Nieuws

En niet voor ons.

De Autoshow van Peking is bijna geopend en dat betekent dat fabrikanten weer een reden hebben hun flamboyante veren te tonen aan de wereld. Volvo laat de kans niet aan zich voorbijgaan en bewijst meteen de Chinese consument te hebben doorgrond. De Zweden presenteren de S90 Ambience Concept, een studiemodel voor een techniek die we binnenkort op de (Chinese) S90 Excellence terug zullen vinden.

volvo-s90-ambience-concept-binnen2.jpg

Het idee achter de techniek is dat de inzittenden de rit aangenamer kunnen maken dan dat deze normaal gesproken zou zijn. Middels een app op de smartphone kunnen inzittenden één van zeven verschillende thema’s selecteren. Nadat de keuze is gemaakt, krijgen de inzittenden een fascinerende ervaring voorgeschoteld, bestaande uit geluiden, visuelen en geuren.

volvo-s90-ambience-concept-binnen.jpg

Zoals gezegd wil Volvo de techniek daadwerkelijk naar haar auto’s brengen. De techniek moet in het specifiek naar de S90 Excellence. Dit heeft te maken met het feit dat China de grootste afzetmarkt is voor het model.