Wensink Ford Arnhem

Wensink Ford Arnhem beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.9
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.1
  • Nazorg / service 8.8
8.6
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Hoogezand

Prima

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Nieuw-Weerdinge

Altijd spontaan en berijd om het probleem op te lossen .

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Zwille

Ik heb een nieuwe B gekocht en gevraagd om een mat voor kofferbak (natte hond niet op de bekleding)De geleverde mat ziet er prachtig uit maar past niet. Uiteindelijk blijkt geen passende mat beschikbaar, heeft mij veel tijd gekost en zonder enig resultaat, wel factuur gekregen-geen goede ervaring

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Kampen

Prima afgehandeld

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Harderwijk

Zeer goed.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Terborg

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Leeuwarden

We zijn ontzettend fijn geholpen in de werkplaats, er werd uit alle macht ruimte voor onze auto gemaakt zodat we deze week zonder problemen van onze vakantie kunnen genieten. Je kunt duidelijk merken dat de medewerkers Ford-bloed in de aderen hebben stromen. Een absolute aanrader!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Mantgum

goede afspraken en op tijd klaar

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Exloo

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Alles prima maar ik ben het er nog steeds niet mee eens dat ik in aug. 2018 een demoauto van 3 maanden koop en dat er een oude versie navi op zit van 2017/2018. Kwam al gelijk in lwd afslag oud tegen. Weg al lang klaar. Op meer plaatsen tegengekomen.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Berg en Dal

Via leaseplan app afspraak gepland. Werd gebeld dat het toch niet kon. Echter ik kon pas over 2 weken terecht. Dus geen optie. Twee adviezen: koppel de afsprakenapp (of doe niet mee) en zorg dat spoedafspraken binnen enkele dagen kunnen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Nijmegen

slechte communicatie, onvoldoende telefonische bereikbaarheid, minderwaardig vervangend fietsvervoer, afspraak onvoldoende voorbereid

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zuidhorn

Persoonlijk, vriendelijk, deskundig.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit apeldoorn

meer inzicht in de beurt, b1 331 euro zegt mij niets. jullie zijn nog geen 3 uur bezig geweest met de auto. alle materialen betaal ik los. dan zou dit alleen voor de uren zijn, vind ik erg veel.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0

Onderhoudsbeurt.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Midwolda

Gaan goed met de klant om

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Lelystad

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Assen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Beilen

goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Epe

uitstekend; mijn gewaardeerde vaste contact is Emiel Das

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Meppel

Tevreden

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Oldemarkt

De airco van onze C-max gaf geen verkoeling meer. Ik kon al na het weekend voor reparatie in Emmeloord terecht. Bij de reparatie kreeg een offerte en een alternatief. Vriendelijk en deskundig toegelicht. En na de reparatie de auto weer schoon terug. Prima ervaring.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Leeuwarden

Ik ben ingegaan op jullie aanbieding om mijn navigatie kaarten te updaten naar 2019/2020. Na contact te hebben gehad met de dealer in Leeuwarden, die van alles vroeg o.a. kenteken etc heb ik een afspraak gemaakt. Nadat ik mijn C-klasse had neer gezet werd ik na een uur weer terug gebeld dat er vermoedelijk problemen konden komen na deze update. Ze vertelden dat bij een update het systeem wel kon crashen en de deze kosten waren niet voor de dealer. Nadat ik had uitgelegd dat ik vond dat ik alleen een update wilde hebben en dat ik niet verantwoordelijk zou zijn voor de eventueel ontstane schade vonden zij dat maar raar en vertelde me dat dat altijd zo werkt. Ik heb nogmaals verteld dat ik dat de eventuele schade niet zou gaan betalen. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik de auto wel weer op zou halen maar dat ik het een vreemde gang van zaken vond. Thuis gekomen heb ik de importeur gebeld en die was vol begrip en was het met mij eens dat het een vreemde gang van zaken is. Zij zouden de zaak uitzoeken en mijn bericht geven. Wordt vervolgd. Een aantal uren later kregen ik al deze mail: “Onlangs heeft u met uw Mercedes-Benz met kenteken 88-SLD-2 een bezoek gebracht aan onze werkplaats. Daardoor bent u weer ZORGELOOS onderweg! ” Niet gepast vind ik.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Ter Apel

ik ben twee jaar klant bij Wensink Emmen en ben zeer tevreden over de service.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0

Vriendelijk en deskundig personeel, snel en accuraat Alleen jammer dat de medewerker de me-adapter niet juist kreeg geïnstalleerd op de telefoon

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Almere

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nieuw-Buinen

alles prima geregeld.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Arnhem

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit OENE

zeer goed

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Doetinchem

Snel en deskundige probleem opgelost

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Ermelo

steeds goed tot zeer goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Roswinkel

Wensink Emmen heeft een geweldige service. Je voelt hierdoor echt het premium gevoel dat je graag hebt, bij het kopen en rijden van een Mercedes. Ik krijg dat gevoel meer door de goede service dan van de auto zelf.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Witmarsum

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Alteveer

super

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Professioneel geholpen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Lichtenvoorde

Altijd super klantvriendelijk en zeer goede service

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Emmen

Vriendelijk en duidelijke hulp bij vragen en afspraak

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit Olst

heel goed. invullen van 1 tot 10 lukt niet goed, vandaar n.v.t. maar gekozen. Moet overal een 10 zijn :)

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

Goed georganiseerde, zeer deskundige en servicegerichte dealer.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit minnertsga

zeer goed en netjes

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Emmen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit oene

meer dan prima sinds ? ruim 10 jaar

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Venray

Top

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit LELYSTAD

Service is goed, er staat altijd een auto klaar als je een onderhoudsbeurt laat doen. Onderhoudspunten worden correct uitgevoerd.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Drachten

Vriendelijke mensen, behulpzaam en deskundig.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Haaksbergen

goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Deventer

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Barneveld

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Meedhuizen

Super bedrijf Goede service

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit UDDEL

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

We krijgen goede informatie. De contacten zijn klantvriendelijk en helpend. De werkzaamheden worden naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Heerenveen

Prima service eerlijk advies

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit HEERDE

Nette transparante werkplaats en kantvriendelijke betrokken medewerkers. Ondanks het premium niveau absoluut gewone mensen in een toegankelijke garage zonder poeha. Zo zie ik het graag!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Wageningen

Bijzonder slecht, afspraken zijn niet nagekomen en er is niets gedaan om dat recht te zetten / goed te maken. Verschillende mails gestuurd waar nooit op is geantwoord.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 3.0

Zeer onprofessioneel in Heerenveen, zeer professioneel in Emmeloord. Auto via schadebedrijf aangemeld om 16:00. Reparatie van 1 uur werd geweigerd vanwege sluiten om 17:00. Geen communicatie en bleek ook de volgende dag niet gereed. Bij aflevering bleek ook ander onderdeel niet op orde, weer zeer onprofessionele communicatie. Zeer goede ervaringen in Emmeloord en zoals gezegd zeer slechte ervaringen in Heerenveen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Hierden

Een goede relatie met Wensink Harderwijk

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0

Schade perfect hersteld. Door eerdere goede ervaring heb ik voor dit bedrijf gekozen ipv de door mijn verzekering gecontracteerd bedrijf. Planning verliep helaas niet feilloos maar is tot tevredenheid opgelost.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0

Bus gekocht. Deze staat meer bij de garage dan dat wij ermee kunnen rijden. Beloven van alles maar het wordt niet uitgevoerd Eerste keer wensink maar ook de laatste keer

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Langezwaag

Tja, ze zoeken echt super goed of er iets aan je auto mankeerd bij de apk dan bijvoorbeeld bij kwikfit. Ben normaal altijd bij de kwik fit maar de apk leek bij Wensink goedkoper. Maar kreeg voor herkeuring nog een rekening opgestuurd. Terwijl herkeuring bij kwikfit gratis is. Ben nog nooit zoveel aan mn auto kwijt geweest dan hier.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Beuningen

Uitstekend

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Deest

Prima

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Apeldoorn

Goede service en communicatie.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit IJlst

Sinds kort klant bij dit bedrijf. Zowel mijn vrouw als ik rijden al heel veel jaren Ford. Altijd nieuw bij aanschaf. werkplaatsreceptie is een oude bekende en zeer klantvriendelijk. Dat is voor mij doorslaggevend geweest voor overstap.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit raamsdonksveer

Prima garantie service !

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zaandam

Uitstekend!! Een top vestiging en alleen maar vriendelijke personeel aanwezig. De verkoper R.van Bruggen een geweldige verkoper. Hij heeft mij heel goed geholpen en is een verkoper die zijn afspraken nakomt. Dankje wel Ruben 😁👍

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Warnsveld

Men wordt keurig geholpen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Cuijk

prima service

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Berltsum

Uitermate nette en correcte ontvangst. Sympathieke monteur die heel erg zijn best doet om uit te leggen wat er aan mijn auto mankeert. Keurige garage. Heel goede indruk op mij achter gelaten.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit De Groeve

Zeer goede service. Vriendelijke medewerkers die goed op de hoogte zijn van de details van hun vak.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Oude Bovensteweg 14 Molenhoek-Mook ( L )

Deskundigheid en prijs/kwaliteit beoordeling is niet mogelijk omdat ik geen vergelijking met anderen heb gezocht. Mercedes als merk , reputatie en eigen ervaring ( vorige auto ), daar vertrouw ik wel op.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Ik heb heel goede ervaringen gehad

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Drachten

Snel oppakken van melding. Gemakkelijke online reservering in werkplaatsagenda. Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0

In leeuwarden heb ik altijd goede service. Ze kijken rustig mee wanneer er problemen zijn met de auto. Ook inplannen van onderhoudsbeurten kan op korte termijn.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Veendam

Goede mensen die verstand hebben van hun werk maar die ook tijd en aandacht aan de klant besteden.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Apeldoorn

Zeer goede service duidelijke uitleg wat er moet gebeuren en wat het gaat kosten

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Wijchen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Zwartemeer

Tja, waar ga ik eens beginnen. Allereerst: receptie werkplaats mannen en monteurs krijgen een dikke 10. Heb veel problemen gehad, zij hebben continue hun best gedaan. Na 14 maanden waren de problemen opgelost. Ik had een kleine tegemoetkoming van Mercedes verwacht voor de ellende die ik heb gehad, maar helaas. Verkoop valt mij ietwat tegen. Wist dat ik een nieuwe auto kon gaan bestellen, is hem verteld door receptie en ik heb hem nog gemaild, maar hij heeft nooit contact gezocht. Over 3 maanden ga ik dan ook bmw rijden. Dit had ik niet verwacht van de verkoper, omdat ik altijd goed contact met hem had. Blijkbaar is hij mij liever kwijt dan rijk....

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Duesseldorf

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Meppel

We hebben een service abonnement. Voor een APK naar Wensink Meppel geweest. Het vervangen van het kentekenplaat lampje werd niet in rekening gebracht. De auto stond gewassen en al klaar op de afgesproken tijd. Uitstekend werk van Harry Knol en zijn team. Fam. Huberts

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0

Verschil van mening met garage Wensink m.b.t. over de hoogte van de kosten van een reparatie. Besloten om apk kosten te betalen en de reparatie elders uit te laten voeren.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Midsland Terschelling

Zeer vriendelijk. Houden de klant bij alles op de hoogte qua prijs en tijd. Geen verrassingen. Komen afspraken na. Een heel groot verschil met Wensink Groningen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Doetinchem

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Oude pekela

geweldig na maand vanaf eerste klacht 7 juni eindelijk bus weer klaar bus maandag 1 juli gebracht en joepie kon hem vandaag vrijdag 5 juli gerepareerd weer ophalen ligt niet aan monteurs die zijn kundig maar blijkbaar teveel werk geweldig wat een service

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Nieuw-Weerdinge

Altijd spontaan en berijd om het probleem op te lossen .

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Harlingen

Positief. Correcte hulp bij een stranding. Duidelijke stappen in het reparatieproces. Vriendelijke mensen en service. Wat me wel heeft verbaasd, maar dat is een MB NL beslissing, is dat ik als vervangend vervoer een Toyota Yaris heb meegekregen. Dit is niet zoals ik heb gevraagd vergelijkbaar en noopte tot het omgooien van mijn agenda.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 6.0

Bij telefonische afspraak kosten opgevraagd voor servicebeurt A9 voor B180 aut. Bij ophalen na beurt, bleken de onderhoudskosten erg veel hoger uit te vallen. Zeker 80%. En de klacht die ik vermeld had, is niet behandeld. Dat terwijl ik dit telefonisch al gemeld had. En....mijn auto van 8.15 tot 17.15 in de garage aanwezig was. \' Voor dit probleem moet ik dan maar extra terugkomen om met een monteur te gaan rijden\'. Slotsom: erg prijzig en afspraak niet nakomen. En....voor deze prijs had de auto zeker wel gewassen mogen worden.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0

nieuwe auto loopt als een zonnetje. Moet nog wennen aan alle technische snufjes.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Winschoten

Ik ben een 100% tevreden klant, , altijd vriendelijk en behulpzaam personeel zowel receptie werkplaats en magazijn. .

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Sneek

Kwam als vaste klant aan bij Citroen Sneek met een stoel die niet meer functioneerde. Gaf aan dat ik de auto dringend nodig had. Na korte inspectie werd vastgesteld dat er meer voor nodig was om het euvel te verhelpen en dat de werkzaamheden ingepland moesten worden. Men had geen tijd en liep weg. Ben naar een andere garage gegaan en het euvel was zeer snel verholpen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Beemte Broekland

uitstekend !!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Uffelte

Heel gemoedelijk en klantvriendelijk.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Deventer

Op een snelle en vriendelijke wijze geholpen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Deventer

Zoals altijd een prima ervaring. Vriendelijk, meedenken en flexibel.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Zeewolde

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Putten

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder