk in 2017 / 2018 moeten plaatsvinden…. Ik zeg; maar ik breng hem elk jaar naar jullie toe. Verder geen duidelijk antwoord daarover. Om het verhaal iets korter te maken bieden ze een korting aan van € 150 op de rekening van € 637. Dat betreft de bougies! Die hebben ze namelijk pas 10.000 geleden vervangen in April 2018 en die zijn er nu weer uitgehaald en vervangen. Volgens mij gaan bougies zo’n 50.000 km mee. Ik vind de factuur heel onduidelijk en waarom voer je een 120.000 km beurt uit bij 106.000 km Bij een onderhoudsbeurt verwacht ik dat zaken worden uitgevoerd die noodzakelijk zijn. Op de dag dat de auto bij de garage was ben ik nog zelf gebeld, dat de Apk prima was en als aandachtpunt de voorbanden met een profiel van 2,5. Verder is over niets anders gesproken. En als advies gaf hij de voorbanden voor de winter te vervangen. En daar ben ik het ook helemaal mee eens. Verbaasd was ik dus dat ik ‘s avonds de factuur kreeg. Een oplossing? Dat zou ik direct niet weten maar ik wil dit verhaal aan jullie voorleggen want Ik heb er een zeer bittere nasmaak aan overgehouden en dat kan toch nooit de bedoeling zijn als je het beste onderhoud voor je auto wilt bij een Bovag vakgarage. Met vriendelijke groet, Marcel den Engelsman

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vlissingen

Klacht goed.prima aangehoord. Ben door een geachte (Werkpl.)medewerker meer dan bijzonder betrokken en heeft ook de klacht verholpen. Kortom ben een verwende klant.

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Halsteren

Jammer dat een APK keuring bij Opel minder makkelijk verloopt dan bij andere garages. Een auto afkeuren voor een kapotte mistlamp aan de voorzijde is niet nodig volgens een Renault garage, als je de andere mistlamp ook maar niet laat branden. Verder is de olie ververst volgens de nota, maar ik krijg nu steeds de melding \"Olie moet ververst worden\". Dat zijn toch zaken die niet nodig moeten zijn bij een officiele opel garage. Kost me weer een extra rit naar de garage om een reset te laten uitvoeren.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Stavenisse

Goede service, baliemedewerkster zeer klantvriendelijk

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Roosendaal

vriendelijk ontvangen, echter na 3 (!) bezoeken aan de werkplaats is de storing nog steeds niet verholpen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oudenbosch

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vlissingen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Breda

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Zevenbergen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit roosendaal

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Kapelle

Mijn auto is snel nagekeken zodat ik al aan het begin van de middag hem op kon halen, hier had ik ook om gevraagd. Wat mij enigszins stoorde was het feit dat de medewerkster die mij te woord stond en de sleutel ophaalde vervolgens eerst een monteur te woord stond en daarna de sleutel en papier aan een collega door gaf met het verzoek het e.e.a. met mij af te handelen. In uw mail aan mij zegt u dat u geprobeerd heeft mij telefonisch te bereiken en dat dit niet gelukt is. Zowel op mijn mobiel als op mijn vaste nummer heb ik niet gezien dat u gebeld heeft. Graag zou ik in het vervolg de juiste informatie willen ontvangen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit etten-leur

Het zijn hele vriendelijke menen, ze staan je altijd te woord

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Ovezande

Normaliter vind ik het niet chique om via reviews op het internet een zogenaamde \" natrap\" te geven, maar in dit geval kan ik niet anders. Op 9 mei jongstleden ging er in mijn Opel Corsa een motorstoringslampje branden, wat betekent dat je naar de garage moet. Omdat de Opel garage in Goes - waar zo ongeveer drie generaties van mijn familie klant zijn geweest- de meest logische keuze voor mijn bezoek was, zal ik puntsgewijs door middel van dit schrijven, uitleggen waarom ik hier nooit meer zal komen. Ten eerste: Bij binnenkomst sta ik voor een lege balie en welgeteld 4 meter verderop staan twee medewerkers met elkaar te praten zonder dat er ook maar 1 iemand van die twee doorheeft, dat er een klant binnen staat bij een lege balie. Ik ben maar wat gaan bewegen en hoesten, totdat iemand van achter een schotje achter de balie die met zijn rug naar me toe zat doorhad dat er misschien een mogelijke klant zou kunnen zijn. Mijn auto moest uitgelezen worden om een duidelijke diagnose te kunnen maken. Dit zou enige tijd in beslag nemen, waarop mijn vraag was, of ik een leenauto zou kunnen krijgen. Dit was geen probleem en de kosten hiervan zijn 48 euro inclusief de BTW. Nu weet ik dat bij veel garages een leenauto gratis is exclusief de brandstof dan, maar ik heb hier verder niet moeilijk over gedaan. Drie uur later werd ik teruggebeld en mij werd mede gedeeld dat de rekening meeviel. Totaal moest ik 99,24 euro betalen. ( dit is inclusief de leenauto) omdat volgens hun lezing er een storing was, omdat de auto een ander rijgedrag vertoonde. Aparte constatering als je beseft, dat er wereldwijd continue auto\'s van eigenaren veranderen. Maar Prima..... Los van het feit dat ik de week erna een factuur binnenkreeg van de kosten voor de leenauto, die ik gelijk heb betaald en waar ik drie dagen voor heb gebeld en in totaal 7 keer ben doorverbonden om te vragen of het nu in orde was, ging een paar dagen erna weer het storingslampje branden. Deze keer besloot ik maar geen gebruik te maken van een leenauto en ik heb gewacht op de volgende diagnose. \"Nou Meneer, dat wordt een pittige rekening\" Er bleek iets mis te zijn met mijn lambdasonde. Dit grapje zou me om en nabij 420 euro gaan kosten. Waarop ik in mijn naiviteit zei: \" Nou, dat moet dan maar. \" De afspraak werd ingepland acht dagen na dit bezoek. Dat was op zich fijn, want dan heb je de tijd om eens te gaan informeren her en der of dit allemaal wel klopt. Inmiddels kreeg ik natuurlijk steeds meer \"onderbuikgevoelens\" over deze gang van zaken en werd mijn rugzak steeds voller. Het lampje brandde inmiddels ook al een tijdje niet meer en ik heb besloten de afspraak te cancelen en ook niet te verzetten. Om dit voor elkaar te krijgen, word je eerst drie keer doorverbonden ( maar dat was ik al gewend bij dit bedrijf) om vervolgens een soort \"gevecht\" aan te gaan met een medewerker, die zich constant verschuild achter het feit, dat hij er nog niet zo lang werkt en die het dan ook nog gaat hebben over kosten die gemaakt zijn, die het bedrijf op mij wil verhalen. Hij zou dit intern overleggen en hij zou erop terugkomen. Moet je even voorstellen dat je klant bent..... Je hebt zojuist aan drie verschillende personen uitgelegd, dat je de afspraak wil cancelen en niet wil verzetten en dan mag iemand, die er nog niet zo lang werkt mij gaan vertellen, dat ik mogelijk voor de kosten moet opdraaien. Maar dat moet hij nog wel overleggen. Dit is trouwens dezelfde man die het verhaal bedacht van de \" andere rijstijl \" en dat de rekening om en nabij 420 euro zou gaan kosten. Uiteindelijk werd ik gebeld met de mededeling, dat er geen annuleringskosten betaald moeten worden, omdat het een gangbaar product is. Ik zei nog : \" Je werkt er nog niet zo lang he ? \" Nu is mijn storingslampje wederom gaan branden, maar na deze amateuristische ervaringen met auto motions, besloot ik maar naar een andere garage te gaan. Ik werd gelijk gesignaleerd trouwens en binnen 5 minuten werd de diagnose vastgesteld. In 2 dagen kon ik een afspraak maken, omdat ook zij het artikel niet op voorraad hebben. Saillant detail: De rekening was 208,88 euro inclusief BTW En mocht ik in de toekomst terugkomen als klant, is de leenauto gratis en betaal ik alleen de brandstof. ik denk dat ik dat maar eens ga doen......

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit sprundel

gewoon toppie netjes met de taxi naar huis gebracht en weer op gehaald klasse

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Raamsdonksveer

heel goed

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Willemstad nb

Goed, maar ivm drukte wordt er een hoop vergeten. Ook als je bel ivm problemen kan je niet terecht ivm drukke agenda maar prima bedrijf.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit goes

zeer goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Kaatsheuvel

super goede Peugeot Dealer/ fijne mensen en altijd klantvriendelijk

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Goes

Te duur en er is altijt wat aan de auto

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Middelburg

Zoals gewoonlijk weer buitengewoon vriendelijk en professioneel geholpen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oosterhout

Top!

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 2.0

op 28 mei afspraak voor garantie om 8 uur kom om kwart voor 8 wil mijn sleutel afgeven zit ik niet tussen de werkorders wat nu vragen van personeel staat hij op een andere naam ,is het een aveo na veel gezoek sta ik wel op een andere lijst werkorder blijkt wel afgedrukt maar is toch foetsie na reparatie naar huis terug gereden blijkt claxon drukknop er scheef op te zitten ben er nu helemaal klaar mee na alle strubbelingen ga daar nooit meer heen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Goes

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Sint-Annaland

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit bergen op zoom

Prima en snel geholpen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bedrgen op Zoom

afhandeling goed

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder