Van Mossel MB B.V.

Van Mossel MB B.V. beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.7
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.1
  • Nazorg / service 8.7
8.5
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 4.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Dordrecht

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Woerden

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Prettig bedrijf. Nemen de tijd en zijn transparant. Zoeken naar oplossingen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Capelle aan den IJssel

Recent in de wp geweest voor en terugroepactie stuurkolom C200. Meteen een APK laten uitvoeren. Bij ophalen auto en het ondertekenen van een formulier, zag ik dat er de achterkant een opmerking stond, die voor mij niet duidelijk leesbaar was, het formulier lag voor mij \"op z\'n kop\". De opmerking was niet gezien door de baliemedewerkers. Op mijn vraag wat er voor een opmerking stond, werd dit mij verteld: de bodemplaten midden en achter ontbreken. Ik heb gevraagd waarom dit nu gesignaleerd was, aangezien de auto regelmatig voor onderhoud in de wp is geweest, zonder dat hierover een opmerking is gemaakt. Zelf ben ik tot de conclusie gekomen dat dit bij een kort ervoor gemaakt bezoek aan de wp is veroorzaakt. 2 x teruggeweest voor een storing in het motormanagemant Bleek na onderzoek de sensor van de catalisator stuk te zijn. Hiervoor zijn de bodemplaten eraf geweest. Kort erop is deze sensor vervangen en zijn de platen er weer af geweest. Tijdens een van deze keren zijn de platen hoogstwaarschijnlijk niet teruggeplaatst. Alles prima opgelost, echter wel omdat ik zelf alert was.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Prettig bedrijf. Nemen de tijd en zijn transparant. Zoeken naar oplossingen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Gouda

klantvriendelijk, weet wat men verkoopt of moet doen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0

goed en vriendelijk personeel

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 6.0

De service zakt een beetje weg. Ik kreeg geen terugkoppeling op de onderhoudsbeurt en de (kleine) klachten die ik melde. Tevens werdt er gemeld dat de auto klaar was maar bij afhalen was hij nog in de wasstraat. Pluspunt: De medewerkers zijn wel altijd vriendelijk.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zoetermeer

Vriendelijk, hulpvaardig en vakkundig.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

vriendelijk baliepersoneel, goede service en toen bleek dat er nog een kleinigheidje moest worden gedaan (stukje vleugel poetsen) werd direct - op zaterdagmiddag ! - hier actie op genomen en na 5 minuten kon ik weg ! En de heren waren nog vrolijk ook (is ook belangrijk).

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 9.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Spijkenisse

Sinds kort eigenaar van een GLA,zijn hier zeer content mee, echt een beleving, de eerste Mercedes die we aangeschaft hebben.Ook de vestiging Rotterdam Charlois zijn we zeer over te spreken, we zijn van begin tot op heden fijn en correct geholpen door Stefan Hagebeuk.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Gouda

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Bleiswijk

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Krimpen Aan Den Ijssel

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Vinkeveen

Uitstekend

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit krimpen aan den ijssel

prettige contacten met de medewerkers van Rogam

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Berkel en rodenrijs

Nieuwe bedrijfsauto daar gekocht en nu daar in onderhoud

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rozenburg, ZH

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zierikzee

Probleemloos

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Zeer goed.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

TOP bedrijf, meerdere malen al te maken gehad met ruitschade en lekke banden en ik ben keer op keer heel erg netjes en snel geholpen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Stationssingel 62

Komen afspraken niet na. Veranderen prijzen last-minute. Prijzen zijn te hoog voor het geleverde werk en de gebruikte materialen. Er wordt geen service verleend. Altijd al problemen gehad met de banden (nu al een aantal jaren mee bezig), maar de schuld wordt altijd op mijzelf afgeschoven. De banden zijn in twee jaar al 3 keer verwisseld, waarvan ik zelf de rekeningen heb moeten betalen. Achteraf blijkt er een productiefout te zitten in de auto. Ook wordt er geen service verleend voor het werkend maken van de microfoon. Bij de laatste beurt was een prijs afgesproken van 500 euro die ik direct moest betalen. Achteraf wilden zij een bedrag van 1000 euro, welke na overleg werd verlaagd naar 750 euro. Dit is een erg onprofessionele gang van zaken.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit barendrecht

