Vakgarage Terpstra

Vakgarage Terpstra beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.4
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.4
  • Nazorg / service 8.5
8.4
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit Groningen

Fiat Seicento 1.1, 63-PX-PK gekocht in Juli 2018. Geen overzichtelijke onderhoudshistorie, dus niet na te gaan of distributieset vervangen was. Voor meerprijs werd dit gedaan, maar garage had hier \"eigenlijk\" geen zin. Half jaar later: Alle remmen en filters moesten vervangen worden. Totale rekening E500,-. Deze remmen waren al slecht bij aankoop, maar garage heeft hier niet over geïnformeerd. Volgende APK: Linker koplamp stelmotor is stuk, moedwillig met een schroef vastgezet. Garage heeft hier over geïnformeerd. Kost rond de E120,- om dit te vervangen. Kortkom, auto was technisch niet in orde bij aankoop. Van de klant moet maar worden verwacht dat hij dit soort dingen weet.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Luttelgeest

Vorige jaar juni een prachtige BMW Z4 gekocht bij Terpstra. Nu een jaar verder, nog steeds zeer te vreden met mijn Cabrio. Vakgarage Terpstra TOP!!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Onlangs een leuke Mazda 626 gekocht bij Garage Terpstra.Auto voelde gelijk goed.aan maar bij nadere inspectie kon ik de km.en montage d.riem niet vinden op de motor of sticker.Terpsta kwam met het voorstel wij de onderdelen en garage het werkloon. Vandaag de auto weer gehaald en zeg wederom net als voorgaande keren SUPER !!!!!

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Oosterbierum

Vorig jaar samen met mijn vader op zoek geweest naar een auto die hij kon gebruiken voor zijn werk. Uiteindelijk zijn we bij vakgarage Tersptra beland en daar vonden we een citroën Berlingo met weinig kilometers. Samen met de eigenaar e.e.a. besproken, heeft de auto van mijn vader bekeken en kwam met een goed voorstel. Hier waren we zo uit en hebben de auto gekocht. Ook het papierwerk na de tijd werd netjes en kundig afgehandeld, prima plek voor een auto als je op zoek bent.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Altijd tijd tussendoor voor een klein klusje zoals een lamp verwisselen of en band controleren. Na de laatste grote beurt was onze auto gewassen en waren de automaten vervangen, omdat de oude doorweekt waren. Wat een service!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Groningen

Vandaag 11-03-2019 een mooie occasion gekocht bij Terpstra in Drachten Wij werden prima geholpen door Marco Douma Hij was vriendelijk en zeer behulpzaam Wij hebben onze eigen auto met een goede deal kunnen inruilen Zodat er een win win situatie is ontstaan

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Nijeveen

Op 25 januari 2019 een auto gekocht. Wij hadden Van te voren vast voor de auto gebeld. Aan de telefoon werden wij vriendelijk te woord gestaan. Ook bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en ondanks de drukte ook uitgebreid te woord gestaan. Bij de testrit van de auto piepten de remmen maar dit zou volgens de verkoper bij de APK, die wij bij aankoop zouden krijgen, verholpen worden. uitendelijk trotse eigenaar geworden van de auto. Na ongeveer 2 weken begonnen de remmen toch weer behoorlijk te piepen. Wij naar een garage gegaan en het bleek dat de remmenschijven wel vervangen waren maar dat het erg goedekope schijven zijn die het piepen veroorzaakt. Wij kregen van de garage te horen dat de remschijven en blokken dus vervangen moesten worden. Daarnaast kregen wij te horen dat de koppeling versleten is en vervangen moet worden. Totale reparatie kosten bedragen 1200 euro. Verder zijn wij erg tevreden met de auto. Alleen jammer van de enorme kostenpost die binnen zo een korte tijd al bij de auto kwam. verder leuk en vlot personeel waar je, je snel op je gemak voelt.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Dra

Afgelopen zaterdag hebben wij hier onze \"nieuwe\" auto gekocht. Een Renault Clio uit 2014. Wij waren er rond 14:00 en het was er erg druk. Toch vriendelijk te woord gestaan, sleutels van de auto gekregen om deze te bekijken en een kopje koffie erbij gekregen. Voelde allemaal erg ontspannen en er werd geen druk opgelegd. Na een proefrit waren wij helemaal overtuigd. Realistische inruilprijs gekregen en alles werd netjes op papier gezet. Inmiddels rijden wij in de auto en zijn helemaal happy. De auto werd netjes afgeleverd (met een presentje). Leuk, vlot en druk bedrijf waar je, je snel op je gemak voelt. Mooie (schone!) auto\'s voor scherpe prijzen en leuke mensen. Bedankt!

  • Deskundigheid 3.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Drachten

Wij hadden een afspraak om een C1 te bekijken. Toen wij kwamen was de auto reeds verkocht. Er werd bij verteld dat dat wel vaker voorkwam. Zeer slordig en teleurstellend!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Roden

zeer netjes geholpen door verkoper gemaakte afspraken worden netjes nagekomen goede koffie

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Dokkum

Zeer tevreden met de gekochte auto

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit HAULE

Ter herstel van de vorige recensie. Ik ben terruggebeld door de verkoper. Heel netjes zijn we tot een oplossing gekomen. Ik ben zeer tevreden. Ik bied mijn excuses aan voor de vorige recensie die niet helemaal terecht is geplaatst.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Joure

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Drachten

Ronduit geweldig, BMW ingeruild voor een Renault Clio van 2013! Bij aflevering alle punten nagelopen die waren afgesproken! Heerlijk koffie, en zeer vriendelijke verkopers! Top Vakgarage Terpstra, jullie hebben er een zeer tevreden klant bij, die ook voor de reparatie bij jullie terug komt!

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Mensen wees gewaarschuwd deze heren komen hun afspraken zeker niet na, vandaag in de ochtend gebeld voor een polo en afgesproken dat we langs zouden komen om de auto te bezichtigen zij gaven aan dat ze er tot 18.00 zouden zijn dus wij op tijd vertrokken richting drachten vanuit utrecht onderweg is het allemaal later geworden dan we hadden gedacht omdat er een grote ongeluk is gebeurd op de snelweg dit kon het bedrijf ook zien we zouden dan ook rond sluitingstijd daar zijn ze gaven aan dat we het beter morgen ochtend/ middag zouden kunnen doen dus wij rechtsomkeer terug naar utrecht heel lullig maar niks aan te doen eenmaal thuis aangekomen horen we dat de auto is verkocht en dat we niet meer hoeven te komen dit is echt te gek voor woorden mischien moesten we van te voren ook de ECHTE negatieve reviews van deze bedrijf zien heel erg sneu om het op deze manier te spelen door deze bedrijf, wees gewaarschuwd zij komen hun afspraken niet na!!

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Luttelgeest

Prima auto gekocht in juni 2018.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Drachten

In September een audi A4 gekocht bij terpstra, goede deal kunnen sluiten voor een leuke auto. Echter de nieuwe apk was onterecht ivm bult op remslang hier was ik liever over gebeld evt. Tegen meerprijs. Verder geen klachten goed geholpen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

24/10/2018 een vw passat gekocht, en ben zeer tevreden met de aankoop en de afhandeling hiervan!

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit H,veen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Witmarsum

Woensdag 12 -09-2018 citroen xsara picasso gekocht voor onze dochter . Via marktplaats bij Terpstra gekomen.De auto zag er net zo mooi uit als de foto. Vriendelijk ontvangen goed gevoel van eerlijke uitleg. Zonder veel moeite met een kop koffie erbij geregeld dezelfde dag nog onderhouds beurt plus nieuwe apk en om 17.30 stond de prachtige occasion klaar inclusief nieuwe matten en andere extra. Geweldig prettige kijkervaring en service ontvangen. Een goed adres voor een mooie occasion Niet twijfelen gewoon gaan en ervaar het zelf.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit CUYK

Zaterdag 1 september peugeot 308 hatchback 2014 opgehaald. Prima bedrijf, goed geholpen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0

Aanschaf gebruikte auto prima garage. auto gekocht kort voor vakantie. na ontdekking van kapotte aandrijfhoes enkele enkele uren voor mijn vertrek nog correct hersteld. na vakantie terug met kapotte versnellingsbak. binnen een dag vervangen. geen kosten. alle waardering!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0

prima garage. auto gekocht kort voor vakantie. na ontdekking van kapotte aandrijfhoes enkele enkele uren nog correct hersteld. na vakantie terug met kapotte versnellingsbak. binnen een dag vervangen. geen kosten. alle waardering!

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Drachten

Goed

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Assen

Gangsters terpstra denkt alleen maar aan het verdienen. Ik heb vorig jaar een Opel astra gekocht. Na het overeenkomen van de prijs en met inruil van mijn oude auto begon de ellende. Eenmaal de betaling gedaan te hebben kwamen de klachten. De auto zou gekeurd worden samen met nog een aantal dingen wat ze zouden maken. Het begon met de centrale vergrendeling. Deze zou werken stond er in de advertentie. Dit bleek niet zo te zijn. Na het overwegen een nieuwe sleutel aangeschaft dit heeft al met al 2 maanden geduurd voordat ik deze ook daadwerkelijk werkend kreeg. Na enkele weken heb ik een compleet nieuwe uitlaat eronder moeten zetten omdat ze het gat dicht hadden gesmeerd en geverfd hadden zodat deze door de keuring kwam. (Apk zat bij de prijs in ongeacht wat er aan moest gebeuren) Daarnaast waren er enkele kleine dingen wat ze zouden doen en niet gedaan hebben. Nu een jaar later de auto weer voor de keuring. Wat blijkt, nieuwe remleidingen ed. Terwijl ze dit vorig jaar vervangen hebben met de apk. Beweerden ze. Dit is een bedrijf die ik niemand aan zou raden. Waardeloos.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit DRACHTEN

Vanaf het eerste moment dat ik bij de garage binnenliep is mijn vertrouwen in het bedrijf en zijn zeer klantvriendelijk en deskundig personeel, nimmer geschaad. TOP! Wederom een mooie, nette en goede auto afgeleverd.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Harkema

We werden goed voorgelicht bij de aankoop van de auto. Over de prijs kon niet onderhandeld worden, meeneemprijs! Onze oude auto kon ingeruild worden, maar dat hebben we niet gedaan, op de vrije markt bracht hij meer op. De auto werd keurig afgeleverd en de service was goed na het constateren van wat kleine \"dingetjes\". Goed bevallen.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Vaassen

In april 2017 een fiat punto gekocht en nu 1 jaar later niet door de keuring dit ivm veel roest aan de onderkant en gaten in de bodem ,dit was weggewerkt met tectyl,en niet te zien tijdens de koop.Tevens heeft de keurmeester ontdekt dat de balk krom was,deze auto heeft schade gehad?.Nu zijn de kosten hoger dan de waarde om het te maken.Dus rijp voor de sloop.Ik vindt dat een Vakgarage niet zulke auto,s mogen verkopen,zo ben je geen vakgarage. Zo zet je ook levens op het spel.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Drachten

Hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ze proberen je op kosten te jagen, zonder dit vooraf met je te overleggen en hebben vervolgens ook nog eens een grote mond. Mij zijn ze kwijt als klant en mijn omgeving zal ook te horen krijgen hoe asociaal vakgarage terpstra met hun klanten omgaat.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Tytsjerk

In maart hier een VW Polo uit 2012 aangekocht, bevalt tot nu toe prima. Erg vriendelijke verkoper, snelle aflevering en goede service!

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Apeldoorn

Net bedrijf. Voordat ik met hun in zee ging heb ik de reviews gelezen en die waren over het algemeen goed. Ontvangst vond ik enigszins gehaast. Het kan zijn dat ik hierin een zeikerd ben. Ik werk zelf in een functie waarin klantbeleving zeer belangrijk is. De gekochte auto voldoet grotendeels aan mijn eisen. Tijdens de proefrit stuurde de auto strak. Eenmaal gekocht trilt de auto onder de 100 km/uur behoorlijk in het stuur en dat betekent dat een een loodje verloren is gegaan. Mogelijk toen de auto naar de stoffeerder is gegaan. Had dat niet even kunnen worden opgelost denk ik dan. Voor het overige. Nette auto voor een nette prijs.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit gerkesklooster

VW Golf gekocht, helaas zat er na de aankoop een storing in. Gebeld met Folkert, en kon gelijk langs komen. Auto gebracht en er stond een leenauto voor mij klaar. De reparatie is vakkundig en goed opgelost. Vakgarage Terpstra kan ik iedereen aanraden. Nogmaals bedankt voor de goede en prettige service.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Zevenhuizen

de pas aangekochte auto pas 2 weken in bezit tot nu toe bevalt hij uitstekend. de ervaring tijdens de aankoop en aflevering 100 %

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Wanneperveen

Snelle afhandeling bij het kopen van een auto

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Oegstgeest

Wij zijn vandaag geholpen door Folkert en ik moet zeggen we zijn gewldig geholpen chappo voor Terpstra

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Roden

Super bedrijf, in september 2017 een Renault Megane gekocht met garantie op de motor en versnellingsbak. In een periode van 2 a 3 maand kleine problemen gehad met de auto ( storingslampje, water in de deur, kapotte raammodule. ) maar dat is allemaal gewoon kosteloos vervangen terwijl het niet binnen de garantie voorwaarden valt. Inmiddels klant voor onderhoud en zal hier zeker in de toekomst een auto willen kopen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Emmeloord

Renault trafic bij terpstra gekocht , prima auto ! Netjes opgeleverd volgens afspraak Na drie weken toch pech gehad met de koppeling , een lekke drukcilinder Gebeld met Folkert en kon de auto onmiddellijk brengen na een noodreparatie van de ANWB Kreeg de service bus mee als leenauto TOP! Na een dag gebeld dat de bus weer klaar was dus dikke prima !

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Groningen

11 januari ben ik bij terpstra langs geweest om een testrit te maken in een Seat Ibiza ST 1.2 diesel. tijdens de testrit deed alles het in en rond de auto en was ik zeer tevreden over de auto. echter wou ik graag een trekhaak bij de auto. die was te regelen met meerprijs (logisch), een week later kon ik de auto ophalen. zogezegd de auto 18 januari opgehaald. op de snelweg naar huis merkte ik echter dat de parrot en de radio bediening aan het stuur het neer meer deed. de volgende dag een telefoontje gedaan naar terpstra en ik kon de auto even langs brengen zodat ze de auto konden uitlezen. na ongeveer een uurtje kwam er iemand bij mij om mij te vertellen dat het bedieningspaneel stuk was en dat ze deze niet wouden repareren op hun kosten. dit vond ik geen juiste service en na enige discussie kwam het er op neer dat ik maar geen occasion had moeten kopen als ik een auto wou hebben waar alles het op deed en niet zo moet zitten zeiken om een klein luxe dingetje. Terpstra het gaat erom dat JIJ een auto aanbied met x aantal opties, je spreekt daar een prijs voor af en vervolgens doet de auto het niet meer zoals je afspreekt. zeer trieste service. ik ben bij de Seat/Volkswagen service punt langs geweest en deze concludeerden dat tijdens de installatie van de trekhaak de monteurs (oftewel beunhazen) van terpstra de kabels van de kabelboom kapot hebben getrokken en dan 1!!! kabeltje vervangen te hebben deed alles het in de auto weer. ik ben blij met de auto die ik nu heb maar de service bij terpstra is ver te zoeken tot totaal niet aanwezig!

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Harlingen

Mijn ervaring met garage Terpstra en Folkert Terpstra: Een 2de hands auto gekocht voor 5,900 euro met garantie pakket voor 500 euro. Bij de test rit werkte de ventilator(verwarming/airco) niet, een deel van de centrale vergrendeling niet(eerst niet opgemerkt) en een speaker niet. Na het constateren dat de C.V. niet werkte en de ventilator het opnieuw had begeven, zou dit onder garantie weer gerepareerd worden en kon ik een leen auto mee krijgen. De leen auto was een ramp, stonk binnen naar kattenpis en was zo vochtig dat je er doorweekt uit kwam tevens kreeg ik de auto met een lege tank mee, kon nog net een benzinestation halen. Bij het ophalen van de auto draaide de ventilator weer en er waren 2 sloten vervangen . Betreft de ventilator: Zelf denk ik dat als iets provisorisch gerepareerd wordt en daarna niet werkt, dat een 2de keer een provisorische oplossing niet veel meer doet. Helaas heb ik gelijk, de ventilator is er weer mee op gehouden. Bij op nieuw contact hoorde ik hetzelfde wat ik al bij de vorige 2 keer hoorde: \"breng maar langs dan kijken we er even naar\". Daar had ik niet zo veel vertrouwen in en ik wou dit voorzichtig bespreekbaar maken bij Folkert Terpstra, helaas werd dat niet in dank afgenomen. De ventilator draaide bij het afhalen van de auto dus: \"heb ik geen recht op spreken\" en \"ik heb er zelf voor gekozen om de auto bij Terpstra te kopen\". Ik kreeg er geen woordt tussen en heb de telefoon verbinding verbroken, ik doe namelijk niet aan eenzijdige telefoongesprekken. De garantie is blijkbaar tot aan de deur en niks verder. Het vertrouwen in deze garage is weg. Ik heb een andere garage gebeld om de ventilator na te kijken. Hier kom ik dus NOOIT en dan ook echt NOOIT meer en ik adviseer aan iedereen dit bedrijf te mijden.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Groningen

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Hoogeveen

Leuke Renault Kangoo gekocht. Onderhoudshistorie volgen de eigenaar niet bekend. Blijkt achteraf dat de laatste beurt dus niet gedaan is. Toch een kat in de zak van 700 euro (distributie en grote beurt)

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Meppel

We kwamen eigenlijk voor een klein dieseltje maar het was toch niet wat we zochten. Een ford focus wagon gezien en die konden we ook bekijken en proefrit maken. Prima geholpen door de verkoper. Proefrit ging prima. Binnen nog even zitten praten. Heel gastvrij. We zijn gewend aan de friese manier van doen en verstaan de taal ook vrij goed(als drenten). Baas was druk maar verkoper heel.aardig(marco?). Uiteindelijk gesproken met baas. We waren er snel uit. Geen nonsens. Ook al hadden we de inruiler niet mee(niet verwacht tot aankoop over te gaan zo snel) maar wel veel fotos toch een bedrag als inruil aangeboden en uiteindelijk voor een net bedrag een akkoord bereikt. Papieren in orde gemaakt en volgende week auto ophalen. Tevreden mee. Tevens 3 maanden garantie op de koppeling(omdat die nogal hoog pakte maar goed dat kan ford eigen zijn). Ik las ook negatieve reviews dus ik ben altijd voorzichtig maar we zijn prima geholpen. Nou alleen nog hopen dat er genoeg benzine in zit om een tankstation te halen😁

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Drachten

Goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Tietjerk

prima ervaring, jammer dat de auto afgeleverd wordt met een nagenoeg lege benzinetank en dat de auto niet ijs/sneeuwvrij afgeleverd werd , had toch wel een nachtje binnen kunnen staan...Verder goed geholpen etc.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Vries

Vertrouwenwekkend / Prettig contact / Meedenkend / Persoonlijk

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Personlijk contact. Dat je er als klant bent en geen nummer. Staan altijd direct klaar als je een probleem hebt en denken in oplossingen.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0

ZEER SLECHT! Vorig jaar een auto gekocht bij Vakgarage Terpstra. Op het eerste zicht lijkt het een betrouwbare garage die leuke auto’s verkoopt. Maar dit is helaas niet waar.. De dag dat ik mijn auto ophaalde, deed stand 4 van de kachel het niet en de auto maakte rare geluiden. Dit was normaal omdat de distrubutieriem net was vervangen werd me verteld. Aan de kachel zouden ze dan wel wat doen. De dag van de afspraak 2 uren zitten wachten en vervolgens weer naar huis gestuurd omdat ze het onderdeel moesten bestellen. De week erop er maar weer heen maar nog steeds gedonder en nog geen gemaakte auto. Uiteindelijk is dit probleem verholpen alleen, maar toen ik thuis was deed ineens het licht het niet meer van de verwarmingsknop als ik er aan draai. Hij valt steeds weg en brand dan ook zo in eens weer. Naar mijn weten zou ik zeggen draad verkeerd aangesloten, maar hier ook niks van willen weten. Ook de ruitenwisser doet het sinds dien alleen als ik hem achter ook aan heb gehad.. Er is meer stuk aan de auto dan dat er goed aan is nadat hij bij hun is geweest.. Ik heb ze toen ook direct verteld dat de airco stuk is, hier wilden ze eerst wel wat aan doen maar dit veranderde ook al snel en uiteindelijk uitgedraaid op we doen het niet.. 2 maand geleden mijn auto voor de keuring gehad, blijkt dat de hele balk die zich onder de airco bevind is doorgerot en dus best moest wol gelast als ik hem erdoor wilde hebben. Ik ben echt totaal NIET tevreden over “Vakgarage” Terpstra, en ze komen dan ook zeker hun beloftes niet na! Ik zou iedereen ook NIET aanraden hier een auto te kopen. Wel jammer want je schrijft toch liever een leuke recensie!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0

Toevoeging aan mijn vorige beoordeling: Dhr Terpstra heeft me na mijn schrijven persoonlijk benaderd en zichzelf verantwoord en bovendien zijn excuses aangeboden. Vind ik een dappere zet en siert Terpstra. Ik vond het dan ook terecht om dit hier te vermelden.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0

Gisteren bij Terpstra langs geweest vanuit afspraak. Zelf een auto met een kapotte versnellingsbak (vijfde versnelling) en was op zoek naar een soortgelijke auto. De afgesproken Peugeot stond klaar en werd vriendelijk ontvangen door een jongeman. Peugeot viel wat tegen, kleine dingetjes zoals portieren, kofferbak en wat oneffenheden. Maar reed wel goed. Ik was ook gewoon bereid de auto te willen aanschaffen. Jonge verkoper was wat druk, had ook een andere klant. Maar dat vond ik niet zo erg. Heb een proefritje gemaakt wat me niet tegenviel, behalve dat ik er wat op achteruit ging qua luxe, maar daar was de prijs ook wel naar. Het ging eigenlijk pas mis met het onderhandelen. In mijn beleving is dit praktisch altijd een mogelijkheid. Echter de jonge verkoper mocht dit kennelijk niet op eigen kracht doen en riep de baas erbij (Hy wol gjin 1600 jaan!) De baas stuifde haast op me af met een woordenwaterval dat ik niet de boel zo moest uitknijpen, prima auto, hij moest ook leven, etc. Kon er amper een speld tussen krijgen. Uiteindelijk kwamen we op een prijs uit maar dit was op een zo bespottelijke manier tot stand gekomen. Meneer schold me nog net niet uit, terwijl ik de beste man op dat moment voor het eerst trof. Ik had naar mijn weten met de verkoper te maken, niet met dit heerschap. Ik had een prijs afgesproken (min of meer) en mocht wachten in de kantine op de verkoper. Maar ik kreeg er ineens zo’n beroerd gevoel bij dat ik er vanaf heb gezien. Terpstra, dit is gewoon een stukje feedback. Ik ben realistisch en had die auto gewoon gekocht. Jullie inruilbod was ook prima, maar de ondehandelingsruimte en vooral de manier waarop was ronduit onbeschoft. Doe wat met die feedback Terpstra en geef je personeel het vertrouwen het zelf af te handelen. Dan had jij gisteren een auto extra verkocht en een goede recensie gekregen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Drachten

Hele mooie korting gekregen op een bus die voor een humanitaire organisatie in het buitenland gebruikt wordt. Olie en filters zou wel vernieuwd worden, paar dagen later kon ik de bus ophalen. Toen we in het buitenland arriveerden bleek dit toch niet het geval te zijn. Dat vond ik wel jammer. Verder nooit geen problemen gehad met deze garage.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Assen

Mijn dochter zocht een Fiat 500. Een mooi exemplaar gevonden bij garage Terpstra. Na aankoop en op een zaterdag de auto opgehaald te hebben bleek er een vreemd geluid bij het hard remmen. Daarnaast werkte een deel van het dashboard verlichting niet. Ook leek het erop dat de buiten temperatuur sensor niet werkte. Direct de maandag na het weekend konden we terecht. De voorrem blokken bleken te hard en maakten het noodzakelijk de rem hard in te trappen. Dat maakte een bonkend geluid. Een vergelijkbaar geluid wanneer het ABS in werking treedt. Remblokken zijn vervangen en het probleem lijkt opgelost. Ik moet dit nog goed testen. De dashboard verlichting is hersteld. Een lampje bleek kapot. Wat de buitentemperatuur sensor betreft blijkt dat dit in deze versie van de Fiat 500 niet standaard aanwezig. Dit is uitgezocht via een Fiat dealer. Vreemd dat een dashboard dit wel aangeeft met ontbrekende data maar het zij zo. Kortom, prima tevreden met de Fiat 500 en de afhandeling van de mankementen volgens garantie.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Leeuwarden

Mooie auto\'s en goede verkoper service, helemaal blij met onze nieuwe aanwinst!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit HAREN GN

Augustus 2017 Volvo V50 gekocht, perfect en keurig advies van de heer Terpstra. Helaas zat er na de aankoop een soort rammel in. Nieuwe lager erin gezet onder garantie. Keurig een leenauto mee gehad. Perfecte garage, erg tevreden!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Boerakker

na een verkeerde en door misverstand een per ongeluk een zeer leuke nette auto te hebben gekocht. waar ik uiteindelijk niet mee uit de voeten kon. bood terpstra verkoper youri mij een passende oplossing. en ik werd op een zeer nette manier behandeld en ontvangen. garage terpstra kan ik om die reden aanbevelen.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 1.0

De inruil prijs en de prijs van de aangkochte auto waren goed. Daarna met problemen met de nieuwe auto, waar de garage je in de kou laat staan en niet thuis geeft op gebied van garantie. Aan het eind een voorstel doet, waarbij je weet dat je besodemieterd wordt. Dat is nooit weer naar garage Terpstra

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Gytsjerk

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

Telefonisch contact gezocht met Folkert Terpstra omtrent een kleine diesel auto die hij had staan we hadden het een en ander besproken en in de auto gestapt richting Drachten, de auto waarvoor we kwamen stond al keurig netjes ten toon gesteld en we kregen alle tijd om de auto te bekijken en een proefrit te maken, alles voldeed aan onze eisen en we hadden een deal gesloten en onze auto erop ingeruild de voorwaarde van ons was wel dat we hem gelijk die dag wouden meenemen er moest nog een nieuwe apk op en alle zaken werden deskundig nagekeken. In het begin van de middag stond onze auto klaar om te worden meegenomen. Ik vind vakgarage Terpstra een prima garage die vakkundig is en eerlijk is en dit ook hoog in het vaandel heeft staan. Ook de afwikkeling m.b.t. vrijwaring en overschrijving met mevrouw. Terpstra was ook zeer goed. Ik kan iedereen VAKGARAGE TERPSTRA IN DRACHTEN AANRADEN. M.v.g. 2 zeer tevreden klanten die heel tevreden zijn met hun aangeschafte polo diesel!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Hurdegaryp

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit drachten

Slecht het bedrijf wil je van alles verkopen maar als je vervolgens met een klacht komt wordt je af gescheept met maak maar telefonisch een afspraak. Als je dat dan vervolgens doet en je vraagd of je de auto op een zaterdag kan brengen zodat ze er later die week er na kunnen kijken wordt er gezegd wat denk je zelf. Telefonisch vielen ze mij ook steeds in de reden, net of ze me niet wilde helpen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Oosterwolde

Vandaag ruil ik inmiddels alweer mijn 3e volkswagen in van Terpstra in Drachten, hier probleemloos 20.000 km in mogen sturen. Vanmiddag staat onze volgende auto klaar. Blijf mij altijd verbazen over hoe compleet de auto\'s in dit segment afgeleverd kunnen worden (auto\'s tot €2000)

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

Prima

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit drachten

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Groningen

Kan altijd snel een afsppraak maken. Wordt eerst met mij overlegd wat de mankementen zijn en een fijne benadering

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Drachten

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Assen

Auto gekocht en die wordt daar onderhouden. Ook bij plotselinge storingen wordt er goed meegewerkt.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Joure

Positieve ervaring, afspraak is afspraak, en de service is gewoon goed. Als er wel wat is, wordt er in alle redelijkheid naar een oplossing gezocht. We zijn al meer dan 20 jaar klant, en hebben nog nooit ergens anders gekocht en/of onderhoud laten uitvoeren.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit DRACHTEN

Korte tijd geleden een Opel Astra gekocht. Onze opmerkingen over de auto verholpen + beurtje en nieuwe A.P.K. en zijn wederom weer dik tevreden over Vakgarage Terpstra.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Assen

Vakgarage Terpstra is niet aan te raden. In december 2016 een Ford Ka met weinig gelopen KM gekocht. Inmiddels is het mei 2017 en we hebben al 4 x aan de kant van de weg gestaan met problemen. Deze garage verkoopt pure rommel. Ik begrijp dan ook niet goed waarom bovag en vakgarage zijn logo en dit bedrijf durft te koppelen, dat is zeker geen goede reclame voor deze logo\'s. In eerste instantie staat deze garage wel open voor oplossingen. Echter ik heb zelf het idee dat zodra je de auto brengt er helemaal niets gebeurt is als je hem weer ophaalt omdat vervolgens hetzelfde probleem een maand later weer opspeelt. Kort samen gevat geen auto kopen bij Vakgarage Terpstra

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Drachten

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Drachten

ik had een afspraak voor het wisselen van winter naar zomerbanden. Hier kan ik op wachten. Ik kwam er in tussentijd achter dat de auto nog een kleine beurt nodig had. Ik dacht maak maar even een nieuwe afspraak. Zal even voor u kijken hoever ze zijn. Antwoord was dat de kleine beurt ook nog wel plaats kan vinden. Dat hebben ze dan dan direct ook maar even gedaan.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Geweldige service en klantvriendelijk. Ze proberen altijd naar een oplossing te zoeken. Het bedrijf denkt ook aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Zo dragen ze bij aan het werk van Imena Foundation.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Top bedrijf, no-nonsense, goede service.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Drenthe

Helaas negatief, zonde van de reis... Klant koning ? Nee Terpsta.... Op afspraak bij aankomst voor bezichtiging voor een jonge Skoda of andere auto aangekomen zagen we gelijk de eigenaar in zijn showroom aan een statafel staan maar helaas op staren na geen reaktie. Na wat verdwaast rondkijken en bij hem zelf navragen werden we naar de overkant gestuurd wat ook zijn domein zou zijn. Hier in de motregen aangekomen maar nog maar niet naar binnen gegaan omdat de rooktafel die voor de ingang stond goed gebruikt werd. De Skoda zou klaar staan maar helaas stond deze midden in de krappe drukte van teveel auto,s wat wij zagen na onze speurtocht in de regen. Bij navraag binnen werd er wat later bleek een jonge toch vriendelijke verkoper door de eigenaresse gebeld en deze kwam naar buiten en vertelde dat de Skoda klaar staat..?? Kijk maar gaf hij aan, de sleutels liggen in het deurvakje. De Skoda bekeken die door de eigenaar over de telefoon naar ons idee goed en redelijk omschreven was. Top... We wilden wel een stukje rijden en de Skoda zou echt zo voor ons klaar staan. We gingen daarom nog even terug naar de overkant om daar andere auto,s te bekijken maar kregen hier waarschijnlijk door de regen een onwelkom en vervelend nakijk gevoel.. De proefrit in de Skoda was prima, alleen de koppeling zat zo hoog dat deze echt bijna op was en de Skoda had in 2 jaar tijd door Terpstra zelf alleen nieuwe vloeistoffen gehad. We dachten hier wel uit te komen maar volgens baas Terpstra, die door de verkoper steeds gebeld moest worden kon de koppeling nog wel gesteld worden en was er verder niets mis met de auto. Uiteindelijk onder groot protest zou er een nieuwe in kunnen komen maar dan nergens geen garantie op de auto..Ook een beurt kon niet meer, wel wat vloeistoffen vervangen ?? We kregen sterk het gevoel dat deze afspraak van een nieuwe koppeling etc. niet nagekomen zou worden vanwege de eerder genoemde stel mogelijkheid. De uiteindelijke bijna vraagprijs en de auto stond ons toch wel aan maar het vertrouwen en goed gevoel was ver te zoeken bij Terpstra Drachten mede omdat de jonge verkoper bij elk wissewasje uit ons zicht baas Terpstra moest bellen. Zucht....zonde..

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Drachten

Plezierig, nooit vervelende verrassingen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Assen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit blokzijl

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Erg persoonlijk en prettig

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Assen

100% tevreden!! komen afspraken goed na.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Al jarenlang, naar volle tevredenheid, de auto in onderhoud bij Vakgarage Terpstra!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Limmen

Ik ben prima en allert geholpen met de de aanschaf van de Nissan in november,en ik ben op 03-04-2017 nog geweest met een aantal punten.Ook nu ben ik goed geholpen. Vriendelijke Groeten. K.Schipper Heiloo.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Ik ben klant sinds halverwege de jaren 90, koop zelfs mijn nieuwe auto via dit bedrijf, heb geen enkele intentie om ergens anders naar toe te gaan.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit drachten

Vlot, netjes en goed. Vriendelijk personeel.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Drachten

Een fijne garage waar de klant centraal staat

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Frieschepalen

Prima, niets op aan te merken

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Wij doen al jaren zaken met Terpstra en hebben daar al verschilleen keren een auto gekocht. Wij kunnen er altijd terecht bij spoed of pech. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de service is prima. Tot op heden zijn we heel tevreden over deze garage.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit drachten

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Drachten

Vriendelijk personeel, bij spoed of pech kun je er altijd terecht, nette prijzen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Heerenveen

Net bedrijf . Vriendelijk personeel leuke inruil prijs gehad voor onze auto . Zeer tevreden met de nieuwe auto .

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Drachten

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Engwierum

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Drachten

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Boornbergum

Bedrijf met vriendelijk personeel en goede service

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Garnwerd

Bij de eerste kennismaking al uiterst prettig contact omtrent de inruil en aanschaf van een gebruikte auto. Plezierig gesprek over de mogelijkheden. Bij uiteindelijke aankoop hebben we de afspraken, m.b.t. werkzaamheden aan de te kopen auto, keurig op papier gezet. Bij het afhalen stond de Hyundai I30 klaar; alle afspraken nog even nagelopen en deze waren correct uitgevoerd. Geen gezeur over wat dan ook.... Dit was mijn eerste aankoop bij Vakgarage Terpstra en ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken. Zelfs de matten worden nog keurig nageleverd! Een aanrader voor wie een auto wil kopen!

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder