Brandstof
Elektriciteit
Actieradius praktijk
335 km
Accucapaciteit
68 kWh
Praktijkverbruik
20.3 kWh / 100 km
Vermogen
270 pk (198 kW)
Kleur
Grijs
Trekhaak
Ja
Trekgewicht max.
750 kg
Wegenbelasting
€93 - €103 / kwartaal
APK geldig tot
4 november 2027
Kenteken
N-787-KK
Inruil
Inruilvoorstel ontvangen?
Aanbieder
Autobedrijf Jan Bogert B.V.
Wipmolen 3
4671 HE Dinteloord
Wat vertelt de aanbieder over deze auto?
De Mustang Mach-E combineert de looks van een iconische Ford met de rust en souplesse van volledig elektrisch rijden. Deze uitvoering met vierwielaandrijving voelt krachtig en stabiel aan, juist op hogere snelheden en bij nat wegdek. De batterij zit op een mooie 91% SoH, waardoor je nog steeds ruim uit de voeten kunt zonder telkens bij te laden.
Binnenin tref je een verrassend luxe sfeer: een panoramadak dat het interieur heerlijk licht maakt, strak leder, het grote centrale scherm en natuurlijk CarPlay voor een fijner ritme onderweg. De afwerking is typisch Mach-E: modern, clean en ruimtelijk.
Ook praktisch staat hij zijn mannetje. De aanwezige trekhaak maakt ’m nét wat veelzijdiger—ideaal als je eens wat extra mee wilt nemen. De AWD-aandrijving geeft daarbij net die directe grip en zekerheid die je merkt zodra je wegrijdt.
Kortom: een sportieve, ruime en luxe EV waarmee je zonder moeite elke rit een stuk aangenamer maakt.
- Adaptieve Cruise Control (Stop&Go)
- Automatisch Dimmende Binnenspiegel
- Automatisch Dimmende Buitenspiegels
- Bluetooth
- Digitale radio-ontvangst (DAB+)
- Draadloos Opladen Smartphone
- Elektrisch bedienbare handrem
- Elektrisch inklapbare spiegels
- Full-Led Verlichting
- Groot navigatie
- Keyless
- Lane-Assist
- Navigatie full map + hdd
- Navigatie te koppelen via telefoon
- Panodak
- Parkeersensoren voorzijde
- Proactieve Bescherming inzittenden
- Verkeersbord Herkenning (RSI)
- Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
- Afdekscherm bagageruimte
- Audiobediening op het stuur
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Automatische Stabiliteits Controle
- Carkit
- In hoogte verstelbaar stuur
- Snelheidsbegrenzer
- Stoelverwarming voor
Constructiejaar: 2021-11
Laadvermogen: 602 kg
Wielbasis: 298 cm
Interieurkleur: Zwart
Emissieklasse: Z
Kijk nu op onze website voor uitgebreide foto’s van het in- en exterieur van deze, en van onze andere prachtige occasions!
www.janbogert.nl
12 maanden garantie VANAF € 795,- (met deze garantie kunt u bij de officiële merkdealer terecht bij u in de buurt)
Afleverpakket € 595,-
- Meer dan 200 ex-leaseauto's op voorraad.
- Financiering en lease mogelijk, vraag bij ons een scherpe offerte aan.
- Familiebedrijf met al bijna 30 jaar ervaring in het in- en verkopen van schitterende, jonggebruikte occasions!
Dit is de standaard die we bij Autobedrijf Jan Bogert hanteren om de hoogst mogelijke kwaliteit te waarborgen: ''Wij als team gaan altijd voor een 10!''.
Ons bedrijf is aangesloten bij de BOVAG, wat staat voor vakkundigheid, zekerheid en betrouwbaarheid. Ook zijn we als bedrijf RDW-gecertificeerd, waardoor we de auto ter plekke kunnen tenaamstellen.
Maak nu een afspraak om deze auto te komen bekijken in onze showroom, de koffie staat klaar!
Bovenstaande informatie is met zorg opgesteld, maar daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. Type-, zet- en spelfouten zijn dan ook voorbehouden.
Autobedrijf Jan Bogert B.V.
14 reviews
M
12 oktober 2025, p
Hartelijk ontvangst en goede service!
Hartelijk ontvangst en goede service
Martin
11 oktober 2025, rotterdam
“Perfecte” auto vol dure verrassingen
Enkele weken geleden heb ik bij deze autodealer een Tesla Model 3 gekocht. De auto werd aangeprezen als perfect en goed onderhouden. Tijdens de proefrit leek alles inderdaad in orde — geen vreemde geluiden of waarschuwingen, dus ik had geen reden om te twijfelen. Echter, na slechts een week begon de voorvering piepende geluiden te maken. Ik ben toen naar een lokale garage gegaan voor controle, en daar bleek dat alle draagarmen vervangen moesten worden. De kosten voor een gedeeltelijke reparatie bedragen al €690. De moraal van het verhaal: ondanks de beweringen van de dealer dat de auto in topconditie verkeert, is dat niet het geval. Er kunnen verborgen gebreken aanwezig zijn die niet aan het licht komen bij een korte proefrit. De auto lijkt niet grondig gecontroleerd te zijn en is zeker geen 10 uit 10 – ook al willen ze je dat graag doen geloven.
Jan Wicherink
5 oktober 2025, eindhoven
Zeer slechte ervaring met CarGarantie en Jan Bogert
De Nederlandse vertegenwoordiging van de Duitse firma CG Car-Garantie Versicherungs-AG wordt geleid door een Belgisch duo. Eén persoon verzorgt de e-mailafhandeling, de ander neemt de telefonische contacten voor zijn rekening. Telefonisch contact opnemen blijkt echter lastig: na twee keer het antwoordapparaat te hebben doorlopen, wordt de verbinding automatisch verbroken. Bovendien is het bedrijf slechts bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur. Wanneer men uiteindelijk iemand te spreken krijgt, verloopt het gesprek zakelijk en weinig klantvriendelijk. Er wordt direct naar het kenteken gevraagd en als klant krijg je nauwelijks de kans om uit te spreken. Tijdens het eerste contact werd mij duidelijk gemaakt dat de autoverkoper de garantieverlener is en niet CarGarantie. CarGarantie neemt uitsluitend de schadeafhandeling over. In mijn geval ging het om autobedrijf Jan Bogert. Hoewel de dealer zelf een verzekering bij CarGarantie had kunnen afsluiten, wordt dit afgewenteld op de klant. Met andere woorden: de dealer koopt zijn eigen risico af, terwijl de klant de premie betaalt. Mijn claim betrof een defecte motor die vervangen moest worden. Volgens mij was de schade veroorzaakt door een additief dat bij een onderhoudsbeurt aan de olie was toegevoegd. Vanaf het begin heb ik dit duidelijk aangegeven. Toch moest ik, op verzoek van CarGarantie, twee afzonderlijke onderzoeken laten uitvoeren door de Seat-dealer, omdat het eerste rapport volgens hen onvoldoende zou zijn. Kosten: circa €700. Vervolgens werd ook nog een externe expert ingeschakeld voor laboratoriumonderzoek van de olie. Dit traject duurde weken langer dan gepland omdat het oliemonster zoekgeraakt bleek te zijn. Nadat de uitslag van het olieonderzoek binnen was, had men nog twee weken nodig om tot een eindrapport te komen. Na negen weken werd de claim uiteindelijk afgewezen. Ik heb mij daarna niet meer op de inhoudelijke afwijzing gericht, maar wel mijn ongenoegen uitgesproken ov
Contact Aanbieder
Opties & Accessoires
Parkeer systeem
Airbags
4X4
Alarmsysteem
Anti Slip Control
Antiblokkeersysteem (ABS)
Bandenspanningscontrolesysteem
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Getint glas
Regensensor
Stuurbekrachtiging
Tractie Controle Systeem (TCS)
Achterlichten LED
Dagrijverlichting LED
Koplampen LED
AC
Voorstoel(en)
Stuurwiel
Achterbank deelbaar
Armsteun achter
Armsteun voor
Bekleding Leder
Boordcomputer
Elektrische ramen voor en achter
Elektronisch dashboard
Hill hold-functie
Hoofdsteunen achter
Isofix aansluiting
Keyless entry
Navigatiesysteem
Spraakbediening
Warmtewerend glas
Cruise Control Adaptive
Apple CarPlay
Dak
Trekhaak
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Buitenspiegels inklapbaar
Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Lichtmetalen velgen
Lichtmetalen velgen 19"
Metallic lak
Buitenspiegels verwarmd
Audio installatie
Radio -DAB
Android Auto
lederen interieur
oplaadmogelijkheid
airbag(s) knie
volledig digitaal instrumentenpaneel
keyless start
stuurwiel multifunctioneel en verwarmd
lichtmetalen velgen 19"
Garanties & Zekerheden
Nationale Autopas (NAP)

Kilometerstand is logisch verklaarbaar
Gecontroleerd door de RDW
Autorapporten
Verzekeren
Financieren
Specificaties
Prijs incl. btw
€ 28.900
BTW verrekenbaar
Ja
Kenteken
N-787-KK
Merk
Ford
Model
Mustang Mach-E
Kilometerstand
53.359 km
Brandstof
Elektriciteit
Transmissietype
Automaat
(1 versnellingen)
Kleur
Grijs
Uitvoering
Carrosserievorm
SUV / Terreinwagen
Aantal Deuren
4
Soort voertuig
Personenauto
Maximum aantal zitplaatsen
5
Versnellingen
1
Nieuwprijs vanaf
€ 67.140
Import auto
Nee
Bouwjaar
2021
Datum eerste toelating
4 november 2021
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
4 november 2021
APK geldig tot
4 november 2027
Fabrieksgarantie algemeen
-
Fabrieksgarantie aandrijving
-
Fabrieksgarantie carrosserie
-
Fabrieksgarantie lak
-
Fabrieksgarantie max. kilometers
-
Accugarantie
46 maanden resterend
Accugarantie
160.000 km
Emissieklasse
Z
Energielabel
A
CO2 uitstoot
-
Elektrisch praktijkverbruik
20.3 kWh / 100 km
Vermogen
270 pk (198 kW)
Topsnelheid
180 km/h
Acceleratie 0 naar 100
5.6 s
Actieradius fabrieksopgave (WLTP)
400 km
Actieradius praktijk
335 km
Type
🌞 Zomer
❄️ Winter
Stad
495 km
340 km
Snelweg
305 km
240 km
Gemengd
385 km
285 km
Accuconditie (SoH)
-
Accutest-rapport
-
Accucapaciteit, bruikbaar
68 kWh
Accucapaciteit, nominaal
75.7 kWh
Maximaal laadvermogen thuisladen
11 kW
Laadtijd thuisladen 0-100%
450 minuten
Laadsnelheid thuisladen
45 km per uur
Type snellaadpoort
CCS
Maximaal laadvermogen snelladen (kW)
109 kW
Gemiddeld laadvermogen snelladen
78 kW
Laadtijd snelladen 10-80%
39 minuten
Laadsnelheid snelladen
360 km per uur
Aandrijving
voor en achterwiel
Dimensies (L x B x H)
4.730 x 1.880 x 1.620 mm
Ledig gewicht
2.038 kg
Draaicirkel
11,6 m
Inhoud brandstoftank
-
Rijklaar gewicht
2.138 kg
Wegenbelasting (3 maanden)
€ 93 - € 103
Maximaal toelaatbaar gewicht
2.640 kg
Trekgewicht geremd
750 kg
Trekgewicht ongeremd
750 kg
Inhoud kofferbak
519 - 1.345 liter
Alle informatie met eenis afkomstig vanEV Database.

Ben je een foutieve of misleidende advertentie tegengekomen? Laat het ons direct weten. Wij zullen actie ondernemen om deze te corrigeren.