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Zwijndrecht

Goede ontvangst en zeer nette behandeling.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vlaardingen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Alphen aan den Rijn

In december mijn eerste Mercedes occasion gekocht. Heel fijn ontvangen, wat kleine dingetjes die later nog nagekeken moesten worden. Tijdens het wachten voorzien van lekkere koffie, fijne leesbladen en ook nog de stolp met croissants etc. Top. Jammer dat van der Mossel dit over gaat nemen. Omdat de afstand naar Alphen aan den Rijn groot is, ga ik over naar de lokale Mercedes Benz dealer in Alphen aan den Rijn. De samenwerking tussen de bedrijven ervaar ik ook als goed.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nieuwegein

Qua service vaak nét dat stapje extra voor de klant, helemaal top!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Kruinigen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Schiedam

over 1 verzoek heb ik wel een antwoord gekregen, maar ik heb zelf twijfels over.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

Green Goals

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit RHOON

Positief. Klantgericht, ook eigen initiatief gericht op klanten service.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit rotterdam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoofddorp

keurige attente mensen !

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit BARENDRECHT

PRIMA SERVICE

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Hoek van Holland

De ervaringen zijn positief, kwalitatief en vriendelijk personeel

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit zoetermeer

Op zich goed al vind ik het belachelijk dat de onderdelenvoorziening bij MB zo slecht is dat je weken moet wachten op zoiets eenvoudigs als een luchtbalg voor een jonge E-klasse. Dit nog even afgezien van het feit dat zo\'n onderdeel zo snel al kapot gaat.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Gouda

4x terug geweest en het probleem aan de ruitensproeier was nog steeds niet verholpen. Een boze mail geschreven maar daar werd niet op gereageerd.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Gouda

Super service. Ze geven je de mercedes service die ik al jaren als zeer goed ervaar

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Bergambacht

Duurde even voordat we geholpen werden aan de (werkplaats) balie, vanwege het winterese weer was het drukker als normaal hierdoor waren de medewerkers kort af. Receptie, Verkoop medewerkers en monteurs erg vriendelijk.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Denhaag

Klein knus bedrijf Fijn ontvangen en goed personeel ben de laatste paar maanden bij een hoop bedrijven wezen kijken voor een a klasse en dat viel wel eens tegen qua service etc . Dus ben zeer tevreden over dit filiaal

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Poortugaal

Één keer eerder een auto gekocht. Diverse service beurten. Altijd een keurige behandeling en goed advies.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Zeist

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Doenrade

Jullie hebben een top team! Het begint al bij de binnenkomst bij de receptie! Wat een oprechte vriendelijkheid, toewijding en service, echt top. Met tevens meer dan speciale voor jullie TOP VERKOPER, Hajk Davtyan ! Meer dan aardige, professionele & sympathieke werknemer! Dat maak je zelden mee. Ik zou jullie willen adviseren deze werknemer absoluut in jullie team te houden. Wij zijn 150 % tevreden! Met vriendelijke groet, Jill Hoefsteders en Maurice.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Dordrecht

Ben met mijn nieuwe MB C coupe voor de eerste beurt geweest. Er mankeerde wat zaken en er moesten terugroepacties uitgevoerd worden. Ben daarna nog een keer langs geweest voor een garantiereparatie. Helaas nog niet naar tevredenheid.

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Herstel van weer een storingsmelding, de zevende ongeveer met deze auto. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel storingen gehad als met deze auto!! De reden voor mijn negatieve beoordeling is: - ik kom normaal gesproken bij Rogam Autostrada, maar daar hadden ze het, zoals al een paar jaar, weer veel te druk, en dus geen tijd - bij Rogam Autostrada zei men dat het hele storingsverleden ook kon worden ingezien bij R\'dam Charlois, dus daarom ging ik ermee akkoord om de reparatie te laten uitvoeren voor Charlois - eenmaal in Charlois bleek (na start van de reparatie) dat het storingsverleden niet kon worden ingezien, alleen de facturen - het duurde meerdere dagen voordat de storing was verholpen - het tweede onderdeel dat moest worden vervangen was niet in voorraad, waardoor ik 2x moest komen voor dezelfde storing - na de eerste reparatieronde was mij (door dhr. Molenaar) verteld dat de auto weer helemaal rijklaar was gemaakt, maar na een dag werd ik gebeld dat dat toch niet zo was, en dat (ondermeer) de beschermingsplaten onder de motor niet waren gemonteerd, terwijl ik net een lange reis aan het maken was (in het weekend) - de storing (opnieuw) veel geld heeft moeten kosten, wat bij een auto van deze klasse niet nodig zou moeten zijn (het is elke keer dezelfde storing: de auto houdt in bij gas geven)

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Delft

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Lekkage bodem achterbank

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Schiedam

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Ze hebben niet aan afspraak gehouden!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit rotterdam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

Too!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Een klant voor me, moest even wachten maar had ook een urgent probleem met zijn auto.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit ouderkerk aan den ijssel

Correcte communicatie. Deskundig. Moest eerste dagen wel even wachten op uitslag. maar dat weegt zeker op tegen de resultaten.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Spijkenisse

No nonsens, gewoon goed.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Slot achterdeur Sprinter vervangen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit bergschenhoek

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit schiedam

ik word altijd prima ontvangen, Veel deskundigheid. Ze proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Spijkenisse

Zeer prettige ontvangst. Goed overleg over te maken kosten. Beschikbaarheid vervangauto is heel prettig.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit RIDDERKERK

Correct, vriendelijk en professioneel. Kwaliteit uitstekend, prijs mag wat mij betreft wel iets minder. Misschien een optie om bij oudere auto\'s after-market onderdelen te monteren, in samenspraak met klant.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Reeuwijk

Voor A service afspraak gemaakt. Werd gevraagd of ik er op wilde wachten. Hoefde niet. Een week later afspraak ingepland. Kon zelf bepalen hoe laat. Service uitgevoerd ,met door mijzelf verzochte aanvulling van controle airco,want dat was nog niet eerder gebeurd. Het afvullen verliep niet vlekkeloos: apparaat crashte. En met rijden hoorde ik een harde suis. Twee dagen later teruggegaan,klacht gemeld en deze werd direct verholpen door het opnieuw vullen van het airco systeem. Er werd ook een auto aangeboden,maar heb zelf gezegd te willen wachten. Binnen een uurtje klaar. Tevreden klant.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Hazerswoude-Dorp

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Den Haag

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hoogvliet

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Rockanje

Gewoon een heerlijk bedrijf, denkt mee, zoeken samen naar een oplossing, maken nooit een probleem als er iets niet goed is en goede service

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Maassluis

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vlaardingen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vlaardingen

Fijn bedrijf!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Delft

Vriendelijke receptionist die je precies verteld wat er gaat gebeuren en tussentijds belt of je het er mee eens bent met aanvullende werkzaamheden.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit rijswijk

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Waddinxveen

Tot nu toe is altijd heel serieus en zakelijk. Goed koop is het niet, maar kwaliteit is wel goed.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit PERNIS ROTTERDAM

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Er gingen qua communicatie via jullie website en persoonlijk wat dingen mis. Waardoor ik 2x mijn auto naar de garage moest brengen, 1x voor een dichte deur heb gestaan bij het ophalen omdat de vestiging eerder is dicht gegaan. Maar uiteindelijk heeft Robert Jan dit netjes met mij opgelost en heeft hij mij de kosten voor de Uber gecompenseerd.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit BERGSCHENHOEK

Vooraf aangegeven dat auto stotterde bij snel optrekken of versnellen. Bij ophalen auto werd hier niet actief op terug gekoppeld. Bij vorige beurten werd de auto netjes schoon afgeleverd. Dat was jammer genoeg nu niet het geval. Het betrof een grote beurt en vervangen remschijven voorzijde.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit OUD-BEIJERLAND

LS, deze beoordeling slaat niet op de Autostrada, maar op de vestiging Charlois waar ik met mijn auto geweest ben. Er was een terugroepactie voor beide veiligheidsgordels voor. Ik heb niets dan lof over de service en tegemoetkomendheid van uw personeel. Hulde hiervoor.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit ROTTERDAM

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Altijd deskundig en vriendelijk.

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder