Mercedes-Benz Alphen aan den Rijn

Mercedes-Benz Alphen aan den Rijn beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.6
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.8
  • Nazorg / service 8.4
8.3
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit SCHIPLUIDEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LEIDEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit KATWIJK ZH

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

het is altijd heel prettig hier de chef houdt je goed op de hoogte en overlegt waar nodig en je merkt dan dat hij over veel ervaring en kennis beschikt over prijs kwaliteit kan ik niets zeggen die kennis heb ik dood een voeding niet (het zal wel )

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit 'S-GRAVENHAGE

Een opmerking: Bij een servicebeurt (B0) was de auto dit keer niet schoongemaakt (niet gewassen), zoals gebruikelijk het geval is (eerdere ervaring).

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit KOUDEKERK AAN DEN RIJN

Klantvriendelijk

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit KATWIJK ZH

Goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit SASSENHEIM

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit VOORSCHOTEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

Gewoon goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit LEIDEN

De ervaring met het onderhoud is zeer positief. De afspraak met betrekking tot vervangend vervoer niet, er was afgesproken dat er een bepaalde auto klaar zou staan. Echter stond er een totaal andere auto klaar zonder navigatie. Dat is allemaal prima, maar maak geen afspraken met de klant als deze niet nagekomen kunnen worden.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit STRIJENSAS

Fijn bedrijf, goede klantrelatie.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ROTTERDAM

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit DEN HOORN ZH

Goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit GOUDA

vakkundig - snel

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit VOORSCHOTEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

Altijd prima en correct

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

20 jaar een tevreden klant

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LEIDEN

Vriendelijk en goed geholpen door Peter van Oink. Goed voorstel / meedenken met de beslissing, niet te veel pushen. Uiteindelijk voorraad model gekocht. Na aankoop bleek een van de velgen beschadigd, is netjes binnen een week opgelost.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LEIDEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit ZOETERMEER

Excellent service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit OEGSTGEEST

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit NOORDWIJK ZH

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit SCHIEDAM

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit MAASSLUIS

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit SASSENHEIM

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit DELFT

Accuraat, zeer klantvriendelijk. Goede medewerker Dhr..... Alleen vanuit hoofdkantoor vind ik het heel lastig. Afstand, maakt zakelijk en niet persoonlijk. Dat heeft deze medewerker ondanks zijn professie en zakelijkheid wel voor elkaar weten te krijgen. Ik ben wederom uitgeweken naar Naaldwijk, maar ik vind het te veel tijd kosten om de auto weg te brengen voor een onderhoudsbeurt, ondanks de aangeboden huurauto. Bandenwissel ga ik gewoon voortaan bij Kwik Fit doen, snel, dichtbij en net zo duur.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit KATWIJK ZH

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit MAASLAND

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LEIDERDORP

Alleen maar goede ervaringen service gericht .Prettig bedrijf om mee samen te werken.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit OEGSTGEEST

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit BLIJHAM

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit 'S-GRAVENHAGE

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit NIEUW-VENNEP

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ZOETERMEER

Zeer goede ervaringen met MB Naaldwijk. Opvallend is de uiterst klant vriendelijke benadering van cliënten. Daarnaast is het altijd mogelijk om de monteur te spreken die iets aan de auto heeft gedaan. Alle egards voor dit bedrijf.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit SCHIEDAM

Fijn service. Leuk personeel. Kleinschalig. Je voelt je geen nummer. Er wordt keurig met de auto omgegaan. De auto wordt zelfs gewassen super,,

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit NOORDWIJK ZH

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit KATWIJK ZH

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit MAASSLUIS

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit HELVOIR

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit KOUDEKERK AAN DEN RIJN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit MAASSLUIS

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit DEN HOORN

Goede ervaringen, prijzen wel aan de hoge kant.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit HELLEVOETSLUIS

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit NOORDWIJK ZH

Goed ontvangen en ook is alles keurig afgehandeld

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit OEGSTGEEST

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit PIJNACKER

vriendelijk en behulpzaam. Goede service.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit 'S-GRAVENHAGE

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit NOORDWIJK ZH

Werkplaats is uitstekend. Kundig en klantgericht. Ik ben zeer ontevreden over de centrale receptie en planningsdienst. Veel doorverbinden zonder succes, altijd “te druk” kunt u later terugbellen? Bij 4x terugbellen geen gehoor. Dit is mij al 3x overlkomen voor afspraken of communicatie als mijn auto in de werkplaats is.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit TER AAR

Dat is een top Mercedes-Benz Dealer. Alles was perfect geregeld naar de wens. Complementen aan de meneer Peter van Ooik.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit OEGSTGEEST

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit KATWIJK ZH

Al jaren positieve ervaring goed en vriendelijk personeel

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit HAZERSWOUDE-RIJNDIJK

Goede service en vriendelijke medewerkers.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit 'S-GRAVENHAGE

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

Is zeer goed

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit 'S-GRAVENHAGE

De service is prima, maar zoals al besproken, als van tevoren duidelijk geweest was wat de reparatie in plaats van de ingeschatte €2300 in totaal meer dan € 4100 zou gaan kosten, had ik het denk ik niet gedaan. Nu rijden we maar weer een paar jaar door.....

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit HOEK VAN HOLLAND

Goed, maar te duur.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit ALPHEN AAN DEN RIJN

Tot op heden ben ik altijd heel tevreden geweest over de service van Mercedes Benz en de dealer in Alphen aan den Rijn. Drie zaken die me bevreemden en niet premium waardig zijn: - Afspraak werd vanuit Leiden gemaakt maar is nooit in de agenda van de vestiging in Alphen aan den Rijn terecht gekomen dus toen ik paar dagen van te voren belde om te vragen of de afspraak uur later kon, wisten ze niet dat ik zou komen. - Ik heb hiervoor altijd zakelijk ge-lease-ed en daar is nooit gesproken over het reinigen van airco, danwel het brengen van extra kosten. Bij private lease wel, echt een slechte zaak. - Ik was gewend bij andere merken dat de auto tijdens een servicebeurt gewassen wordt, zeker bij een premium merk had ik dit verwacht, gebeurde in het verleden ook. Dit keer niet. Jammer.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit DELFT

Uitstekend ontvangst van de gastvrouwen. Ondanks dat iets was misgegaan met de planning. (in de bevestigingsmail stond een andere datum dan bij de planning). Dit is uitstekend opgelost en omdat ik een conference call had mocht ik gebruik maken van 1 van de afgesloten ruimtes zodat ik in alle rust mijn presentatie kon doen via de conference call. Er werd regelmatig gevraagd of ik nog iets te drinken wilde hebben. Kortom een dikke duim omhoog!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

prima ervaring, vriendelijk en behulpzaam.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit WATERINGEN

Heel goed, aardige medewerkers (ontvangst ) de technische ( werkplaats chef , monteurs zijn erg vriendelijk en technisch goed op de hoogte . Beter kan het niet. Voor de volgde vraag zou ik een cijfer 10 willen geven, maar helaas dat is voor de schepper.

  • Deskundigheid 4.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit PIJNACKER

Zeer teleurgesteld dat er op geen enkele manier gereageerd is op het coulance verzoek en dat met onterechte reden werd afgewezen. Onderhoudsbeurt ’gemist’ zou een argument zijn terwijl alles keurig bij Mercedes Den Haag is gebeurd. Nog geen 100.000 km gereden, 3 jaar gereden (1 jaar stil gestaan 0 km, gewoon via Mercedes geverifieerd). Tweemaal reparaties van 1.800 en 1.400 euro voor luchtverontreiniging en startmotor. Mercedes onderdelen die toch niets met onderhoud te maken hebben maar met kwaliteit onderdelen en kwaliteit bouw (of wellicht ontwerp). Auto van 73.000 euro

