Renault Stokman BV

Renault Stokman BV beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.4
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.8
  • Nazorg / service 8.5
8.2
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Perfecte service mijn trafic, die ik niet bij hun gekocht heb, had last van rlink alles kosteloos verholpen en nog een kop koffie toe!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Heiloo

gewoon een goed en vriendelijke en eerlijk bedrijf met gemotiveerde mensen met oog en oor voor een klant

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Wervershoof

Vriendelijk geholpen en antwoord op mijn vragen en ook terug gebeld zoals besproken

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Bij de aankoop van een renault Captur zijn wij op een fantastische wijze voorzien van duidelijke uitleg door Joeri Baas. Ook bij de aflevering werd er veel aandacht besteed aan de uitleg van alles m.b.t. de Captur. Heel fijn.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Julianadorp

We zijn vriendelijk geholpen onze vragen zijn op rustige en duidelijke manier beantwoord. Bij het ophalen van de nieuwe auto werd alles rustig uitgelegd. We zijn zeer tevreden.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Andijk

Bij het aanmelden van mijn auto voor het volledige onderhoud bij stokman hoorn ben ik heel goed geholpen en alles werd netjes uitgelegt. Ik had ook gelijk een aantal accessoires besteld en het word netjes geïnstalleerd door de mensen van stokman. Kortom een heel mooi bedrijf met vriendelijk personeel.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit zwaag

Gewoon super goed. Ik ben al meer dan 40 jaar klant.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Heemskerk

Zojuist mijn nieuwe Dacia Duster opgehaald. Van het inwinnen van informatie, het bestellen en de aflevering ter ik goed geïnformeerd

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Akersloot

Fijne aflevering van de Renault Twingo door de heer Kwakman.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Nogmaals gefeliciteerd met de aankoop van uw Renault Captur. Uw auto is inmiddels in Zwaag binnen gekomen en kunnen wij op 25 januari aan u leveren. En dat hebben we geweten die bewuste 25 januari toen ik samen met mijn echtgenote voor haar eerste gloednieuwe auto gingen ophalen om 10.00u. Bij aankomst bleek dat onze verkoper zich ziek had gemeld waardoor we werden geholpen door een andere verkoper die niet op de hoogte was dat de auto voor mijn echtgenote bestemd was. Het op naam zetten van de auto kon alleen op mijn naam daar anders de korting geen doorgang kon plaatsvinden en de garage een probleem had als zij intern een audit kregen. Onze eigen verkoper wist dat de auto bestemt was voor mijn echtgenote maar daar had deze verkoper geen oren naar waardoor hij dus op mijn naam geregistreerd werd, wat achteraf dus onwaar bleek te zijn en hij gewoon op mijn echtgenote bij de RDW aangemeld had kunnen worden. Mijn echtgenote was al zeer ontdaan over dit voorval dus maar richting de spiksplinternieuwe auto gegaan. Bij inspectie zag ik dat er een deuk in het rechter achter portier zat, we hebben het hier nog steeds over spiksplinternieuwe auto. De verkoper steeds nerveuser wordende omdat hij nog meer auto’s moest afleveren die dag en hij in tijdnood dreigde te komen belde gelijk een herstelbedrijf om de deuk er uit te halen als hij klaar was met zijn uitleg. Mijn echtgenote was er eigenlijk al helemaal klaar mee zeker toen we in de auto ook nog een metalen hamer vonden. Na dit alles dus teleurgesteld zonder nieuwe auto richting huis gegaan wachtend op een telefoontje als de auto weer terug was bij de garage nadat de deuk eruit was gehaald. Die middag werden we gebeld en wij weer naar de garage. En ja hoor de deuk was wel minder maar was nog steeds zichtbaar. De verkoper gelijk weer weg met de auto en wij wachten tot hij weer terug kwam. Ik moet zeggen als je het weet zie je dat er een nog een oneffenheid inzit. Na evaluatie later met onze eigen verkoper en de verkoper die de wagen aan ons afleverde willen zij de auto wel overschrijven op naam van mijn echtgenote, maar dan wordt mijn vrouw 2e eigenaar en die deuk zijn ze bereid er een geheel nieuwe deur in te zetten wat wij beiden niet zien zitten. Het kwam erop neer dat niet moesten zeuren. Wat ons hierbij opviel was vooral de arrogante houding van onze eigen verkoper bij dit gesprek. Wees op je hoede als je een nieuwe auto koopt bij Stokman Hoorn dat je eerst gaat kijken alvorens je de papierwinkel invult het kan zijn dat je een schadeauto afgeleverd krijgt tot meerdere keren toe. Dus zeer teleurgesteld, niet gekregen wat belooft is en daar betaal je dan zoveel geld voor. Het is jammer dat je niet lager dan een 1 kan geven.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Julianadorp

Geweldig, uitstekende service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Sint Pancras

Deze week mijn auto afgeleverd bij een medewerker van Stokman Alkmaar. Een hardnekkig probleem met de software van R-link en de connectie met mijn IPhone is door hen deskundig en snel opgelost. Tijdens deze werkzaamheden zijn gelijk ook de winterbanden geplaatst, zodat dit geen extra bezoek aan de garage meer hoeft te kosten. Goede ontvangst, lekkere bak koffie, vervangend vervoer geregeld, reparaties en onderhoud uitgevoerd en als klap op de vuurpijl een blinkend schone auto (interieur EN exterieur) terug gekregen. GROTE klasse medewerkers van Stokman Alkmaar. Bedankt!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Een service waar je u tegen zegt. Hier denken ze echt met je mee, zonder je op kosten te jagen. Dikke pluim.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Haarlem

Onthutsende ervaringen. Ik heb in detail uitgelegd een auto ex BTW en BPM te willen kopen omdat ik de auto zou gaan exporteren naar Spanje alwaar ik dan de belastingen dien te betalen. Ik noemde een type. Dat type bleek achteraf te kunnen worden besteld met een flinke korting (volgens de website 1700 euro), maar dat verzuimde men mij te melden. Kortom Stokman wilde mij een auto tegen de oude prijs in de mik schuiven. In eerste instantie bood men 5000 euro te weinig voor mijn in te ruilen auto, dit in vergelijking met de koers ANWB en ik heb geen verkeerde tabellen vergeleken). Verder kreeg ik \"offerte\", uiteindelijk zonder inruil, zonder enige korting. Bovendien werden kosten rijklaar maken (sedert november 2016 moeten deze kosten zijn begrepen in de koopprijs auto) opgevoerd (op 2 veropeenvolgende wijzen), verder recycling kosten (ook verboden op te voeren), al met al een in strijd met de wet doorgevoerde prijsverhoging van een slordige 1000 euro en dan ook nog eens tal van niet gevraagde accessoires.....Dit alles meteen gemeld maar een dag later geen enkele reactie ontvangen waar je je als bedrijf toch enerzijds je ogen uit de kop moet schamen en anderzijds er alles aan dient te doen om deze opzettelijke fouten toch nog goed te maken. Bij deze mijn recensie over Stokman.

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit BIERVLIET P.A. DEN-OEVER

U vraagt mij om een gunstige review te schrijven over uw Renault garage en dealer Stokman te Hoorn-Zwaag. Nou ik kan u mededelen, dat ik zeer veel problemen intussen heb ondervonden met o.a. een van heren van de receptie over een kras welke op mijn Renault Mégane Grand Tour 02-ST-DK is ontstaan, nadat deze auto bij u in de reparatie is geweest voor een probleem aan de airco installatie. Die bewuste meneer van de receptie afkomstig uit Wieringerwerf, welk ik ter plaatse erbij riep om die kras te bekijken, gaf doodleuk aan de opmerking: Joh, ja, dat kan overal wel zijn ontstaan zo\\\'n kras op een auto\\\" en hij deed verder niets. Ook nadat ik hem had gevraagd had of hij niet even service kon verlenen om middels een zwarte lakstift deze kras te laten verwijderen. Hij beloofde mij deze zwarte lakstift alsnog te bestellen, daar deze niet in voorraad was. Tot op heden aan toe, heb ik , behalve nadat ik hem gisterenmiddag persoonlijk zelf op 21 juni in de middag had opgebeld, niets vernomen, en dat hij het vervelende gesprek wat hij ondervond tussen ondergetekende en hemzelf, wilde afdoen met de mededeling: Ik gooi zo de telefoon op de haak en wens dit telefoongesprek te beëindigen \\\". Noemt u dit gedrag nu klantvriendelijk ? Nee, dus. !! Ook werden verschillende andere afspraken nauwelijks of niet nagekomen, met als reden, het is hier zo stervend druk in de garage en we hebben al 2 vacatures lopen gedurende 2 maanden voor automonteurs en daar komt niemand op af. Is dit nu ons probleem , soms ? Ik dacht van niet. Het is een probleem voor Stokman te Hoorn-Zwaag denken wij zo. ?? Wij hebben derhalve ook besloten , om over te stappen naar de Stokman vestiging te Den-Helder , welke ook voor ons dichterbij ligt ten opzichte van Den-Oever en de afspraak pas op 10 juli van mijn a.s echtgenote met haar Clio 36-XV-RG te annuleren voor het repareren van stand 4 , welk defect is van haar ventilatie systeem nu juist met dit hete weer en dus haar airco niet op volle toeren kan draaien. Ondergetekende belde vervolgens de vestiging op Stokman te Den-Helder op en kreeg daar een zeer sympathieke medewerker, receptionist aan de lijn dat zij, als garage echter wel met haar Clio reeds veel eerder in Den-Helder op 29 juni al terecht kan komen in plaats van pas op 10 juli in Hoorn en dit euvel ongeveer 1 uurtje zal duren. Is dit nu service, ik dacht het niet. Echter wel TOP VAN RENAULT STOKMAN DEN-HELDER. !

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

Sinds 2014 komen we bij Stokman Alkmaar. Vorige week onze nieuwe auto opgehaald. En wederom is alles weer goed geregeld en zijn we blij met de Renault!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Fochteloo

Op zoek naar een Dacia Duster met bepalende kenmerken zijn we in Helmond niet erg prettig geholpen. Daarbij was Stokman in Den Helder een ware verademing. Kalm en rustig werden zaken toegelicht, een uitgebreide proefrit, aanvullende vragen werden serieus beantwoord en vragen omtrent inruilauto\'s werden goed voorzien van adviezen. De aantoonbaarheid van feiten werd nimmer betwist en direct getoond. Daarnaast was de milde humor ook een factor die het onderhoud prettig maakte. Kortom: een bedrijf wat ons vertrouwen heeft gewonnen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Krommenie

Rob uit krommenie vriendelijke mensen in het hele bedrijf na de servicebeurt een schoongemaakte auto terug en ik kon tijdens rijden voelen en horen dat er aan gewerkt is een prima gevoel over Stokman Alkmaar.Een 9

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Alles gewoon prima!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Grootebroek

Aan een auto kan altijd iets kapot gaan, zo ook aan die van mij. Wat een service. Leenauto mee naar huis en toen ik mijn auto weer kwam ophalen was deze van binnen en van buiten schoongemaakt! Wat een aangename verrassing.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Deskundige en klantvriendelijke werkplaatsreceptie. Goeie uitleg over uitgevoerd werk. Ik krijg m\'n auto altijd gewassen terug en met schone matten, zelfs bij kort bezoek aan de werkplaats.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit alkmaar

zeer goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Medemblik

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Julianadorp

Bezocht i.v.m. wat kleine reparaties aan elders gekochte occasion. Vriendelijk en deskundig geholpen en reparaties zijn boven verwachting uitgevoerd. Een los zittend knopje van de raambediening wat ik niet eens vernoemd had hebben ze zelfs gerepareerd.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Andijk

Langs Stokman geweest omdat mijn dimlichten het opgegeven hadden. De schakelaar was de boosdoener en omdat er geen nieuwe op de plank lag werd een nieuwe auto de donor waardoor ik met werkende lichten kon vertrekken. Dit is service oftewel klantgericht denken.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Andijk

Aanschaf van een gebruikte Sandero Step way. Ik kreeg de info die ik vroeg zonder dat men opdringerig werd zo had ik de tijd om een overwogen beslissing te maken, waar ik geen spijt van heb.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Na aanschaf van mijn scenic bleken de achterbanden niet geheel rond te zijn.Dit was na twee weken en later na vier maanden door twee verschillende monteurs gekonstateerd. Bij de wintercontrole dit nogmaals aangekaart en twee nieuwe banden er onder gekregen. Garantie zij de medewerker u hoeft niets te betalen. Top van deze garage en van deze service. Voor mij een tien waard.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

afspraak winterbeurt en -banden, keurig op tijd begonnen en binnen afgesproken tijd verwerkt! vriendelijk en perfect geholpen. auto schoon en gezogen terugontvangen!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Helder

Uitstekende service, betrouwbaar, duidelijk en klantvriendelijk!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit hoorn

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Heerhugowaard

Zomaar even binnen gelopen na een teleurstellend bezoek aan een Renault garage in \'t midden vh land. Na een keurige benadering en gesprek waren we er al snel uit en was ik de tevreden eigenaar van een Kadjar. Opmerkingen over kleine puntjes aan de auto worden serieus genomen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Castricum

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Helder

Bij het opleveren van de Twingo een prima en duidelijke uitleg gehad over het functioneren van de auto, en zeker niet onbelangrijk de bediening en instelling van het R & GO pakket, nu 1 week later nog geen opleveringsschoonheidsfoutjes kunnen ontdekken. Wij zijn blij met onze derde Twingo.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit alkmáar

Nou prima 3 jaars beurtje plus een kenteken plaat vervangen alles top ! Tja en ook nog de auto gewassen nee echt alles prima!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Anna Paulowna

04-07-2016 Nieuwe Clio gekocht. Prima ontvangen bij koop en aflevering. Verder nog geen ervaringen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Helder

Buitengewoon klantvriendelijk en goede service.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Helder

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Wijdenes

Uitstekend contact met de receptie. Al jaren klant!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Afgelopen Dinsdag 2 auto\'s opgehaalt. Goede inruil voor mijn oude auto\'s. Fijn geholpen goede service.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Julianadorp

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Wervershoof

familie Dijkstra. Wij geven een goede beoordeling over de aankoop van onze Renault Clio. Goede uitleg over de auto en zijn erg tevreden.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Den Helder

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Oudorp

Prettige verkoopgesprekken, goede prijs, afspraken keurig nagekomen. Aflevering met uitgebreide instructie. Wij zijn heel tevreden.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Al een aantal jaren zeer tevreden over de algehele dienstverlening. Zeer vriendelijke medewerkers. Goed advies betr. onderhoud, geen onnodige uitvoeringen. Auto altijd keurig gewassen en gezogen na onderhoud.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Koedijk

Na bij een algemene garage een Scenic uit 2008 gekocht te hebben heb ik zelf een audio box ingebouwd. Hiervoor bij Stokman iets laten activeren op de radio, dit werkte niet de eerste keer maar een paar dagen later kon ik weer langskomen en werd het netjes opgelost.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit den helder

zeer correcte, vriendelijke benadering voor mij als vaste klant. alles wordt naar wens ingevuld en een zeer persoonlijke benadering. wij fam. de goed zijn zeer blij met de mensen van stokman den helder.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit ST PANCRAS

leuke gesprekken met verkopers. en nu een mooie kleur nieuwe Dacia lodgy stepway

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Ophanging van kentekenplaat was stuk, deze werd gratis voor me vervangen. Klasse

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Super. Zelfs een dag eerder afleveren werd geregeld ondanks dat Stokman bezig is met verbouwing van de showroom.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den helder

Auto aangeschaft in Wieringenwerf. daar waren problemen mee. maar zeer netjes afgehandeld door Stokman Den Helder. Ook de reparaties worden zorgvuldig afgehandeld.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Mijn vrouw en ik, hebben prettige ervaringen met dit bedrijf. Wij hebben een nieuwe Kadjar Intens gekocht. Zeer klantvriendelijk en kundig personeel. Leuke sfeer in het bedrijf. Jammer dat de koffiehoek verdwijnt want dat was erg gezellig. Maar daar komt vast wat goeds voor terug.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Mijn auto had het helaas helemaal begeven en ik was nu op zoek naar een betrouwbare auto. Op advies van mijn garage kwam ik bij Stokman. Vriendelijke, betrouwbaar, duidelijk en deskundig advies. Ik rij nu alweer meer dan een maand heel tevreden in een gebruikte auto.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Helder

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Wognum

Ik kom nu al ong. 3 jaar bij jullie, eerst Obdam en nu Stokman, en ik kan niets anders zeggen dan prima service, vriendelijke medewerkers aan de balie, goede verkopers en goed geschoolde medewerkers in de garage.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Gramsbergen

Na onze eigen auto total loss te hebben gereden, zochten we weer een Laguna 2.0 Turbo Estate. Stokman had de mooiste van dan de 7 beschikbare in Nederland. Het is de Laguna Intiale geworden en Stokman heeft de auto supernetjes afgeleverd. Zowel het telefonische contact als het bezoek aan de showroom hebben wij als prettig ervaren !

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

De service vind ik uitstekend. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en alles is mogelijk! Een echt aanrader

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit grootebroek

Erg behulpzaam en werdt erg snel geholpen door vakundig personeel.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit amsterdam

Ik heb in september mijn nieuwe auto opgehaald bij stok man. Ben erg tevreden hoe ik geholpen ben.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Oudekerk aan de Amstel

Klasse mannen, mijn lekke band werd meteen gerepareerd waardoor ik niet te laat voor mijn afspraak was.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Zwaagdijk

Fijne service van de mannen van de werkplaatsbalie en verkoop om de tijd te nemen om mij het navigatiesysteem nogmaals uit te leggen. Ik ging met een fijn gevoel weer de deur uit.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Den Helder

Aanschaf 2e nieuwe auto na 5 jaar. Zou zeker niet terug gekomen zijn als de service, kwaliteit, deskundigheid en vriendelijkheid niet in orde waren.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Uitstekende service. Zeer klantvriendelijk. Tijdens een onderhoudsbeurt krijg je een melding van stand van zaken. Gemaakte afspraken altijd correct.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0

Afgelopen zaterdag in de showroom van Stokman Hoorn geweest. Ik had interesse in de Renault Kadjar. Bij binnenkomst werdt er niks gezegd door de medewerkers. Ik ben vervolgens maar zelf gaan kijken naar deze auto, en wachte ondertussen tot er een medewerker naar mij toe kwam om mij te helpen. Na 20 minuten te hebben gewacht ben ik er vandoor gegaan. Terwijl de medewerkers mij aankeken en niets (zelfs geen gedag) zeiden, ben ik de showroom uitgelopen en naar een andere auto dealer gegaan. Geen Renault voor mij.

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Hoogwoud

2 weken geleden een nieuwe Clio gekocht die binnen 1.5 week is geleverd. Hierdoor kon onze vakantie toch nog doorgaan. Mijn dank hiervoor. Helaas is er administratief van alles fout gegaan. Dit zou door de dealer geregeld zijn, maar na contact van mijn kant met de Renault verzekeringsmaatschappij bleek dat de dealer hier wel wat steekjes heeft laten vallen. Jammer, geeft een nare bijsmaak.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Leiden

Problemen met mijn linker richtingaanwijzer direct verholpen ondanks dat mijn Clio van een dealer uit Zoetermeer komt. Tevens werd door de monteur nog een vastgelopen stuk gereedschap weer bruilbaar gemaakt. Waar kom je dit nog tegen? En dat alles als gratisservice. Chapeau voor Stokman.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Breezand

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schoorl

Correecte behandeling tijdens verkoopgesprek. Rekening gehouden met wensen ten aanzien van afleveren. Kundige uitleg.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

nieuwe auto,afstellen trekhaak en montage onderdeel hiervan. Vriendelijk,behulpzaam en vakkundig.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Bergen

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Hoogkarpel

Ben gisteren ochtend 10.15 in Uw showroom geweest op zoek naar een Captur , helaas was uw medewerker eerst druk met zijn telefoon bezig , en toen het gesprek voorbij was ging hij op zijn stoel zitten. Er stonden wel een paar capturs maar deze waren al verkocht. Dus daar durfde ik niet zomaar in te gaan zitten.. Had uiteraard ook mijn 3,5 jaar oude Colt bij mij. Was mijn derde Colt ,helaas word deze niet meer gemaakt. Maar wil wel wat hoger zitten ,dus maar weer terug naar hoogkarspel gereden. weet ook niet zeker of die mijnheer mij wel gezien heeft . Maar tijdens het bellen keek hij wel mijn richting uit. Was verder niemand in de showroom.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Helder

Ik ben zeer tevreden, over de afhandeling van het onderhoud en reparatie van mijn scenic. In de eerste helft van het jaar 2015.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Velsen-Noord

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oudorp

Stokman Alkmaar wl je vriend zijn. Zij doen wat ze zeggen met glimlach! Mensen maken Stokman, Stokman maakt auto\'s, samen zijn we vrienden.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

Vriendelijk, meedenkend, behulpzaam en altijd een schone auto als ik m weer ophaal na een beurt.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Goed ontvangst. Heel fijn geholpen voor de 2e keer en altijd oog voor wat de klant wilt.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit JULIANADORP

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Den Helder

Hartelijk dank voor de uitstekende service! Rob, bedankt voor alle uitleg en wij zullen jullie zeker aanbevelen!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Wijdenes

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Den Helder

Twee maanden na afloop van garantie vind ik een lekkage welke tijdens de garantietermijn moet zijn ontstaan. Het betrof n.l. een verstopte paravaan. Deze paravaan had bij oplevering gereinigd moeten zijn en mij had verteld moeten worden dat dit een aandachtspunt was. Door het verstopt raken was er water gekomen in een opbergvak onder de bestuurdersstoel. Bij melding in de garage werd gelijk zonder onderzoek mede gedeeld dat dit €600,- zou gaan kosten. Maar uit ‘coulance’ hoeft ik maar €300,- euro te betalen. Dit is in mijn ogen onredelijk. Vloerbedekking los halen, droger erop, vloerbedekking vast maken en klaar! Het reinigen van de paravaan is nog meer een fluitje van een cent. Ook werd er geen enkele empathie getoond dat het vervelend was of een opmerking in die richting. De medewerker bleef maar volhouden dat de lekkage niet aan toonbaar voor het verstrijken van de garantietermijn ontstaan was. Als hij echter de autoboekjes had bekeken die ik opgeborgen had in dat vak had hij gezien dat de schimmelvorming en corrosie van de nietjes niet van de laatste 2 maanden was. Hij wilde de boekjes echter niet zien. Toen ik deze ervaring in mijn kennissenkring vertelde kreeg ik al snel meer voorbeelden van de slechte service en te prijzige reparaties van Stokman Den Helder. Mijn advies is dan ook informeer even in uw eigen kennissenkring naar de ervaringen met dit bedrijf. p.s. Ben met mijn auto bij een andere garage langs gegaan. Hier werd het verhaal met bevreemding aangehoord. Hij bood een oplossing voor €12,-. Ja u leest het goed er staat twaalf!

  • Deskundigheid 3.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Egmond aan zee

klant is koning tot de koop is gesloten.Werd pas na 25 min. na afgesproken tijd geholpen met de aflevering van mijn nieuwe auto. Andere verkoop ging voor.Auto werd zonder overleg van een andere trekhaak geleverd.Is uiteindelijk voorzien van de afgesproken trekhaak.Had een armsteun besteld maar door interne communicatie is deze later besteld .etc.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Deskundige hulp, vriendelijk en niet opdringerig. Een Dacia Sandero Stepway aangeschaft via dit bedrijf.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Beverwijk

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hilversum

Bij het aanschaffen van een nieuwe Dacia Duster Tce Prestige hadden wij speciale verzoeken waar andere Dacia dealers niet aan konden voldoen, maar Stokman Den Helder wel. Vanaf het eerste verkoopgesprek tot en met de aflevering liep alles vlot, vriendelijk en vakkundig. Rob Thieme en zijn equipe verdienen dan ook een 10. De Duster overtreft al onze verwachtingen, wij kunnen de aanschaf van een Dacia bij Stokman dan ook van harte aanbevelen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Als nieuwe klant ben ik voorlopig zeer tevreden met onze nieuwe Dacia Logan MCV. Hij rijdt echt goed. De verkopers waren deskundig, attent en - helaas - scherp op de inruilprijs van mijn oude auto. Ik hoop dat men net zo scherp is bij de prijzen voor het onderhoud van de nieuwe!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Zeer goed. Klantgericht.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Gemoedelijk en vrijblijvend goed advies zonder opdringerig te zijn .

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit graft

onderhoud en prijs vergelijking bij de andereen garage zit wel een verschil service aan de balie bij alex is goed alleen deze heeft geen vrijheid met de klant en dat is heel slecht voor de klant met 3 auto s de heer engel heeft het laaste wordt en hout de klant zo als mij niet in huis als zo door gaat

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Alkmaar

Mijn Dacia Duster had een 30.000 km beurt nodig en over enkele maanden APK. Op mijn verzoek gelijk APK laten keuren. De rekening was overeen met de offerte en viel dus niet tegen. Duster werd ook keurig gewassen. Verder geen bijzonderheden en de auto bevalt me prima.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Obdam

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit oudorp

Wij zijn goed, vriendellijk en deskundig geholpen, zodat wij de juiste keuze konden maken

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Purmerend

Ik kom al jaren bij Stokman Hoorn, voorheen Obdam. Altijd vriendelijk te woord gestaan zowel door Alex van de werkplaats als Ralph van de verkoop afdeling. Ik kom graag bij deze garage. Ga zo door heren.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Al 15 jaar klant, misschien wel meer, en waarom: beste dealer van Nederland, vooral de verkopen Ralph Manders, en beste werkplaats van Nederland. Ongelofflijk goede service, altijd vriendelijk, altijd bereid om te helpen. Vandaag onze nieuwe Dacia Sandero Stepway opgehaald. Ga zo door!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Vooralsnog zijn mijn ervaringen ronduit positief. Vriendelijk, behulpzaam en attent personeel. Dat heb ik in mijn autorijke leven wel eens anders meegemaakt. Prachtauto trouwens, mijn stralend rode Clio Estate.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Opperdoes

Prima geholpen o.a. door de heer Gieling

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoorn

Goed geadviseerd en geholpen door Raymond

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Zwaag

Mijn megane was onterecht afgekeurd. Bij een andere garage lieten ze ook nog zien dat het geen afkeur mocht zijn.

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder