Brandstof
Benzine
Transmissietype
Automaat
Verbruik
5,6 km per liter
Vermogen
415 pk (305 kW)
Motorinhoud
3.586 cc
Kleur
Rood
Trekhaak
-
Trekgewicht max.
-
Wegenbelasting
€192 - €211 / kwartaal
APK geldig tot
31 augustus 2026
Kenteken
GKZ-49-T
Inruil
Inruilvoorstel ontvangen?
Aanbieder
Hemcar Leiden
Amphoraweg 3C
2332 ED Leiden
Wat vertelt de aanbieder over deze auto?
Heftig!
voor wie zelfs een Ferrari 360 Modena niet heftig genoeg is, hebben we voor de echte diehards een pure versie! De 360 Challenge Stradale. Ferrari voerde bij deze auto “de kunst van het weglaten” perfect uit. De lichtgewicht versie van de Modena staat bekend om zijn hardcore eigenschappen en “less is more” filosofie. De 360 Challenge Stradale is een voor op de openbare weg goedgekeurde raceauto, gebaseerd op de gelijknamige Ferrari 360 Challenge. De toevoeging “Stradale” (Italiaans voor straat) zegt daarmee precies waar het op staat. Een 360 Challenge Stradale hoor je van kilometers afstand aan komen denderen. Letterlijk. Met dank aan een oorverdovend geluid die werkelijk in elke vezel van je lichaam door dreunt. Er is geen straatlegale racer die zó dichtbij het geluid van de Formule 1 komt. En dan bedoelen we natuurlijk uit het tijdperk dat de F1-auto’s nog écht geluid maakten…
Met de rode startknop ontwaakt de bulderende V8 van Ferrari. De eerste 4.1 seconden die deze Stradale nodig heeft om de 100 km/h aan te tikken, zijn érg heftig. Als je het aandurft, kun je doorhalen naar 300 kilometer per uur, want dan pas verliest de Ferrari het van de luchtweerstand. De Stradale heeft een sequentiële zesversnellingsbak. Als je elektrohydraulisch terugschakelt voor een bocht, vermaakt de F1-transmissie je met stootjes tussengas. De eerste 2.500 toeren zijn prima geschikt om te cruisen, voor snelle sprints, moet je doorhalen tot 6.000. In het gebied daarboven moeten alle systemen in je hoofd op stand-by staan, want dan ga je echt belachelijk hard. Op weg naar z'n topsnelheid hoor je een scala van motorgeluiden.
Wie durft het aan?
- Zwarte hemelbekleding
Modelreeks: mei 2003 - jul. 2005
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Laadvermogen: 455 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieurkleur: Zwart
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Fabrikant: Hemcar Amphoraweg 3c 2332ED LEIDEN, NL 0718100000 http://www.hemcar.nl leiden@hemcar.nl
Contact Aanbieder
Opties & Accessoires
Parkeer systeem
Alarmsysteem
Alarmsysteem Klasse 1
Startblokkering
Stuurbekrachtiging
Stuurwiel
Bekleding Leder
lederen interieur
82-liter brandstoftank
Garanties & Zekerheden
Geen garanties & zekerheden
Voor deze auto zijn geen garanties & zekerheden beschikbaarAutorapporten
Verzekeren
Financieren
Specificaties
Prijs incl. btw
€ 299.950
BTW verrekenbaar
Nee, marge auto
Kenteken
GKZ-49-T
Merk
Ferrari
Model
360
Kilometerstand
23.879 km
Brandstof
Benzine
Transmissietype
Automaat
(6 versnellingen)
Kleur
Rood
Uitvoering
Carrosserievorm
Coupe
Aantal Deuren
2
Soort voertuig
Personenauto
Maximum aantal zitplaatsen
2
Versnellingen
6
Nieuwprijs vanaf
-
Import auto
Ja
Bouwjaar
2004
Datum eerste toelating
26 juli 2004
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
16 september 2024
APK geldig tot
31 augustus 2026
Fabrieksgarantie algemeen
-
Fabrieksgarantie aandrijving
-
Fabrieksgarantie carrosserie
-
Fabrieksgarantie lak
-
Fabrieksgarantie max. kilometers
-
Emissieklasse
Euro 3
Energielabel
-
CO2 uitstoot
440 gram per km
Verbruik
5,6 km per liter
Verbruik in de stad
3,6 km per liter
Verbruik buiten de stad
8,3 km per liter
Aantal cilinders
8
Motorinhoud
3.586 cc
Turbo
Nee
Vermogen
415 pk (305 kW)
Topsnelheid
300 km/h
Acceleratie 0 naar 100
4.1 s
Aandrijving
achterwiel
Dimensies (L x B x H)
4.477 x 1.922 x 1.199 mm
Ledig gewicht
1.265 kg
Draaicirkel
10,8 m
Inhoud brandstoftank
82 liter
Actieradius
458 km
Rijklaar gewicht
1.365 kg
Wegenbelasting (3 maanden)
€ 192 - € 211
Maximaal toelaatbaar gewicht
1.720 kg
Trekgewicht geremd
-
Trekgewicht ongeremd
-
Inhoud kofferbak
-

Ben je een foutieve of misleidende advertentie tegengekomen? Laat het ons direct weten. Wij zullen actie ondernemen om deze te corrigeren.



