Brandstof
Elektriciteit
Actieradius praktijk
370 km
Accucapaciteit
80 kWh
Praktijkverbruik
21.6 kWh / 100 km
Vermogen
409 pk (300 kW)
Kleur
Zwart
Trekhaak
-
Trekgewicht max.
1.800 kg
Wegenbelasting
€119 - €131 / kwartaal
APK geldig tot
2 november 2027
Kenteken
K-574-BV
Inruil
Inruilvoorstel ontvangen?
Aanbieder
Autobedrijf Jan Bogert B.V.
Wipmolen 3
4671 HE Dinteloord
Wat vertelt de aanbieder over deze auto?
Deze EQC 400 in AMG Line-uitvoering heeft precies die combinatie van kracht en verfijning die je van een elektrische Mercedes mag verwachten. Met 408 pk en 4MATIC voelt hij solide, stil en moeiteloos snel. Het accupakket staat op 95% SoH, dus netjes op niveau.
De 360-camera geeft je perfect overzicht bij manoeuvreren, CarPlay maakt het dagelijkse gebruik meteen vertrouwd en stoelverwarming zorgt voor comfort op koudere dagen. De 21-inch AMG-wielen geven ’m een duidelijke, sportieve présence zonder overdreven te worden.
In het echt komt dit pakket nog beter over. Je kunt altijd even langskomen om ’m te bekijken.
- 21'' Lichtmetalen Velgen
- 65% getint glas vanaf B-stijl
- 360° Camera (Bovenaanzicht)
- Adaptieve Cruise Control (Stop&Go)
- Adaptieve Demping
- AMG-Line
- Automatisch Dimmende Binnenspiegel
- Automatisch Dimmende Buitenspiegels
- Bestuurdersassistentie Pakket
- Bluetooth
- Botspreventie
- City Safety
- Digitale radio-ontvangst (DAB+)
- Diverse Rijmodi
- Draadloos Opladen Smartphone
- Efficiencyassistent
- Elektrisch bedienbare handrem
- Elektrische bediende achterklep
- Elektrisch inklapbare spiegels
- Front assist
- Front camera
- Full-Led Verlichting
- Groot navigatie
- Keyless
- Lane-Assist
- Matrix LED koplampen
- Navigatie full map + hdd
- Navigatie te koppelen via telefoon
- Parkeersensoren voorzijde
- Proactieve Bescherming inzittenden
- Verkeersbord Herkenning (RSI)
- Voetgangersherkenning
- Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
- Afdekscherm bagageruimte
- Audiobediening op het stuur
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Automatische Stabiliteits Controle
- Carkit
- In hoogte verstelbaar stuur
- Snelheidsbegrenzer
- Stoelverwarming voor en achter
Constructiejaar: 2020-11
Laadvermogen: 545 kg
Wielbasis: 287 cm
Interieurkleur: Zwart
Emissieklasse: Z
Kijk nu op onze website voor uitgebreide foto’s van het in- en exterieur van deze, en van onze andere prachtige occasions!
www.janbogert.nl
12 maanden garantie VANAF € 795,- (met deze garantie kunt u bij de officiële merkdealer terecht bij u in de buurt)
Afleverpakket € 595,-
- Meer dan 200 ex-leaseauto's op voorraad.
- Financiering en lease mogelijk, vraag bij ons een scherpe offerte aan.
- Familiebedrijf met al bijna 30 jaar ervaring in het in- en verkopen van schitterende, jonggebruikte occasions!
Dit is de standaard die we bij Autobedrijf Jan Bogert hanteren om de hoogst mogelijke kwaliteit te waarborgen: ''Wij als team gaan altijd voor een 10!''.
Ons bedrijf is aangesloten bij de BOVAG, wat staat voor vakkundigheid, zekerheid en betrouwbaarheid. Ook zijn we als bedrijf RDW-gecertificeerd, waardoor we de auto ter plekke kunnen tenaamstellen.
Maak nu een afspraak om deze auto te komen bekijken in onze showroom, de koffie staat klaar!
Bovenstaande informatie is met zorg opgesteld, maar daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. Type-, zet- en spelfouten zijn dan ook voorbehouden.
Autobedrijf Jan Bogert B.V.
14 reviews
M
12 oktober 2025, p
Hartelijk ontvangst en goede service!
Hartelijk ontvangst en goede service
Martin
11 oktober 2025, rotterdam
“Perfecte” auto vol dure verrassingen
Enkele weken geleden heb ik bij deze autodealer een Tesla Model 3 gekocht. De auto werd aangeprezen als perfect en goed onderhouden. Tijdens de proefrit leek alles inderdaad in orde — geen vreemde geluiden of waarschuwingen, dus ik had geen reden om te twijfelen. Echter, na slechts een week begon de voorvering piepende geluiden te maken. Ik ben toen naar een lokale garage gegaan voor controle, en daar bleek dat alle draagarmen vervangen moesten worden. De kosten voor een gedeeltelijke reparatie bedragen al €690. De moraal van het verhaal: ondanks de beweringen van de dealer dat de auto in topconditie verkeert, is dat niet het geval. Er kunnen verborgen gebreken aanwezig zijn die niet aan het licht komen bij een korte proefrit. De auto lijkt niet grondig gecontroleerd te zijn en is zeker geen 10 uit 10 – ook al willen ze je dat graag doen geloven.
Jan Wicherink
5 oktober 2025, eindhoven
Zeer slechte ervaring met CarGarantie en Jan Bogert
De Nederlandse vertegenwoordiging van de Duitse firma CG Car-Garantie Versicherungs-AG wordt geleid door een Belgisch duo. Eén persoon verzorgt de e-mailafhandeling, de ander neemt de telefonische contacten voor zijn rekening. Telefonisch contact opnemen blijkt echter lastig: na twee keer het antwoordapparaat te hebben doorlopen, wordt de verbinding automatisch verbroken. Bovendien is het bedrijf slechts bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur. Wanneer men uiteindelijk iemand te spreken krijgt, verloopt het gesprek zakelijk en weinig klantvriendelijk. Er wordt direct naar het kenteken gevraagd en als klant krijg je nauwelijks de kans om uit te spreken. Tijdens het eerste contact werd mij duidelijk gemaakt dat de autoverkoper de garantieverlener is en niet CarGarantie. CarGarantie neemt uitsluitend de schadeafhandeling over. In mijn geval ging het om autobedrijf Jan Bogert. Hoewel de dealer zelf een verzekering bij CarGarantie had kunnen afsluiten, wordt dit afgewenteld op de klant. Met andere woorden: de dealer koopt zijn eigen risico af, terwijl de klant de premie betaalt. Mijn claim betrof een defecte motor die vervangen moest worden. Volgens mij was de schade veroorzaakt door een additief dat bij een onderhoudsbeurt aan de olie was toegevoegd. Vanaf het begin heb ik dit duidelijk aangegeven. Toch moest ik, op verzoek van CarGarantie, twee afzonderlijke onderzoeken laten uitvoeren door de Seat-dealer, omdat het eerste rapport volgens hen onvoldoende zou zijn. Kosten: circa €700. Vervolgens werd ook nog een externe expert ingeschakeld voor laboratoriumonderzoek van de olie. Dit traject duurde weken langer dan gepland omdat het oliemonster zoekgeraakt bleek te zijn. Nadat de uitslag van het olieonderzoek binnen was, had men nog twee weken nodig om tot een eindrapport te komen. Na negen weken werd de claim uiteindelijk afgewezen. Ik heb mij daarna niet meer op de inhoudelijke afwijzing gericht, maar wel mijn ongenoegen uitgesproken ov
Contact Aanbieder
Opties & Accessoires
Parkeer systeem
Airbags
4X4
Accident Avoidance System
Alarmsysteem
Anti Slip Control
Antiblokkeersysteem (ABS)
Bandenspanningscontrolesysteem
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Getint glas
Luchtvering
Regensensor
Stuurbekrachtiging
Tractie Controle Systeem (TCS)
Vermoeidheids herkenning
Achterlichten LED
Dagrijverlichting LED
Grootlicht-assistent
Koplampen LED
AC
Voorstoel(en)
Bekleding
Stuurwiel
Achterbank deelbaar
Armsteun achter
Armsteun voor
Boordcomputer
Elektrische ramen voor en achter
Elektronisch dashboard
Hill hold-functie
Hoofdsteunen achter
Isofix aansluiting
Keyless entry
Navigatiesysteem
Spraakbediening
Standkachel
Warmtewerend glas
Cruise Control Adaptive
Apple CarPlay
Dak
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Buitenspiegels inklapbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Metallic lak
Buitenspiegels verwarmd
Audio installatie
Radio -DAB
Android Auto
oplaadmogelijkheid
airbag(s) knie
volledig digitaal instrumentenpaneel
keyless start
sfeerverlichting
Garanties & Zekerheden
Nationale Autopas (NAP)

Kilometerstand is logisch verklaarbaar
Gecontroleerd door de RDW
Keurmerk 100% Onderhouden

Sluitende onderhoudshistorie
Gecontroleerd door een expert
Minder kans op onverwachte kosten
Autorapporten
Verzekeren
Financieren
Specificaties
Prijs incl. btw
€ 34.900
BTW verrekenbaar
Ja
Kenteken
K-574-BV
Merk
Mercedes-Benz
Model
EQC
Kilometerstand
68.896 km
Brandstof
Elektriciteit
Transmissietype
Automaat
(1 versnellingen)
Kleur
Zwart
Uitvoering
EQC 400 4MATIC 408pk AMG Line 95% SoH [ 360CAMERA+21 INCH+STOELVERWARMING+CARPLAY ]
Carrosserievorm
SUV / Terreinwagen
Aantal Deuren
5
Soort voertuig
Personenauto
Maximum aantal zitplaatsen
5
Versnellingen
1
Nieuwprijs vanaf
€ 75.595
Import auto
Nee
Bouwjaar
2020
Datum eerste toelating
30 november 2020
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
30 november 2020
APK geldig tot
2 november 2027
Fabrieksgarantie algemeen
-
Fabrieksgarantie aandrijving
-
Fabrieksgarantie carrosserie
299 maanden resterend
Fabrieksgarantie lak
-
Fabrieksgarantie max. kilometers
-
Accugarantie
-
Accugarantie
-
Emissieklasse
Z
Energielabel
A
CO2 uitstoot
-
Elektrisch praktijkverbruik
21.6 kWh / 100 km
Vermogen
409 pk (300 kW)
Topsnelheid
180 km/h
Acceleratie 0 naar 100
5.1 s
Actieradius fabrieksopgave (WLTP)
417 km
Actieradius praktijk
370 km
Type
🌞 Zomer
❄️ Winter
Stad
530 km
370 km
Snelweg
340 km
270 km
Gemengd
420 km
315 km
Accuconditie (SoH)
-
Accutest-rapport
-
Accucapaciteit, bruikbaar
80 kWh
Accucapaciteit, nominaal *
85 kWh
Maximaal laadvermogen thuisladen
7.4 kW
Laadtijd thuisladen 0-100%
765 minuten
Laadsnelheid thuisladen
29 km per uur
Type snellaadpoort
CCS
Maximaal laadvermogen snelladen (kW)
112 kW
Gemiddeld laadvermogen snelladen
100 kW
Laadtijd snelladen 10-80%
35 minuten
Laadsnelheid snelladen
440 km per uur
Aandrijving
voor en achterwiel
Dimensies (L x B x H)
4.770 x 1.920 x 1.620 mm
Ledig gewicht
2.395 kg
Draaicirkel
-
Inhoud brandstoftank
-
Rijklaar gewicht
2.495 kg
Wegenbelasting (3 maanden)
€ 119 - € 131
Maximaal toelaatbaar gewicht
2.940 kg
Trekgewicht geremd
1.800 kg
Trekgewicht ongeremd
750 kg
Inhoud kofferbak
500 - 1.460 liter
Alle informatie met eenis afkomstig vanEV Database.
* Gebaseerd op een inschatting van EV Database

Ben je een foutieve of misleidende advertentie tegengekomen? Laat het ons direct weten. Wij zullen actie ondernemen om deze te corrigeren.