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LEIDERDORP

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Den Haag

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit PESSE

garage bezocht vanwege APK keuring. Was een probleem dat afmelding in de weg stond, is door een medewerker alsnog voor elkaar gekomen, terwijl in 1e instantie de auto niet kon worden afgemeld

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit WATERINGEN

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit DELFT

Unsatisfactory client attention for the following twp reasons: 1. When I called, I was always said they were very busy and that they would call back. They would not call back and I had to call them again. 2. I sent several e-mails, as agreed with my contact person, regarding two important issues that had to reach to the personnel working in the car in the workshop, and none of the messages did. I could only tell them in person during two different telephone calls from the workshop to me.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit VOORBURG

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ROTTERDAM

Heel vriendelijk personeel en leiding geven de Mij complimenten er voor.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit LEIDERDORP

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Warmond

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit NAALDWIJK

had een afspraak op maandag 17 Juni om 9 uur voor een B beurt, maar als ik dan bij de receptie kom vind ik dat ik erg lang moet wachten eer ik aan de beurt ben.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit ETTEN-LEUR

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit MONSTER

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit SASSENHEIM

Goede ervaringen mee

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Uitstekend

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit VLEUTEN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LEIDEN

goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit VOORHOUT

goed service

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit VOORSCHOTEN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit SASSENHEIM

Goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LEIDEN

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit LEIDERDORP

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

Een uur lang geprobeerd telefonisch in contact te komen met de balie van de werkplaats. Vervolgens een uur gewacht op terug bellen en daarna weer lang geprobeerd in contact te komen, hopeloos!!!!! Ook: dingen gevraagd om te doen, die niet zijn gedaan (slot achterklep vastdraaien). De auto heeft 4 dagen bij jullie gestaan, we hebben gevraagd om een waardebepaling. Toen we hem hadden opgehaald werden we gebeld of we hem konden laten zien voor de waardebepaling, grrrrr... het loopt niet goed bij mb dh!!!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit WASSENAAR

Altijd goede ervaringen gehad. Altijd heel vriendelijk te woord gestaan.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ALPHEN A/D RIJN

goed lekkere koffie makkelijke stoel om te wachten aardige mensen mooi de auto gewassen en uitgestofzuigd toppy

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit NAALDWIJK

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit VIANEN UT

Mijn ervaringen met de verkoop (Kel Verrips) zijn altijd positief verlopen. Echter mijn bezoeken aan de werkplaats niet. Met als toppunt mijn laatste bezoek. Je brengt je auto vroeg in de ochtend zoals afgesproken. Maar ze beginnen er pas in de middag aan....krijg je dan 2e helft middag een filmpje waarin ze vertellen dat de reparatie dezelfde dag niet klaar zou zijn en dat ik ze moet contacten. Dit probeer ik al begin van de middag te doen ivm me te maken planning maar wordt gewoon niet teruggebeld.....telefoon verbinding wordt verbroken na in de wacht te hebben gestaan enz.....weer bellen en weer hetzelfde liedje....word ik teruggebeld door de receptie en weten ze mn kenteken niet meer dus niks mee gedaan enz enz. Ga mn onderhoud ergens anders onder brengen

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Den Haag

electronica melding die mij verwijst om direct met de auto naar de dealer te gaan. Mercedes Benz Den Haag is niet in staat om direct een diagnose te stellen en mij te helpen . Auto achtergelaten maar na inmiddels 2(!) dagen nog steeds geen antwoord. Commentaar werkplaats : Ja, er zijn nog vele wachtende voor u ! Wanneer dan wel ? \" geen idee\" ! Alternatief : afspraak over 14(!) dagen bij vestiging Leiden. Waardeloze \"service\" in een prachtig pand met mooie dames (met Ipad) aan de receptie maar een volstrekt onvoldoende dienstverlening voor een A-merk . Kortom: onvoorstelbaar !!!!!!!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit OOSTVOORNE

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit LEIDERDORP

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit 'S-GRAVENHAGE

Een woord perfect.

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder