Zeeuw & Zeeuw Ford Schoonhoven

Zeeuw & Zeeuw Ford Schoonhoven beoordelingen

Beoordelingen Scores:
  • Deskundigheid 8.8
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.2
  • Nazorg / service 8.9
8.6
In samenwerking met: Klantenvertellen logo

Bekijk onze beoordelingen

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Heel vriendelijk geholpen! We hebben hier een auto gekocht en toen we daar een probleem mee hadden, hebben ze dit kosteloos gerepareerd. Voordat we bij deze dealer kwamen, hebben ze bij onze vorige auto een probleem opgelost waar andere garagehouders geen raad mee wisten. Kundig en vriendelijke medewerkers.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Maarssen

Hoe troggel je een man van 90 geld af. Mijn auto werd daar stuk gebracht om de auto uit te lezen duurde 4 dagen voor het kon gebeuren. Ze konden geen verbinding krijgen met de computer.Dus moesten ze verder zoeken met een prijs van 100 euro ex btw per uur.(duurde ook 2 dagen) daar kwam er uit de computer moet vernieuwd worden 1500 euro. rekening onderzoek 212 euro. De auto is weggehaald en de computer laten testen was goed,uiteindelijk de kabelboom vernieuwd 750 euro. Dat konden ze bij de ford niet tot de ontdekking komen. Dus hele slechte service van deze garage.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Harderwijk

Wij (mijn vrouw en ik) hebben net een tweedehands Ford Focus uit 2011 voor mijn vrouw gekocht bij Ford Schakel te Schoonhoven en gisteren, zaterdag 6 juli, de auto opgehaald. Vanaf het eerste contact tot en met het ophalen van de auto is onze contactpersoon Jeroen de Pater geweest, de vestigingsmanager. Wij zijn uitermate te spreken over de persoonlijke en oprechte aandacht van de heer De Pater. Dat maken wij bij andere Ford dealers wel eens anders mee. Dus dikke pluim. Nette prijs voor de auto, waarbij wij elkaar snel hebben gevonden en ik denk beiden niet het onderste uit de kan wilden. Dus respect naar beide zijden. De auto stond in de showroom, zowel bij koop als bij het ophalen. Bij aflevering zijn de afspraken omtrent nog uit te voeren onderhoud e.d. goed nagekomen. Wij werden verrast met een grote strik op de auto en ook de bekende bos bloemen. Leuk die aandacht, ook voor een tweedehands auto. En slotbouten werden er bij het ophalen ook nog opgezet. Een heeeeeeel klein minpuntje, er was een lakstift beloofd, maar degene die voorhanden was, bleek tussen koop en ophalen in het ongerede te zijn geraakt en kon niet worden terg gevonden. Misschien wordt die nog nagestuurd (stille hoop) ?? Verder dus met recht zeer tevreden en met recht een dikke pluim (warme douche :-) in de termen van een consumentenprogramma) voor Ford Schakel Schoonhoven en Jeroen de Pater in het bijzonder!! Nogmaals heel hartelijk dank van tevreden klanten.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Bergambacht

Auto wordt na reparatie bij mij op de zaak afgeleverd, super!!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

In de avond chatcontact gehad over de betreffende occasion. Gelijk werden we een dag later teruggebeld door Giorgio. Wat een prettig contact. We spraken een tijdstip af en kwamen onverhoopt veel eerder aan dan aanvankelijk de bedoeling was. Voor Giorgio geen probleem. We kregen een hartelijk ontvangst, hij wist wie hij voor zich had. Hij was totaal niet opdringerig, gaf ons de tijd om de auto te bekijken en was bovenal open, eerlijk en transparant. Na de proefrit hebben we een fijn afsluitend gesprek gehad. We kijken er naar uit om volgende week de auto op te halen en hem nogmaals te bedanken voor zijn goede zorgen. Deze man is een aanwinst voor het bedrijf.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit De Meern

Kwam al even over de vloer in De Meern. Doordat ik meer bij mijn vriendin ben in Woerden dan thuis en mijn auto toch moet onderhouden, ben ik eens gaan kijken bij de Ford in Woerden. Wat een enorm verschil. De ontvangst is al uitbundiger dan ik ooit gewent ben. Wat een verschil met ontvangst in Utrecht. Daar kun je soms minuten voor een balie staan te wachten waarna ze je met een chagrijnige smoel staan aan te kijken of er water brandt. Gewoonweg een nummer ben je daar. Ondanks dat het in Woerden om een kleinere garage gaat kunnen ze er in Utrecht nog veel van hen leren. Ik ben keurig geïnformeerd door de man achter de balie (Arjan) en legde me keurig voor wat de beste opties waren. Heb gekozen voor het volledige pakket. Kost wat maar dan heb je ook wat. Auto blijkt bij ophalen keurig te zijn gewassen en gestofzuigd. Heb ik niet eerder mee gemaakt bij de vestiging in Utrecht. Na de zomer komt de auto van mijn vriendin, ondanks dat het geen Ford is ook bij deze garage in onderhoud. Blijkbaar doen ze alle merken. Bedankt voor de goede zorgen Ford Woerden! Groet Ton

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Service met een hoofdletter \"S\"

  • Deskundigheid 2.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 3.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Barendrecht

Bij dit bedrijf een 2e hands gekocht met garantie Ben nu een jaar bezig om zaken opgelost te krijgen Je auto wordt niet beter van reparatie welke hier gedaan worden Bv: Autoradio gerepareerd met ducktape, tijdens reparatie raammechanisme is deurgreep gebroken en gewoon terug geplaatst, bij reparatie airco pomp is deze scheef gemonteerd en maar met 2 van de 3 bouten vast gezet. probleem in aandrijving nog steeds niet opgelost enz. Kort om garantie stelt niets voor.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schoonhoven

Voor aankoop en onderhoud een betrouwbaar bedrijf. Hebben een naam hoog te houden in de regio. Dit lukt vrijwel altijd! Een kleine misser is meer dan prima opgelost door de heer T. Roos.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woerden

Aanschaf van een gebruikte Ford Focus. Alles was weer top geregeld!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 2.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Driebruggen

Ruim een jaar geleden kocht ik hier een nieuwe auto. Sindsdien is het alleen maar wachten, nog meer bellen, nog een keer mailen, nog meer wachten. Slechte afhandeling van lopende zaken.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nieuwegein

Top Top

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Persoonlijke aandacht, meeleven en eerlijkheid. Wat ze zeggen op hun website dragen ze uit. Hele fijne garage en personeel.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Wijk bij duurstede

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 0.0
  • Woonplaats uit CAPELLE AAN DEN IJSSEL

Door tussenkomst van Peter de Goede is het probleem wat ontstaan was bij de aankoopkeuring naar behoren opgelost. Hiervoor mijn dank.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woerden

Wij rijden al vele jaren met een Ford. Onderhoud en APK worden altijd tot volle tevredenheid door de garage uitgevoerd. Bij onvoorziene werkzaamheden en kosten worden wij vooraf geïnformeerd. Prima service en deskundige uitleg door de heer Arjen Vos. Hij luistert goed naar de klant en heeft veel aandacht voor de persoolijke benadering van de klant.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit IJsselstein

Alweer zeer goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel die je altijd service gericht zijn. TOP!

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit CAPELLE AAN DEN IJSSEL

Voor de eerste keer hier geweest, tevens de laatste keer. Aankoopkeuring laten uitvoeren van een tweedehands Ford Streetka cabriolet. Nadat de keuring was uitgevoerd en ik de sleutel terug kreeg en naar de auto liep, zag ik dat er een scheur in de achterruit zat. Ik ben gelijk naar binnen gegaan om dit te melden. De monteur wist van niks en de collega\'s achter de balie ook niet. Als advies kreeg ik om het via mijn verzekering te verhalen. Te bizar voor woorden. Nog een mail gestuurd, maar hier wordt gewoon niet op gereageerd. Ze doen net of ze achterlijk zijn. Eens maar nooit meer.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woerden

Voor een mooie prijs een goede tweedehands Focus kunnen kopen. Goed geholpen door verkoper Hans! Bedankt

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rosmalen

1e beurt \'FORD\' treffelijke uitgevoerd. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Vianen

Deze deskundige medewerkers staan weer klaar. Wederom goede service en netjes gebeld van te voren dat mijn taxi weer klaar is. Ik kan iedereen deze garage aanbevelen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Super service, snel geholpen en niet duur

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Woerden

Laatst voor onderhoud geweest. Is Arjen er niet meer? Heb hem voor mijn gevoel al heel lang niet meer gezien. Hoop dat hij er nog wel is, want je merkt meteen dat de servicegraad beduidend minder is. Service is voor mij toch een reden om te blijven komen.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woerden

Goede ervaring, snel geholpen sms en ophalen was erg gezellig! Dikke 10

  • Deskundigheid 5.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Slechte service. Afspraken worden niet nagekomen. Leenauto gevraagd bij onderhoudsbeurt en APK, leenauto was niet beschikbaar op de dag van de afspraak. Met een taxi naar mijn werk gegaan, op eigen kosten! Wanneer je telefonisch een afspraak wil maken sta je tijden in de wacht en als je uiteindelijk iemand aan de lijn hebt verbreekt men de verbinding. Wanneer je eindelijk de juiste medewerker weer aan de telefoon hebt, zucht hij diep en lijkt hoorbaar geïrriteerd. Mij niet meer gezien bij Ford schakelgroep Utrecht-Overvecht. 🤨 Kees uit Utrecht.

  • Deskundigheid 6.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 7.0
  • Woonplaats uit Montfoort

Ford Fiesta gekocht prima auto maar veel te duur gekocht blijkt achteraf.. Jammer had hoge verwachtingen van dealer.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Veldhoven

Begin februari 2018 heb ik een Toyota Aygo (occasion) aangeschaft en ben naast de aankoop ook zeer tevreden over de service van de medewerkers van deze vestiging. Voordat ik de vestiging bezocht heeft de verkoopadviseur de heer G. Luiken al mijn vragen telefonisch beantwoord. Verder heeft hij via Watsapp alle foto\'s van de voertuig gestuurd die door mij zijn opgevraagd. Zelfs van de kleinste gebruikssporen. Ik woon in de buurt van Eindhoven en wilde niet voor niets naar Utrecht rijden. Zo wist ik zeker dat ik niet voor verrassingen zou komen te staan. Tijdens de eerste bezoek aan de vestiging ben ontzettend vriendelijk ontvangen door de heer G. Luiken. Hij heeft me uiteindelijk ook de auto verkocht. Ik zie mezelf als een kritische autokoper. De houding van de heer Luiken was professioneel en zeer meedenkend. Tijdens de verkoop werd me medegedeeld dat ik zes maanden garantie heb op het voertuig. In die zes maanden heb ik twee keer beroep moeten doen op de garantie en de laatste keer zelfs paar weken voor het einde van de garantietermijn. Alles werd kwalitatief goed opgelost en ik had geen moment het gevoel dat Ford Overvecht het vervelend of onterecht vond dat ik een beroep deed op de garantie. Ik ben tot op heden ontzettend blij met de aankoop. Een groot compliment gaat uit naar de heer Luiken en zijn collega\'s van de werkplaats. Ga zo door!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Leiden

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Nieuwegein

Vlak voor de vakantie even langs gereden om te informeren naar een loslatend deurrubber. Er werd een monteur geroepen die dit direct voor mij verhielp. Kostenloos omdat het een vaker voorkomend euvel zou zijn, ondanks dat mijn auto al lang uit de garantie is. Perfecte service!

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 4.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Na mijn vorige review ontving ik onmiddellijk een reactie. Met excuses. Binnen twee werkdagen zou contact met me worden opgenomen. U snapt \'m al. Weer niets gehoord.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woerden

Uiterst servicegericht, vriendelijk, meedenken en oploseingsgericht

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 3.0
  • Woonplaats uit Amsterdam

Het uitzoeken, proefrijden en regelen van de privatelease ging allemaal heel makkelijke en snel. Maar mijn laatste 3 e-mails over software updates worden gewoon genegeerd. Mijn navigatiesysteem heeft echt ernstig verouderde kaarten en ook softwarematig zitten er echt bugs in de besturing. Zoals collision warnings terwijl ik bijvoorbeeld stil sta voor een stoplicht. Na een eerste bericht (22 maart!) dat door Ford nog gewerkt wordt aan updates via internet, worden verzoeken tot update van die info genegeerd.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit COTHEN

Prima! Ging voor een nieuwe Kuga. Duidelijk gesprek, concreet en het gevoel dat ik (en mijn belang) serieus worden genoemen. Waren zo klaar. Rij nu in een prachtige Kuga. Auto komt ook hier in onderhoud.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Harmel

Vrijdag liet de auto me in de steek. Gebeld en de diagnose was: accu leeg. Maar ik had geen recht op assistentie want de auto had volgens de computer in april moeten komen voor een beurt. Lang verhaal kort: de ANWB kwam na anderhalf uur. Nieuwe accu van gekocht. Nu op zoek naar een garage voor een beurt. Een garage met enige begrip en coulance.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Krimpen aan den IJssel

Ik heb die ervaring met Ad dus niet, communicatie probleem! Ik ga er van uit dat bij een beurt groot of klein APK incl. gratis + ruitenwisser zoals vermeld is. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik dit graag. Mischien een hint ik zie op de site alleen de boven laag van personeel let wel verkopen is een, maar de tweede wordt zeer zeker uit door de competentie vanuit het onderhoud personeel van de garage besteld dus ook van deze vaklieden een foto zou niet misstaan!!!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Gouda

Zeer prettig, toen ik voor het eerst met hen belde. daarna uitegbreid vragen kunnen stellen, zodat ik daarna de keuze maakte om vanuit Gouda naar hen toe te gaan voor een proefrit. Tijdens proefrit werd mijn, nu vorige Ford Focus getaxeerd én gewassen! Nadat alle vragen zonder enige vorm van druk, werden doorgenomen en beantwoord, zijn we tot een goede deal gekomen. Professioneel, zeer correct en nuchtere verkoper.

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Delft

Slecht! Eerst 1250 geven voor de inruil auto, helaas kwamen we er toen nog niet uit. Vervolgens daalt de auto die we wilden kopen in prijs en geven ze ineens maar 700 terug. Slechte zaak vink en Evag.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Ijsselstein

Ik heb net een nieuw fiesta gekocht , Wat een top service , vriendelijk verkopers . geweldig service , Bedankt aan de team van Ford en een speciaal bedankt aan Koen Blansjaaar

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit Apeldoorn

Een jaar geleden bij deze Ford garage een Ford Mondeo gekocht. Prima geholpen en goede service nadat we de auto 1 dag hadden de riem er af liep. Maar....nu 12 maanden later moest deze auto voor apk keuring en wat blijkt de achterste remblokken en remschijven volledig versleten mocht er geen km. meer mee rijden en kwam ook niet door de keuring. Dit na een goeie 12000 km terwijl je mag verwachten dat een auto wordt afgeleverd met remschijven en remblokken waar je nog wel meer mee kunt rijden dan maar 12000 km. Hier telefonisch contact met de garage over opgenomen ze zouden terug bellen maar dat gebeurde niet. Opnieuw gebeld en als antwoord gekregen dat ze hier niets aan doen. Erg teleurstellend .....had er meer van verwacht.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0

We hebben een jonge Ford Focus gekocht bij dit bedrijf. Onze vorige auto was al een enige tijd in onderhoud bij Ford Utrecht, en de snelle en vriendelijke service heeft ons doen besluiten onze huidige auto daar aan te schaffen. De verkoper had alle aandacht voor onze wensen en de auto is naar volle tevredenheid afgeleverd. Onlangs (net na het verstrijken van de garantietermijn) deed zich een probleem voor met de auto waardoor deze niet meer kon rijden. De auto is door Ford Assistance (lees: ANWB) naar een andere dealer gebracht. Toen ik dit voorlegde aan Ford Utrecht heeft deze besloten om de kosten volledig te vergoeden. Een pluim voor dit bedrijf en voor de verkoper met wie ik steeds contact had over de reparatie.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woerdense Verlaat

Al jaren Klant Bij Ford in Woerden.Altijd zeer vriendelijk. Snel en vakkundige service Arjan Vos en Team ga zo dooor! !

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 2.0
  • Woonplaats uit Schiedam

De slechtste receptie die ik in 40 jaar heb gezien. Het kan ze allemaal echt geen zak schelen. Ze zeggen maar wat. De garage zal hopelijk zijn werk wel deskundig doen. Ik was er voor het eerst maar ga niet meer terug. De mogelijkheid van excuses kennen ze blijkbaar niet.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Huissen

Ik heb in september mijn Ford S-Max daar gekocht. We waren snel over de prijs eens. Bij thuiskomst bleek mijn achterportier niet meer open te gaan ivm kinderslot wat verkeerd zat. Kon ik bij de forddealer bij mij in Arnhem op laten lossen. Super service!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Delft

Ruim voldoende. Service with a smile. Denkt mee met de klant. Schijnt deze dagen schaars te zijn. En niet bij alle Ford garages heeft men gehoord van klantvriendelijkheid. Hier wordt ook nog wel vervoer voor je geregeld.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Woerden

Top geholpen, duidelijk en komen altijd hun afspraken na.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Mijdrecht

Uitstekend!!!! Een aanbeveling als men een auto zou willen kopen.

  • Deskundigheid 0.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 5.0
  • Woonplaats uit Krimpen ad ijssel

Helaas laat de comnunicatie of service van een bepaalde medewerker te wensen over. Pas na 1 week kon de voorruit vervangen worden. Okay..dat kan gebeuren. Telefonisch de vraag gesteld of de APK via online afspraak maken de ruutewissers er toch bij horen, was commentaar van Ad dat dit alleen het geval is bij goedkeuring. Bij afkeuring krijg je geen ruitenwissers??ik dacht juist dat als je ruitenwissers versleten zijn en dit wordt geconstateerd tijdens dr APK dat dit dan meteen vervangen wordt of zoals normaal de wissrs op je voorstoel wordr gelegd. Vandaag haalde ik de auto op ba het verlagen cd voorruit of hij het me nogmaals kon uitleggen zodater geen onduidelijkheid is. Nogmaals verklaarde hij dat de actie gratis ruitewissers alleen verkregen kon worden na goedkeuring, want anders verdienen ze er niks aan als mensen bij reparatie van afgekeurde onderdelen ergens anders laten repareren. Vreemd, want bij navraag bij Ardea en Kalmthout gaat het toch echt om het maken van een online afspraak van APK(zoals voorgaande jaren) dus heb Ad duidijk grmaakt dat ik i middels wel de agsoraak bij Adres heb gemaakt. En voir mij voortaan geen Ford Schakel Krimpen meer. Ik heb zelf 2 Fords en.mijn moeder ook. Dus deze klandizie raken ze kwijt . Echt heel jammer ook cd botte manier waarop hij ook vaak vooral een vrouw te woord staat. Ik neem nog contact op met de vestigingsmanager.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Super service. Aanschaf nieuwe fiesta. Superauto!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Vanmiddag even langs geweest voor after sales service Top geholpen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit WOERDEN

Altijd zeer behulpzaam en vriendelijk.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Dronten

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Afgelopen zaterdag mijn nw Ford Mondeo afgehaald en met spijt afscheid genomen van mijn vorige Mondeo Inruil prijs wat weinig maar zo voelt het altijd denk ik maar een mooie prijs met extra\'s voor de nieuwe Aflevering verliep wat moeizaam maar alles toch nog goed gekomen. Geduldig personeel wat de tijd voor je neemt Staan open voor bepaalde specifieke wensen Zeker een aanrader zoals ik het voel

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Lopik

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Nieuwegein

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 6.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Daags na een uitgevoerde motocraft servicebeurt sloeg 7x de motor af bij loslaten van het gaspedaal. Wel enigszins frustrerend na een servicebeurt , maar kon onmiddellijk worden geholpen. Slecht vastgedraaide bougies alsmede verstopte filters bleken de oorzaak te zijn

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Schiedam

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 4.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Schiedam

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Prima, alleen moet u niet via het scherm in de wachtkamer steeds een prijs laten zien die veel goedkoper is dan wat u echt rekent en van te voren ook meld in uw brief. Dat is best wel frustrerend voor uw klanten.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Capelle aan den IJssel

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht, kon er op wachten. Kop koffie, krantje, en 1,5 uur later klaar. Toppie (leestafel zou nog prettiger zijn}.

  • Deskundigheid 7.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Schiedam

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Vlaardingen

Zeer goed,en klant vriendelijk bedrijf,en personeel,zeer gemotieveerd. De gehele fam,.rijd al jaren FORD(AL 70 jaar.),zonder problemen,en als die er zouden lost,het bedrijf het ALTIJD met tevredenheid. En deskundig personeel.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit SCHIEDAM

Ben al 20 jaar klant eerst via bedrijf en nu privé

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit LEUSDEN

  • Deskundigheid 1.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 1.0
  • Nazorg / service 1.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Niet erg tevreden Nieuwe ford fiesta via lease maatschappij, op eens wilde deze niet meer in de achteruit versnelling. ANWB heeft mij op weg geholpen en de volgende dag heb ik mijn auto naar Ford Utrecht Overvecht gebracht. Het lukte ze maar niet om de versnellingsbak goed af te stellen :( Een soap van acht weken en meerdere bezoeken eer de versnellingsbak gemaakt was. Het leek alsof de monteur bang was om te gaan werken. Ik denk dat hij het liefst zag dat ik het er maar mee deed zo Intussen ging de antidiefstal klep van de brandstof tank kapot. Zij hadden de verkeerde ter vervanging besteld, heeft dus ook twee weken geduurd. Tijdens een van die bezoeken zag (dezelfde luie) monteur opeens een druppel koelvloeistof en begon daarover ipv het probleem wat speelde. Dit bleek een moertje of bout van de thermostaat te zijn dat een beetje los zat.. Raar. In elk geval afgelopen week was mijn auto eindelijk klaar. Ik vond mijn auto opeens wel lawaaierig, maar dacht dat het aan mij lag. Ik rij een diesel en vervangend vervoer was een benzine, ik dacht dat het daaraan lag. Nu za mijn zoon gisteren met mij in de auto en hij maakte er direct een opmerking over , waarom maakt je auto zoveel lawaai papa? Nadat ik de auto inspecteerde blijkt de plaat rechts, net voor de pasagiersdeur uit te steken, alsof de auto verkeerd op de brug was gezet. Bij snelheden boven 135 km prr uur gaat de hele auto fluiten Ik heb er een kriebelig gevoel aan over gehouden. Morgen neem ik contact op met de leasemaatschappij en laat ik de auto volledig nakijken door een onafhankelijk garage bedrijf.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit spijkenisse

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0

Zelfs de reparatie aan een ander merk prima uitgevoerd! Super service!!

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit NIEUWEGEIN

Vriendelijk en betrouwbaar

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Uithoorn

Ford schakel Nieuwegein is mijn vaste garage! En als je dan beseft dat het ruim een half uur weg is, denk je misschien ze is gek! Maar een garage moet je gelijk een goed gevoel geven! Dit kreeg ik bij deze garage! Als ik bel maken ze altijd tijd voor je! Ze helpen je op weg en zijn heel vriendelijk! Ik kan iedereen Ford schakel Nieuwegein aanraden!!!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Den Haag

Altijd vriendelijk personeel in de gemoedelijke sfeer. Valt mij op dat het team qua samenstelling alle lange tijd vast is. Dat zegt denk ik genoeg. Een echte \'ouderwetse\' garage waar de klant nog koning is. Ik ben zelf niet meer woonachtig in Woerden, maar kom er speciaal voor onderhoud naar toe. Puur en alleen om de sfeer en behandeling die je er ondergaat. Ga zo door!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Laren (N-H)

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Woerden

Ford voor een onderhoudsbeurt gebracht en vervanging distributieriem. Zeer vriendelijke medewerkers en mijn auto was keurig schoongemaakt en gestofzuigd!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Afspraken worden goed nagekomen en extra aandachtpunten worden ook behandeld,gecontroleerd en indoen nodig na toestemming verholpen

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Capelle aan den IJssel

Prettige ontvangst van de baliemedewerkers en snelle service

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Krimpen a/d IJssel

Goed

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit utrecht

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0

Uitstekende en snelle service, was klaar voordat ik mijn koffie op had.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Capelle a/d IJssel

Vriendelijke behandeling. Meedenken bij problemen. Servicegerichte oplossingen.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Schiedam

Goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit NIEUWEGEIN

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Ford Utrecht Leidsche Rijn vorige week bezocht voor onderhoud. Duidelijke uitleg en keurig gebeld voor dingen die diende te worden vervangen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Vlaardingen

Ben al 41 jaar klant bij Ford. Bij Vink en Evag begonnen in 1975 tot 2005,toen verhuist naar Barendrecht,nu weer terug in Vlaardingen. Prima bedrijf, kom er graag , altijd tot volle tevredenheid geholpen. Fijn personeel.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Houten

Goed geholpen, goede service.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 8.0

weer goed geholpen,zoals gebruikelijk.

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit lekkerkerk

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Uithoorn

Ford schakel Nieuwegein is mijn vaste garage! En als je dan beseft dat het ruim een half uur weg is, denk je misschien ze is gek! Maar een garage moet je gelijk een goed gevoel geven! Dit kreeg ik bij deze garage! Als ik bel maken ze altijd tijd voor je! Ze helpen je op weg en zijn heel vriendelijk! Ik kan iedereen Ford schakel Nieuwegein aanraden!!!!

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 0.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schiedam

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Noordwelle

Zeer klantvriendelijk en een top service

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit SCHIEDAM

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Utrecht

Reguliere onderhoudsbeurt. Uitermate correct te woord gestaan. Vooraf overleg over eventuele mankementen. Alles keurig verholpen, netjes auto gewassen. Nette auto als vervangend vervoer mee gekregen. Ook prettig dat ik tot 8 uur \'s avonds de auto weer kon komen ophalen.

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 10.0

Bijzonder goed ! Snelle service, zeer klantvriendelijk bij de Receptie.

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Pernis

Mooi, netjes, vriendelijk

  • Deskundigheid 10.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 10.0
  • Nazorg / service 10.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Dit is een TOP bedrijf! Eerlijke mensen! Een bedrijf wat een vertrouwd gevoel geeft!

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 5.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Lekkerkerk

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Schoonhoven

  • Deskundigheid 8.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 6.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit krimpen aan den IJssel

Jaarlijks beurtje gehad, met voor mij een nieuwe auto. Goed en correct geholpen. Gratis leen fietsje gehad, voor naar me werk. Top Auto gewassen (gratis) zeer gewaardeerd. Prijs vond ik aan de hoge kant, maar dat komt omdat ik voorheen de onderhoud zelf deed. Conclusie: Goed

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 9.0
  • Nazorg / service 9.0
  • Woonplaats uit Vlaardingen

  • Deskundigheid 9.0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 7.0
  • Nazorg / service 8.0
  • Woonplaats uit Rotterdam

Het maken van afspraken verloopt tot tevredenheid. Onderhoudsbeurt prima in orde. Tijdens het wachten op de auto goede verzorging met koffie. Vriendelijk personeel Alan de receptie. Minpuntje was de lange wachttijd voordat de auto klaar was. Duurde ca. 1,5 uur.

Toon alle beoordelingen

Over Klantenvertellen

Klantenvertellen BV is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem.

Neem contact met ons op


AutoTrack gebruikt je persoonsgegevens om je aanvraag te kunnen verwerken. Meer informatie vind je in ons privacy statement.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bel de aanbieder